Hoi meiden, Ben nog steeds niet ongi. Wel last van licht buikkrampen maar niet te vergelijken met de ongi kramp die ik normaal heb. Ook is gaat mijn temp gedurend de dag omhoog s'morgens 36.5 s'avonds 37.1 wat betekend dit? HELP Heb gister nog getest deze was negatief, als ik dan toch niet zwanger ben laat dan please de ongi beginnen. Des te eerder kunnen we weer aan de slag Groetjes martine
@ Martine, je temp is 's avonds altijd hoger omdat je bezig bent enzo. Misschien heb je een laat ei gehad, of komt je ongi gewoon later.
Hallo allemaal! Bedankt voor de tips. Ik heb inderdaad de test van ClearBlue gekocht en... ja hoor het kruisje werd meteen blauw! Het is dus echt zo: Ik ben zwanger! Echt ongelofelijk na 2 rondes! Ik kan me er nog niets bij voorstellen! Nu hopen dat alles goed gaat, maar ook genieten! Groetjes,
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 & Teunisje 16: Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Sari 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip & Janineenevie 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 & Aaltjuh 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise & Wieffie 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 & Rebbel 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 & roosje1201 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight & Sam1973 184 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 88 Ongi..... 22 Zwanger.... 4 Negatief ..... 1 Twijfel .....7 onbekend 24 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef ZWANGER!!! 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife 5. Roosje 1201 @ Teunisjes gefeliciteerd! Ik verveelde me wat en heb wat updatewerk gedaan!
Meiden,mijn vermoedens zijn bevestigd...IK BEN ZWANGER ! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh,kan het nog niet geloven. Heb vanmorgen om 05u10 een test gedaan want wilde het persé met ochtendurine doen. Dit is al de tweede keer dat ik direct in de eerste ronde zwanger ben, ik besef echt wel dat ik superblij mag zijn! Liefs, Spekske
Zie je wel Teunisje, die Clearblue is goed he? hahahaha. Gefeliciteerd meid! Weer een juli mama erbij! Liefs, lientje
hallo dames! alles goed hier? gister had ik steken rechts en links net onder mijn borsten........best pijnlijk. de hele tijd een raar gevoel in mijn buik steken/krampen nog steeds....... opgezette grote (.)(.) en daar lopen blauwe aders overheen veel cervixslijm! gisteravond in de auto opeens een beetje missleijk/duizelig heel vies! woorden verdraaien en geen zinsopbouw hebben nu zijn het ehct de laatste paar dagen spannend! en ja die dieren he! de hond van ons, schoonouders en vrienden zijn niet bij me weg te slaan. ruiken allemaal aan mijn buik echt super vreemd! en deze maand voel ik me ook anders dan anders......heel raar om uit te leggen dus ja.......nog even geduld zal ik maar zeggen dus ik hoop nu zo dat het allemaal een goed teken is! dus ja voel me beetje machteloos @de zwangere geniet ervan en van harte gefeliciteerd xxx ps mijn tempkaartje staat in mijn fotoalbum
oke dan op groen haha. ik heb nog niet getest, mischien dat ik dat strakjes maar even doe. groetjes pris
nou hier ben ik het spoor bijster. Heb vanaf vrijdag een beetje rozig vloed verloren en gisteren avond enkel bruine slijm sliertjes. niet veel. EN nu is het allemaal over en ben ik nog steeds misselijk en de steken in mijn buik zijn eigenlijk weg. (durf het haast niet te typen heb er wel een week af en toe last van gehad en vrijdag en zaterdag wel veel) Slaap nooit overdag maar heb gisteren middag 3 uur geslapen en ik was er weer. Nou we zullen wel zien. Ga woensdag nog een test doen en als het dan niet zo is zal dit mijn ongi wel geweest zijn. Raar maar het kan. volgens mij kan ik dit helemaal geen ongi noemen. NOrmaal dan heb ik het bij het plassen ook altijd alles rood maar nu niet. gewoon normale urine. Eruuuug vreemd speks gefeliciteerd meid
je verschrikkelijk die onzekere heid heb gisteren bij het uitgaan maar gezegd dat ik wel wilde rijden had ik een excuus om niet te drinken. Vind het ook wat als het wel zo blijkt en ik een wijntje op heb. Voor mijn gevoel niet goed dus even niet. Ik heb vrijdag neg. getest en daarna begon het rozig vloed te komen. Heb geen idee wanneer ik dan weer kan testen dus dacht doe het gewoon woensdag