Het testen komt nu echt dichtbij... geen symptomen, alleen last van veel afscheiding... Ik ga woensdagochtend testen, weet dat ik eventueel een laat ei heb gehad, maar toch kan ik het niet laten Nou ik kom woensdag weer ff langs... LIEFS nony PS nog 3 NACHTJES tot HUWELIJK....
Ik heb het gezien. Maar had je voor mij niet hoeven doen. En idd Klavertje misschien wel een gave van Queen bee.
wowie weer zwangeren erbij gefeliciteerd! hier weer veel slijm wat bij mij vaak wijst op nieuwe ongie....ik heb gewoon niet meer het gevoel dat ik zwanger ben nou ja nog maar even afwachten...maar vrees het ergste....
Oh, als dat nou toch eens zou kunnen... Zou ik de hele maand november roze willen zien! En alle volgende maanden ook!
Jee alweer zwangeren erbij! Gefeliciteerd meiden! Geniet ervan! En voor iedereen die in het rood moest, succes in december! Ikzelf heb sinds gister gevoelige (.)(.), en daar word ik niet vrolijk van. Heb namelijk altijd voor mijn ongi gevoelige (.)(.)... Hopen dat het toch uitblijft. Wil donderdag (NOD) gaan testen, maar neig ook elke keer om nu al te gaan testen.. Zijn deze maand al een aantal dames geweest die voor NOD positief hebben getest. dus.....
gefeliciteerd zwangere meiden! een super gevoel he! Voor de niet zwangeren een dikke knuf! Is het trouwens normaal dat het streepje van de test wat vervaagd? ik heb een clear blue test en die is na 2 dagen gaan vervagen :S Die testen van me dochter zijn nu nog steeds zichtbaar namelijk maar dat waren apotheek testen.
Wil mezelf niet gek maken maar heb deze maand wel dingen dat ik denk van zal ut zo zijn? Mijn borsten zijn gevoelig vooral aan de zijkant Heb al vanaf 7 dagen voor NOD soort ongesteldheidskrampjes en terwijl ik normaal witte afscheiding heb voordat ik ongi wordt heb ik nu niks.... soms ook wat misselijk na ut eten maja ga nog even w8ten.....
Bedankt voor jullie felicitaties! Meiden die nog in spanning zitten of helaas weer ongesteld zijn geworden: sterkte!
ik kon me niet inhoudene n heb net een testje gedaan maar negatief...... dus mijn lichaam zal me wel voor de gek aan het houden zijn en dan zla ik door gaan naar december ronde 17....heb er niet veel moed meer in......wel heb ik nog de symtpomen maar die zullen dan wel bij mijn aanstaande ongi horen
Ik baal ervan maar ben ook weer ongie geworden. dus op naar ronde 3, ik mag eigenlijk niet klagen want er zijn meerdere meiden hier op het forum die er al heel lang over doen om zwanger te worden. maar ja het is toch weer even een teleurstelling. voor de zwangeren gefeliciteerd, en voor de anderen succes gewenst. XXX Gusam
@manny; niet om je van je hopen af te brengen hoor. Maar sinds ik niet meer de pil slik heb ik alleen maar lichte ongesteldheden gehad. Wel lang, maar elke dag maar een beetje in een inlegkruisje. Bij plassen is het ook nooit rood, alleen met afvegen soms. Tijdens pilgebruik wel gewoon ongesteld. Dus voor mij was het ook een beetje verwarrend en onzeker. Nog steeds eigenlijk. Vind het zo raar dat ik niet écht ongesteld meer word. Hoop dat ik wel gewoon vruchtbaar ben enzo. Zal wel, anders zou ik helemaal niet ongesteld worden denk ik.
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 & Teunisje 16: Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Sari 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip & Janineenevie 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 & Aaltjuh 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise & Wieffie 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 & Miepie80 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Enise & Linda78 & Rebbel 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 & roosje1201 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight & Sam1973 184 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 89 Ongi..... 22 Zwanger.... 6 Negatief ..... 2 Twijfel .....7 onbekend 24 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef ZWANGER!!! 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife 5. Roosje 1201
He zeehondje dat is waar hoor. Heb natuurlijk wel een beetje hoop maar ook een grootte kans dat dat gewoon mijn ongi was. Maar ben in mei al gestopt met de pil en altijd goed ongesteld geweest veel bloed. En dit duurde vaak maar 2 of 3 dagen. En dit keer heeft de rozige vloed iets meer dan 24 uur geduurd. Dus een beetje vreemd. Maar wacht wel gewoon af. Was vanochtend om tien uur uit mijn bed en heb in de pyama rondgehangen tot elf uur. Toen gedoucht en bij ouders gegeten was om half 3 zo moe dat ik thuis 2 uurtje heb liggen pitten. En nu nog ben ik wat moe heb verder nergens meer last van. Heel vreemd. De mensen die mij kennen kennen dit van mij niet. Ben altijd een vroege vogel.
Klinkt inderdaad wel anders dan je normaal hebt gehad. Afwachten maar inderdaad. Ik ben trouwens ook eind mei gestopt met de pil...