Hey ik wil ook graag op de lijst NOD is 30 november en doe ook mee met de testmarathon op 30 november.
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 & Teunisje 16: Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Sari 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip & Janineenevie 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 & Aaltjuh 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise & Wieffie 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 & Miepie80 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Enise & Linda78 & Rebbel 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 & roosje1201 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight & Sam1973 & Loesjuh 185 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 89 Ongi..... 22 Zwanger.... 6 Negatief ..... 2 Twijfel .....7 onbekend 25 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef ZWANGER!!! 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife 5. Roosje 1201 6. Loesjuh
Ik heb mijn ouders en een vriendin verteld dat ik vanochtend een licht streepje had. Ik kan het toch niet lang voor me houden. Ik heb wel gezegd dat ik er nog niet heel zeker over ben en dat ik over een aantal dagen nog eens test. Dadelijk gaan we nog naar twee verjaardagen, en zal ik m'n mond ook wel niet kunnen houden.
Had wel een foto gemaakt met m'n telefoon (fototoestel ligt op de zaak) maar deze was zo onduidelijk en vaag, daar was helaas niks op te zien. Overmorgen zal ik een nieuwe test doen en een foto maken.
wil mij iemand verwijderen op NOD 23....en mijn testmarathon van 25 nov ook? 'k heb nu mijn ei ...dus ik ga naar 1 december
Ik begin ook weer rechtsonder van die pijntjes te krijgen. Ben benieuwd wat er aan gaat komen. Denk zelf een ongi.
nog 4 dagen tot men NOD..Stommerd die ik ben al een 2 keer getest...heeel heeel vaag streepje moet echt twee keer kijken om hem te zien...Kwaaltjes alom maar goed dat kan tussen oortjes zitten.. maar goed raad dus niemand aan op dit moment eerder te testen dan mogelijk...Dit is nl ook geen prettige spanning...maar goed wie zijn gat verbrand moet op de blaren zitten... dus doen we nog maar een paar dagen.... Sterkte voor men lotgenoten die ook met spanning wachten moeten... groetjes Arwen
Dag dames, Gefeliciteerd aan de dames in het roze en sterkte voor de dames die ong zijn geworden én sterkte aan de dames die net als ik nog aan het aftellen zijn! De spannende dagen voor kerst hahaha Groeten, Aleida
hoi hoi, De dames in het rose gefeliciteerd en voor de wachters onder ons, heel veel succes. mijn nod is 21 nov, maar het liefst wil ik morgen al testen. Misschien kan ik maar beter wachten...... Ik ben bloednerveus zeg.....is niets voor mij. liefs aline
Meiden, ik ben zaterdag ongi geworden... Moet jullie helaas verlaten...heel veel succes nog de rest van de maand.
Goedemorgen allemaal. Even een vraagje. Ik ben eind september gestopt met de pil. nu heb ik vlak na het stoppen met de pil een normale menstruatie gehad en 23 dagen daarna mijn volgende. Als ik er van uit ga dat ik een korte cyclus heb, dan had ik de 15de ongi moeten worden. Heb donderdag en vrijdag veel last gehad van krampen. Leek veel op komende ongi, maar toch ook weer anders. Nu heb ik last van een pijnlijke borst en 1 van de 2 is ook groter geworden. Ben ook sinds anderhalve week heel vermoeid. Van het weekend begon ik ook last te krijgen van jeukende borsten. Gister test gedaan en die was negatief. Wat denken jullie? Zal ik de test te vroeg gedaan hebben en ben ik zwanger, of toch niet? Ik hoop het wel. Liefs Suusjuh
Ik heb trouwens ook heel veel last van stemmingswisselingen. verder niet misselijk ofzo. Maar wat niet is kan nog komen. Liefs Suusjeh
goedemorgen iedereen, zouden jullie mij ook mee op de lijst kunnen zetten, ik moet normaal gezien de 24 ongesteld worden... ik ben echt super benieuwd, heel veel symptomen heb ik niet... alleen een klelin beetje misselijkheid , maar ik heb vaak last van mijn maag dus dat wilt bij mij ni echt veel zeggen, maar zaterdag tijdens het uitgaan had ik links onder in mijn buik echt last... precies of dat er daar "iets" zat, het leek alsof dat het hard was, maar als ik echt voelde voelde ik niets... maar ik had echt zo een drukkende pijn... groetjes, ikke
goedemorgen iedereen, zouden jullie mij ook mee op de lijst kunnen zetten, ik moet normaal gezien de 24 ongesteld worden... ik ben echt super benieuwd, heel veel symptomen heb ik niet... alleen een klelin beetje misselijkheid , maar ik heb vaak last van mijn maag dus dat wilt bij mij ni echt veel zeggen, maar zaterdag tijdens het uitgaan had ik links onder in mijn buik echt last... precies of dat er daar "iets" zat, het leek alsof dat het hard was, maar als ik echt voelde voelde ik niets... maar ik had echt zo een drukkende pijn... groetjes, ikke
Vannacht buikpijn en miselijk en pijn in rechter zij... Nog 2 nachtjes wachten en dan een test... LIEFS nony
Weethetwel onbekend.. hahah lachen... Ik ga vandaag pas testen.. aangezien mijn banner 27 dagen aanhoud en ik de 31 dagen ook wel eens heb gehad.. wachte ik eerst op die 31 dagen... en het is nu 33 dagen dus ik ga vandaag testen
goedemorgen dames hier zometeen naar school rond half 1 weer thuis! mijn temp was 0,1 hoger vandaag en heb nog steeds paar symptomen dus ja.........zit hier echt in twijfel vanwege negatieve test is het mogelijk dat voor je ongi je temp kan stijgen? xxx