NOD November 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    He Diana81,

Het voelt idd allemaal wat anders. Misschien komt het omdat ik nu meer tijd heb om erover na te denken. Ik ben sinds enkele weken werkloos. Maar toch voel ik vanalles de hele dag door. Gisteren vond ik het vlees niet lekker en de kruidenboter van hetzelfde merk wat we al jaren in huis halen, vond ik ineens smerig. :-& Verder ook zo'n ijzersmaak in mijn mond. Had jij dat ook?

Ik hoop zo dat je gelijk hebt. :D Spannend!

2. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Balen meid,

Succes in de volgende ronde!

Liefs mij.

3. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Een ijzersmaak herken ik niet. Ik heb ook niet dat ik dingen vies vind die ik normaal wel lust.
    Ik merk wel dat ik veel beter ruik.
    Donderdag op het werk had ik al de hele ochtend dat ik iets mufs rook. Ik wist niet waar het vandaan kwam. Ik rook het best sterk, maar mijn zus (=colega) rook het niet. En ook de stagair rook niks.
    Ik dacht dat het misschien van de vuilnisbak kwam, en heb die toen leeggemaakt. Toen ik het toen nog rook, kwam ik erachter dat de muffe geur van de aarde was van een plant die in de zaak stond.
    M'n zus vond me een aansteller toen ik de plant buiten wilde zetten, maar het stonk echt.
    En zaterdag werkt er een jongen bij ons, die ik naar wiet vond stinken. Bleek dat hij de avond ervoor een jointje had gerookt.

4. dennismartine

dennismartine Actief lid

11 sep 2007
    331
    0
    0
    verpleegkundige
    almelo
    Hoi meiden,

Ben nog steeds niet ongi en de test van vanmorgen was weer negatief.
    Snap er echt niets van. Als het er dan toch niet inziot laat me dan snel ongi worden.

Meiden; die zwanger zijn van harte
    Wachters; succes

groetjes martine

5. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Yes, het is me toch gelukt om met m'n telefoontje een goeie foto te maken.
    Zie m'n album.

6. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    nou dat is toch echt een streepje hoor gefeliciteerd

7. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    En deze is van 5 dagen vóór nod. met een mat care van deze site.
    Geweldig toch! Zou het een vijfling zijn? (grapje!)

8. Mandje

Mandje Actief lid

19 feb 2007
    263
    0
    0
    Sedert enkele dagen heb ik rare smaak als ik opsta.
    Kan het niet echt beschrijven.
    En rond 5u smorgens als ik wakker kom, voel ik mij altijd zo slecht, een draaiend gevoel in mijn maag.

Bij mij vorige zwangerschappen had ik steeds een week voor mijn nod menstruatie pijn.
    Dit had ik vorige maand ook en zwanger was ik niet. Vreemd toch dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.

9. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Zeg meiden,

Ik (nou ja wij) zitten nu in de tweede ronde.. Maar aangezien mijn vorige cyclus erg lang was, weet ik niet wannneer mijn NOD is..
    Iemand hierervaring mee?
    Vind dit namelijk erg lastig, ivm de eisprong en ook met het ongi worden... (wat dan eigelijk niet de bedoeling is ;)

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gefeliciteerd! :D :thumup: :baby: :whistle: \:D/ =D>

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gefeliciteerd Diana!

12. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hee Diana,
    Gefeliciteerd meis!

Liefs,
    Lientje

13. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    hallo even een vraagje vind het moeilijk om het uit te leggen dus doe zo een foto in mijn album de rode stip is van de steken die ik de laatste week zo had en de groene stip is van de druk die ik nu zo erg voel.
    Het doet niet zeer maar gewoon een drukkend gevoel en ik heb het gevoel dat ik mijn rechterbeen niet goed naar voren kan zetten en vanmorgen in de vergadering kon ik niet goed zitten moest mijn benen een beejte uit elkaar zetten kon mijn rechter niet dicht bij zetten had dan het gevoel dat er iets in de weg zat heel erg raar.

[/img]

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Manny, ik herken je gevoel. Ikzelf heb daar rond mijn eisprong veel last van en dan tot aan mijn ongi. Voel het ook heel duidelijk als ik aan het autorijden ben. Wat het precies is weet ik niet. Maar denk mijn eierstokken ofzo, die uitstralen naar mijn benen.

15. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    heb het nooit eerder gevoeld en ga denk ik morgen vroeg nog een testje wagen en als die weer nega is g a ik de dokter even bellen want ik vind het geen fijn idee. straks zit er iets knel ofzo (spiertje, adertje) bedenk maar wat.

16. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    hier ook nog onzekerheid.
    ben nog niet ongi geworden, had ik zaterdag moeten zijn. en heb zondag een test gedaan, die was hardstikke negatief. dus ik geloof niet dat ik zwanger ben.
    dan had er al een licht streepje moeten staan toch?
    groeten pris

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ prismeis, er had dan een streepje moeten staan ja. Tenzij je je ei pas laat gehad hebt. Misschien nog te weinig hcg in je bloed of duurt je cylus gewoon langer en word je alsnog ongi.

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd diane

Zijn er mensen hier die hun eisprong echt voelen? Zo ja, waar voel je dat dan?
    Onder in je buik (links / rechts) of meer in de buurt van je lies?

Ik ben benieuwd, want ik voelde wel iets raars laatst in de buurt van mijn lies. Zou wel fijn zijn als je precies weet wanneer je eisprong is.

Wordt je trouwens altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld. Zoiets las ik ergens. Klopt dit?

19. Diana81

Diana81 Bekend lid

4 mrt 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Volgens mij kan dat varieren van 10 tot 14 dagen, maar ik weet het niet zeker

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Zeehondje, ik voel het links of rechts onder in mijn buik. In de buurt van mijn lies, straalt ook uit naar mijn been.

Deel Deze Pagina