Hoi Allemaal! Ik klets meestal op een ander forum maar ik heb mijn NOD 26 of 27 november...ga ook pas testen als het dan uitblijft...succes allemaal met het wachten!
Hee Biancatje, Wanneer ga je testen? Ik heb ook wisselende cyclus van 25-28 en 1 keer 30 dagen. Zo vreemd dan test je negatief en dan denk je laat de maar komen. Maar stiekem hoop je in je achterhoofd dat het uitblijft en misschien te vroeg getest hebt. Maar goed, wij weten allemaal heel goed hoe we ons hoofd op hol kunnen krijgen.
heeeeeeeee meiden voor alle zwangeren GEFELICITEERD.... zelf mag ik volgende week testen,de symtomen die ik heb zijn: moe misselijk(soms) lage rugpijn maar durf na ronde 9 niet meer zo te hopen.. maar stiekem toch wel hihi
Pfff symptomen zat...waarvan één: - GEK in mijn hoofd De rest: opgeblazen gevoel, veel afscheiding, tempverhoging
Hallo Meiden, Ik mag in het rood. Ben vandaag ongesteld geworden. Had het wel verwacht... want hebben helaas niet kunnen klussen in de vruchtbare dagen. Omdat ik eigenlijk al zeker wist dat ik ongesteld zou worden had ik deze maand helemaal geen symptomen van een zwangerschap, terwijl ik die de afgelopen maanden toch echt wel voelde... dacht ik... waarschijnlijk heb ik me elke keer een hoop ingebeeld? Ga toch aan mezelf twijfelen.. Maargoed meiden allemaal heel veel sterkte tijdens het wachten, een knuffel voor de rode dames en de roze... tsja GEFELICITEERD! xx
ingeltje is het je eerste ronde? bienie balen meid! volgende ronde weer kansen! spannend linda klinkt goed
Nou, ik heb al eerder gepost deze week, maar ik heb nog steeds dezelfde 'klachten'. Het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Vandaag heb ik het al 9 dagen. Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, weet mn huisarts zo niet hoe dat kan. Even afwachten zegt hij. Uitgaande van mn langste cyclus is mn NOD 29/30 november, maar dat duurt nog zo lang.... uitgaande van mn kortste cyclus zou ik vandaag ongesteld moeten worden, ben ik niet geworden... leuk hoor zo'n lichaam, pff.
Wil iemand mij in het blauw zetten?? Net (weer hihi) een testje gedaan en zien een vaag 2e lijntje... Wil zondag nog een x testen... liefs
missy n heb je geen foto? hier nog niets. maar ben niet van plan te testen want vorige keer wist ik al voordat ik teste dat ik zwanger was. moest er snachts tig keer uit om naar toilet te gaan en was zo moe. nu dus niets van dat alles.