Dames, ik ga weer naar de volgende maand (moet mijn banner nog aanpassen). Ik ben afgelopen dinsdag ongesteld geworden. Niet achter me aankomen hoor, als je je nod nog verwacht. Succes allemaal!
Ik werd vandaag een beetje met een rotgevoel wakker.. Het idee dat ik deze maand weer ongesteld ga worden werd me een beetje te veel.. We zouden al 2 maanden geleden een afspraak maken om naar de huisarts te gaan, maar het lukte ons niet. Wat nu als ik weer ongesteld ga worden? Denk dat ik het dit keer wel ga doen, alleen heb ik er niet zo'n zin in
Hoi meiden, ik heb een tijdje niks van me laten horen. Ik heb zo weinig tijd gehad om lekker achter de PC te zitten en te forummen. Ook kwam ik vaak moe thuis van werk zodat ik uiteindelijk op de bank neer plof en ga zappen. Maar jullie kunnen me in het roze zetten. De twijfel is over. Ik heb in het begin van de zwangerschap bloedverlies gehad, daardoor dacht ik dat het een MK was. Het bloedverlies hield op na 4 dagen en het was niet heel veel. Ook had ik geen buikkrampen. Ik heb het hele verhaal aan de VK verteld, en ik hoef me geen zorgen te maken. Ook de VK op het forum stelde me gerust. Verder voel ik me bij vlagen misselijk en m'n darmen slaan op hol. Dus dan lijkt het goed te gaan. [-o< Nu is het afwachten op de eerste echo op 17 december. Meiden succes en sterkte allemaal!
1ste ronde...heb een test gedaan NEGAtief helaas. Maar nog steeds niet ongi... nu al een cyclus van 36 dagen...pfff hoop nu maar dat ik ongi word of klinkt dat gek? vond het wel eng trouwens mijn eerste test...dus ik wacht nog maar even af..en pas mijn banner maar weer aan. Voor de rest die nog moet gaan testen..succes meiden!
enise ik denk dat jemoet doen waar je zelf voor klaar bent. als je het gevoel hebt dat je er niet aan toe bent dan moet je het mischien niet doen. waarschijnlijk krijg je het advies te gaan temperaturen. en dat bij te houden. over temperatuur, die van mij was vanmorgen 36,9. is dat nu hoog of laag?
Hoi Biancatje, Temp. van 36,9 zegt niet zoveel als je niet weet wat je normale temp. is. Als je wil weten of dat hoog is dan is het beter om de hele maand te tempen. Pas dan kan je afleiden wat voor jou een hoge temp is. Dit is namelijk bij iedereen verschillend. Hopelijk is dit voor jou een hoge temp! Veel succes! Liefs Dib
Nou ff een update.... Ben woensdag getrouwd en het was een hele mooie dag, prachtige ring en bij buitenkomst kerk stond daar een witte smart cabrio voor me klaar... Maar nog GEEN tekenen van ongi, uitgaande van mijn ei op dinsdag 13 november wacht ik tot maandag of dinsdag met testen ( mocht dit nodig zijn )... Dus nog een paar dagen op wachtbank.... LIEFS nony
Ik heb nu al een cyclus van 43 dagen. Jammer dat je negatief testen, hopelijk is het of nog te vroeg of krijg je snel je ongesteldheid.
Hi, ik baal een beetje. Ik heb denk ik een infectie opgelopen. Jeuk aan vagina en veel witte afscheiding. Vandaag ook (sorry voor de vieze details) een soort wittige 'klodder' bij afvegen. Vanmiddag naar de dokter. Hoop dat de medicijnen / zalf niet slecht zijn voor een eventuele zwangerschap. Moet namelijk nog een paar dagen wachten op nod, dus misschien ben ik wel zwanger. Spannend!
@biancatje, ik ben nu al 3 maanden aan het tempen, dus dat hoef ik dan niet meer te doen. Als ik weer ongi word, ga ik ook stoppen met tempen. 3 maanden is wel voldoende..
mss ace tot nu toe heeft je schietgebedje geholpen...nog niets te zien...zullen morgen afwachten en als er dan nog niet s is dan test ik morgen vroeg...
oh dat wist ik niet. normaal zakt mijn temp voor de ongesteldheid naar 36 of iets erboven. het is nu dus nog hoog voor mijn doen. al moet ik wel zeggen dat ik niet altijd temp hoor. paar laatste 2 maanden eigenlijk niet echt. nu in ieder geval nog steeds niets. zeehondje dat had ik laatst ook, bij mij ging het weer vanzelf over, mischien gevoelig voor zeep of waspoeder. sterkte noni van harte met je huwelijk
oh, nou misschien dan geen medicijnen. Hoop het zo. Kan het ook een zwangerschapsverschijnsel zijn? Veel witte afscheiding en zelfs klodders met afvegen?
mag ik vragen welke ronde dit is van jou? en betekend het dat je 43 min 14 dagen ongeveer dat je dan je eisprong hebt toch? misschien duurt de cycles bij mij ook zo lang...dus k wacht rustig af x