NOD November 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    bannercheck

2. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    eimat en missy n gefeliciteerd. voor de rest balen joh

arianne, hier een zeurderig gevoel. heb ook het gevoel dat ze door kunnen gaan breken, het is deze maand wat raar. normaal heb ik 2 dagen voor ik ongi word wat bruinverlies. maar ik voel gewoon dat ik niet zwanger ben.

3. Opening

Opening Niet meer actief

biancatje hier ook heb inderdaad niet het gevoel dat i kzwanger ben dus dan mogen ze van mij ook wel doorbreken

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    *zucht* ... is het al 30 november ... *wordt gek van het constante ongi-gevoel wat vandaag al 11 (!)dagen duurt*

5. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Hallo Allemaal,

Ik hoop dat ik nog even snel tussen mag piepen. Mijn NOD zou morgen moeten zijn. Helemaal 100% ben ik niet al heb ik duidelijk 13 dagen geleden mijn eisprong gevoeld, maar de gyn heeft afgelopen dinsdag resten van een waarschijnlijke eisprong gezien (al wist hij het niet zeker) Dus het kan ook zijn dat het over anderhalve week pas mijn NOD is. :rolleyes:

Ik ga ervan uit dat het morgen is. :D Ik probeer op mijn lichaam te vertrouwen.

Mijn klachtjes: opgezwollen borsten, wit slijm bij baarmoedermond, zeurende liezen en onderbuik ( al meer als een week), hoge temp
    Maarja...PMS kan ook... :(

Voor ik het vergeet. Voor alle zwangeren : GEFELICITEERD!
    Voor wie nog niet : DUIMDUIMDUIM

Veel liefs,

Chantal

6. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    ik wou helemaal niet testen maar heb het toch gedaan....
    en heel vaag, maar toch echt te zien met een paar minuten een streepje :confused: van welke kant ik ook kijk ik zie hem. ik was een half uur ervoor al naar het toilet geweest dus mischien was de urine niet sterk genoeg. maar heb nog steeds het gevoel dat het niet kan.....

pris, ik vergat nog te antwoorden, maar kan maar 1 ding zeggen, of naar de huisarts of nog even afwachten.

7. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    hay biancatje

bedankt voor je reactie.
    ik wacht dan toch maar even af.
    maar ik snap dan niet waarom ik vanmorgen zoveel buik krampen had, echt dat ongi gevoel.
    en het was vanmorgen om 7 uur al,,en het is nu al bijna 4 uur.
    ik hoop dat ik nog wel een reactie krijg van iemand die dit ook wel eens heeft.
    ik las ook al dat je dan minder vruchtbaar bent....
    maargoed, je moet nooit zo vertrouwen op die verhalen op internet.

groeten pris

8. susanbenjamins

susanbenjamins Actief lid

18 jun 2007
    327
    0
    0
    Epe
    Zwangeren: Gefeliciteerd! 't Wordt toch nog best wel roze deze maand! Ik hoop dat ik ook in het roze mag.

Ongi's: Balen, veel succes in de volgende ronde!

Liefs mij.

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ik heb die ongikrampen vandaag al 11 dagen... moet pas 29/30 november ongesteld worden (uitgaande van mijn langste cyclus).. raar ding he, je lichaam..

10. Chamisa

Chamisa Actief lid

7 nov 2007
    111
    0
    0
    schippersvrouw
    Zuid Holland
    Pris,

Je kan kan best heel goed nog nawerkingen van de pil hebben. Ik ben een half jaar aan de prikpil geweest, met daarna 3 maanden aan de gewone pil. Het heeft ongeveer 9 maanden geduurd voordat bij mij de hormonen uit mijn lichaam waren. :( Ik heb ook gehad dat heel veel last kreeg van krampen. Ze noemde het onrustige eierstokken. Het bleek dat ik vochtblaasje kreeg, cysten. Dat veroorzaakte bij mij hele erge kramp. Die gaan vanzelf ook weer weg. Ik hoop dat het bij jou je hormonen zijn die je baarmoeder weer op orde brengen. Dat schijn je namelijk ook te voelen. :rolleyes:

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet naar de huisarts wil. Het kan verschillende oorzaken hebben. Het hoeft niet iets heel ernstigs te zijn, maar je weet natuurlijk maar nooit. Laat je niet afschepen!

groetjes, Chantal

11. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    weet je pris, hoe meer je gefocust bent hoe meer je gaat voelen. normaal doe let je er niet zo op en dan valt het niet eens op.
    als je zwanger wil worden, ga je ineens opletten of je je ei voelt en innesteling. ja en dan voel je vaak ook van alles, maar het kunnen net zo goed je darmen zijn

maar eerlijk gezegd zou ik als ik jou was langs de dokter gaan. of in ieder geval even bellen. want met je zelf alles in je hoofd halen schiet je niets op. en op internet kijken ook niet want dat maakt je vaak alleen maar bang en dat blijkt achteraf vaker niet nodig dan wel nodig te zijn geweest

12. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    ik ga morgen denk ik nog maar eens met ochtendurine testen. lijkt me dat die dan wat geconcentreerder is. want van welke kant je het ook bekeek het was een lichtroze streepje

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Voor alle zwangeren; gefeliciteerd (ook alvast een voorzichtige felicitatie voor Biancatje).
    Voor de wachtenden; succes, ik wacht rustig met jullie mee
    Voor de ongestelden; balen, veel succes met klussen de volgende ronde

14. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    dan zeg ik heel voorzichtig bedankt

hahaha. maar moet wel zeggen dat ik bij de andere keren dat ik deze test met alle wil geen streepje kon vinden. dussssss heel voorzichtig denk ik mischien van...
    anyway we zien wel

15. Speksk001

Speksk001 Lid

16 okt 2007
    34
    0
    0
    BEDIENDE
    BELGIE
    Een dikke proficiat aan MissyN !
    Aan alle anderen ,niet opgeven!

16. prismeis

prismeis Lid

1 okt 2007
    95
    0
    0
    heel erg bedankt voor jullie reacties.
    daar kan ik wel wat mee.
    ik ga nu gewoon nog een week wachten, mocht het dan nog steeds niet zo zijn, dan kan ik wel ff naar de huisarts bellen.
    en voordat ik aan de pil begon had ik dit ook niet, ben ongeveer twee jaar met de pil bezig geweest.
    dit is ook nog maar mijn tweede maand naar de pil, dus ja kan daar wel mee te maken hebben dan.
    heeeel erg bedankt meiden.

groetjes priscilla

17. Eimat

Eimat Niet meer actief

De rest van alle zwangeren ook gefeliciteerd! Was ik helemaal vergeten in mijn blijdschap. Sorry...

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Alle zwangeren ; Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet ervan. En ik wens jullie een goede en gezonde zwangerschap toe.

Voor mij is t GAME OVER. Nou ja deze ronde dan.
    Vanmiddag ong geworden..... :cry: Helaas.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
    Doei doei.

19. biancatje

biancatje Actief lid

2 feb 2007
    213
    27
    28
    oh priscilla dan kan het heel goed zijn dat je lichaam heel hard bezig is om zich voor te bereiden op zijn eigen cyclus.
    als alles voor die tijd normaal was zou ik me niet zo`n zorgen maken

eimat ga jij maar lekker blij en gelukkig zijn, en geniet lekker van dit moment

20. MamaVanLuna

21 nov 2007
    12
    0
    0
    Terug schoolgaande
    Lille (Kempen, Belgiƫ)
    Ik kan gaan testen maar ik durf nog niet

Deel Deze Pagina