NOD November 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ook bannercheck

2. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    @miepie80
    Ja ik zag het zelf ook al staan ergens op die site, heb ze gelijk bestelt die testen. Krijg ze denk ik vandaag. Ik ben blij dat ik het gedaan heb, kijk uit naar komende maand! Hopelijk is het dan eindelijk raak.
    Jij bent ook al een tijd bezig he miepie... rot hoor!

Zal voor iedereen duimen.

Liefs Joss

3. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    en dit is mijn banner alleen klopt mijne niet helemaal want ik heb over 9 of 10 dagen m'n ei mja bij deze:

4. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Thanks voor het toevoegen aan de lijst. Klinkt gek maar ik heb echt zin om er deze maand weer helemaal voor te gaan! Komt ook omdat ik gisteren drie afspraken heb kunnen maken in het ziekenhuis voor onze samenlevingstest. Vorige ronde konden we maar 1 keer langskomen omdat het te druk was. Dus nu veel meer kans dat ik daar op het goede moment met mijn benen in de lucht lig :oops:

Ik zou met ov testen beginnen. Zo te zien is je cyclus vrij regelmatig dus kan je vrij goed inschatten wanneer je moet testen. Ik vind dat minder belastend dan temperaturen, omdat dat elke dag moet en je pas achteraf kan zien wanneer je ei is geweest. Gewoon een ronde proberen?

5. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dag meiden ik kom hier een beetje meelezen. Ben vandaag ongi geworden en mijnvolgende NOD is pas op 1 december! December moet nog zelfs worden aangemaakt zie ik...snik snik. Ga eens kijken of mij dat lukt...ben nl totaal niet handig hierin...

Succes jullie en dat november maar snel rose mag kleuren!

Liefs Nikkie

6. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Goh meid dat is nog wel heel ver weg. Maar ik zag dat je uit ging van je langste cyclus. Zet jezelf anders op de lijst van de laatste testmarathon van november. Kan je voorlopig lekker hier mee schrijven.

Sterkte met wachten en wachten en wachten. Ik hou niet zo van wachten.

Liefs Zoe

7. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Zoe,
    Hoe gaat het nu met je? Ik heb je verhaal gevolgd, erg hoor!
    Ik hoop dat je weer snel rose mag kleuren!

Ja 1 december klinkt nog errug ver weg ja.....Ik ben idd uitgegaan van mijn laatste en langste cyclus (45 dagen). Heb een leuke afbeelding gevonden, van een rose wolk. Misschien een idee voor december, toch?
    Ik krijg hem er alleen niet goed op...dus dat word nog even uitvogelen...
    Ik zal idd regelmatig meelezen in november. Maar eigenlijk heb ik pas 1 dec. mijn NOD.....
    Moet 12 nov naar de fert.arts ben zo benieuwd. Misschien dat ik dan wel kortere cycli krijg.....hoop het zo..dit is geen doen! En mijn zwaktste punt is: wachten......

Liefs Nikkie

8. kom me hier melden dames!
    spotting word steeds erger dus de ongi zal zo wel doorbreken!
    mag ik dan op de lijst voor 19 november?
    liefs marieke

9. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Nikkie lekker meelezen en hoop dat je nu toch wel een kortere cyclus hebt!

10. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    Ja het gaat wel. Ben nog thuis omdat mijn bloeddruk te laag is en ik het nog even rustig aan moet doen. Ben gister voor het eerst weer onder vrienden geweest na ma. Was gezellig maar ook wel moeilijk. Ben wel blij dat iedereen wist wat er was gebeurd. Kreeg veel steun en knuffels van iedereen.

Leuk hoor een rose wolk. Ik zou alleen ook niet weten hoe je die op het forum moet krijgen. Misschien heeft iemand anders nog tips.

Ja en wachten ben ik ook heel slecht in en dat heb ik nog een cyclus van 21 dagen. Maar of dat nu ook nog zo is? Heb wel al weer zwangerschapstesten gehaald. Zal volgende week maar even testen of alle hcg uit mijn lijf is anders weet ik na mijn NOD niet waar ik aan toe ben.
    Heel veel sterkte en succes straks bij de fert.arts. Hoop dat hij/zij wat voor je kan betekenen en dat je snel zelf op de rose wolk mag zitten en blijven.

Liefs Zoe

11. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi,

Willen jullie mij van de 12e afhalen?
    Ik ga nu met medicijnen beginnen en mijn NOD zal waarschijnlijk wel in November gaan vallen, maar wanneer dat weet ik nog niet, in ieder geval altijd later dan de 12e.
    Bedankt.

12. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    hey hey meiden

zie dat het toch weer veel meiden door zijn naar november

hier is mijn dag helemaal blij ik heb op dag 12 al een 2de lichte streep op de ovutest staan
    wilde foto maken maar dat word niet mooi hihi

milla
    ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken
    en dat de medicijne werken

zoe
    laat het allemaal rustig bezinken
    neem de tijd voor jezelf

ik ga wer want moet zo weer aan het werk
    ben druk druk druk wel lekker hoor

iedereen heel veel klusplezier

gr maria

13. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Het wordt al een stuk drukker hier nu zeg! Ik hoop echt zo erg dat november een supervruchtbare maand gaat worden voor ons :D !

14. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    bannercheck

15. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    bannercheck

16. Angellady

Angellady Lid

12 sep 2007
    67
    0
    0
    Banercheck

17. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hai ladies

18. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hello, bannercheck.

En even vragen of jullie gisteren ook naar babyboom hebben gekeken... dacht eerst, lijkt mij niet zo'n goed idee. Maar ben er toch in blijven hangen. En een traantje gelaten bij gezamenlijke zwangerschapstest...

19. Zoe10

Zoe10 Bekend lid

3 sep 2007
    551
    2
    16
    ik heb het ook niet droog gehouden. ook bij het testen, maar vooral omdat ik ook zo,n test inn handen had een paar weken geleden. :cry:

Nou ja hopen maar dat ik snel weer zo'n test mag krijgen en hoouden.

Liefs Zoe

20. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Ik heb 't opgenomen en ga het pas kijken als ik alleen thuis ben. Doos tissues bij de hand, want ik weet nu al dat het eigenlijk niet goed voor me is om te gaan kijken :rolleyes: ... Maar ja, toch wil ik het zien! Och...wat dubbel eigenlijk hè?! :rolleyes: Herkennen jullie dit?! Eigenlijk niet willen kijken, maar toch ook weer wel?! Ik denk dat het zondagochtend gaat worden dat ik ga kijken...

Deel Deze Pagina