hey meiden, ik dacht ik vandaag mijn zw testen over de post zou krijgen. NIET DUS! nu kan ik dus morgenochtend niet testen en ik wilde ook niet weer nieuwe in de winkel kopen. Is allemaal al duur genoeg. dus ik ga zaterdag testen. Ik sta echt van mezelf te kijken, dat ik kan wachten tot zaterdag. Nair, ik duim voor je morgen liefs
alle Zwangere dames Gefelciteerd alle nog moetende testende dames Succes en alle ongi dames Veel Succes in de volgende ronde Lief's Maria
haast niet te geloven.kheb twee streepjes getest! wel een licht streepje, maar streepje is streepje toch? morgenvroeg nieuwe test doen voor de zekerheid... groetjes
thx maar kwil nog niet te hard van stapel lopen. Ik heb met eentje van kruidvat getest en kheb daar al negatieve reacties van gelezen dus... morgen nieuwe doen ofwel direct bij de arts, ksta nog in twijfel groetjes
hallo.. Mijn eerste test die ik deedt was ook van kruidvat,kruidvattesten hebben minder HcG nodig ik heb er goede dingen over gehoort maar als je het niet vertrouwd kun je net wat je zegt nog een keer testen maar weet eigelijk wel zeker dat kruidvat goed is Lief's Maria
Ik heb morgen mijn NOD maar weet het zo niet Ben deze week misselijk geweest,krampen,zware benen,enorm moe en zere (.)(.) ook voel ik al een hele week warm aan,en toch geen koorts.
Khoop dat je gelijk hebt Maria, kkan het echt niet geloven... het is zo onecht, zeker na de eerste ronde... kben vorige week pas naar de gyne geweest, dat zij nix gezien heeft... ze heeft thans een echo genomen om te kijken dat alles in orde is. groetjes
We lopen gelijk Kim Jonas volgens mij heb je toch enkele symptomen die op zwangerschap wijzen, kzou ook een testje wagen! zelf merk ik niets enkel gevoelige en warme borsten en soms steekjes in onderbuik... veel succes!
Goedemorgen, Ik heb vanmorgen getest, maar helaas negatief. Ik heb verder helemaal nergens last van. Dus maar even een paar dagen wachten en dan evt nog een keer testen. Voor alle andere testers: succes!
@ CandleLight, ik geloof dat die kruidvat testen juist goed zijn. Maar succes iig. Gewoon nog een keer testen als je het niet zeker weet.
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Jooze & Tezz & Yuntje 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake & Yuntje 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa & Spekske001 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 & Teunisje 16: Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Sari 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh & Visjes 20: Mamajanneke & Batchie & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip & Janineenevie 21: Yuna28 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 & Aaltjuh 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 & Biancatje & Nata 23: Truus1980 & Eimat & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise & Wieffie & Ikke87 25: Lola1982 & Racebabe & Nickiee & Natas1 & Miepie80 & Diddl9 & Petrabr 26: Pipo1973 &Ingeltje & Mss Ace & Mouse & Mamavanluna 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Enise & Linda78 & Rebbel & Pollewops 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife & Nair 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & roosje1201 & Denise85 & Danii 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44 & Kim jonas & Candlelight & Sam1973 & Loesjuh 192 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 131 Ongi..... 40 Zwanger.... 12 Negatief ..... 1 Twijfel .....9 onbekend Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife 5. Roosje 1201 6. Loesjuh Update
Zwangere dames van harte.. testers sterkte... En die van de kruitvat zijn wel goed.. en streep is streep...
@ candlelight, gefeli! Vandaag dag 47 voor mij! Mijn (.) (.) zijn wat gespannen en ik ben zo moe als een hond. Maar ja beetje raar als het nou wel ineens zou zijn he? op dag 35 en dag 42 nega getest, dus maandag voor het laatst. Heb gisteren nieuwe testjes besteld en die komen als het goed is vandaag aan. Morgen dan nog maar weer eens testen. De huisarts raadde me dat ook al aan...... Spannend!
Pooh, fijn dat je de lijst nog af en toe bijwerkt Bij jou schiet het ook al op he! Ik heb ook goede ervaringen met kruidvattesten. Alleen vanmorgen niet, maar dat lag niet aan de test. hihi.
ik zie het hier al weer spannend worden en wat betrefd de kruitvat test. als je geen lijntje ziet en je laat hem te lang liggen dan krijg je vaak een indrooglijntje. maar als je binnen de genoemde tijd een streepje krijgt dan is het positief.