Denk toch dat ik in het roze mag.... img81.imageshack.us/img81/1876/imgp2987jho0.th.jpg Weet het niet zeker hoor, geloof er zelf nog niks van!
oohhh ja, ik heb trouwens vanmorgen weer negatief getest. Ik geloof er niet meer in. Als er tot maandag nog niets is, dan bel ik ff mijn huisarts. succes allemaal en alle zwangeren onder ons, GENIET ERVAN!
kheb net telefoon gekregen van de ha, ik mag in het roze! ik ben dus officieel zwanger met meer dan 200 hcg waarde, wat hoog is... tweeling? :s aan de zwangere proficiat! aan de testers veel geluk! en de duivelmeidjes een dikke knuffel! groetjes
zwangeren gefeli! Zelf schreef ik gister dat ik ongi was geworden of iig zou gaan worden. Had heel licht roze bij afvegen. maar sindsdien is er niks meer gekomen. we wachten dus toch nog maar even af...
bedankt allemaal, is lief ik hoop dat het bij jullie ook lukt! tegen eind 2007 iedereen zwanger! btw die hcg waarde is da normaal dat da al meer dan 200 is? is toch veel? groetjes
Na hoeveel tijd heb jij die bloedtest uitgevoerd. Had je zelf steeds negatieve testen? En w.b.t die hcg waarde....geen flauw idee. Heeft je ha daar niets over gezegd? liefs aline
hoh, het is de eerste poging dus ik wist niet hoelang m'n cyclus was ik ging van een normale cyclus van 28 dagen uit. Donderdagavond (daags voor NOD) in een zot gedoe hebben ik en m'n vriend beslist toch een test uit te voeren, die bleek dan tot onze grote verbazing licht positief te zijn. daags nadien heb ik dan getest met ochtendurine, was ook positief en ik ben dan savonds bij de ha geweest voor een bloedtest. Dus de dag zelf van NOD. De ha zei zelf wel dat het een hoge hcg waarde was, maar kga maandag nog eens bellen om te vragen wat dat kan zijn. mss is er kans op een tweeling, da gevoel heb ik ergens wel. Maarja afwachten, eentje is genoeg jij bent ook al een tijdje overtijd, heb je nog niet overwogen een bloedproef te doen aaltje? of ben je onregelmatig? groetjes
Oohh ok, dus je had al wel een aantal positieve testen gehad. Ik wil maandag mijn huisarts bellen om te vragen om een bloedtest. Maar ik geloof nooit dat ik zwanger ben, want anders had ik vanmorgen toch wel positief moeten testen. Ik heb eigenlijk een hele regelmatige cyclus. normaal 28 dagem, vorige keer 30 en tja nu................ afwachten maar weer......
aaltje: toch wel raar eh, als je zeker wil zijn zou ik dan toch naar de ha gaan,dat kan nooit kwaad eh. met welke tests heb jij getest dan? bij mij was het met die van kruidvat. groetjes
van sensitest en vandaag met matcare... als ik maandag nog niet ongi ben, dan bel ik wel ff. Die onzekerheid vind ik ook maar niets.
idd aaltje, onzekerheid maakt je gek! ik wens je allesinds veel succes ermee! ik hoop dat je ons maandag of dinsdag positief nieuws kan melden groetjes