Hallo, Mag ik weer mee doen, ik heb nu een vroegtijdige miskraam. Bij 4 w en 4d. Dus zou ik op de lijst mogen van 25 november... Aangezien deze zwangerschap zo pril was ga iker vanuit datik gewoon een cyclus van 32 dagen heb!
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Silvana81 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel 02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 03: Boogschutter78 & Wies31 & 82Marieke & Gerda1975 & Krisstel 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster 10: Mieke74 & Ktje & happy1980 11: Julita & Zeeland & Sjemmie&Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 13: Debbyvermeer & Joli 14: QueenBee & Manny82 & Aura 15: Freewilly8 & Wens3 16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 22: Nieuwbegin 23: Diddl9 24: 25: Lola1982 26: 27: 28: 29: 30: Tatjanatj & Dimmel 95 passagiers voor de super snelle roze ferrari. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel 17 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Silvana81 2. Bapsie 3. Newstepinlife 4. Klavertje44 5. MissyN 6. Rebbel Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef Testmarathon 20 November: 1. Sam8 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie Testmarathon 30 November: @lola je staat erbij...sterkte...
Hallo! Aura; ik denk dat dat inhoudt dat je je kan aanmelden voor een datum waarop jij zou kunnen testen! dus jouw nod-datum. Als dat zo is dan zou ik mezelf graag ook opgeven! ik hou mijn nod-datum op 14 november, normaal heb ik een cyclus van 28 dagen maar de laatste keer waren het 30 dagen, dus ik ga maar van 30 dagen uit nu!. Groetjes Snoopie
Nee dat is de datum waarop je wilt gaan testen, ik wil gaan testen op 5 november, dus zet mij op de vijfde, twee a wrie dagen van te voren weet ik nml al of ik ongi word of niet. Begin nml al met bloed verlies 2 3 dagen daarvoor dus geen bloedverlies betekend mogelijk zwanger Ik hoo zo dat het nu raak is ik word zo gek van het elke maand wachten de tijd na de eisprong gaat zo enorm langzaam
Bedankt voor de uitleg! ik kan dan zelf bepalen wanneer de testdatum dus is?! ik denk dat ik die op 14 november hou!. groetjes Snoopie
Wil je mij ook op 14 november zetten? Die roze ferrari lijkt me wel wat! Dan ga ik voor matching maxicosi Hopen dat we al het smeppen volhouden
Mag ik op de test marathon van de 25ste... Zou leuk zijn als ik het al op de 21ste zou weten....mijn trouwdag!
Hoihoi, Ik heb even een vraagje. Ik heb vorige week mijn ei gehad, nu kreeg ik eergisteren een pijnlijk/drukkende onderbuik. Het lijkt totaal niet op ongi krampen. Hen het ook nooit eerder gehad. Pijn was gisteravond ineens weg. Nu heb ik het weer. Ik kan de plek precies aanwijzen. Boven het schaambeen en onder de navel. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Groet, Pluis
Hoihoi, Ik heb even een vraagje. Ik heb vorige week mijn ei gehad, nu kreeg ik eergisteren een pijnlijk/drukkende onderbuik. Het lijkt totaal niet op ongi krampen. Hen het ook nooit eerder gehad. Pijn was gisteravond ineens weg. Nu heb ik het weer. Ik kan de plek precies aanwijzen. Boven het schaambeen en onder de navel. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Groet, Pluis
ik begrijp er niets meer van ben ook ff niet online geweest. 2 weken geleden had ik een positieve ovulatietest dan hoort binnen een paar dagen je temp te stijgen ivm eisprong...............maar mijn temp is nu nog steeds laag (36.6)...normaal een tempverhoging (37.3-37.4) 2 dagen geleden had ik last van wat slijmig-bruin verlies een heeel klein beetje. vraag me nu of of ik inderdaad wel een eisprong heb gehad.....ovutest was positief. begrijp er echt helemaal niets meer van. krijg echt het idee dat het voorlopig of misschien wel nooit zal lukken, zijn nu al meer dan een jaar bezig, zelfs mijn cyclus is nog nooit hetzelfde geweest.
Hoi Miek, je kunt beter vragen wie niet Als je een vraag hebt, laat maar horen... @Silvana, helaas weet ik niet van temperaturen helaas, ik ga uit van de ovu testen. Maar ook die heb ik pas 2 keer gedaan... in juni (zwanger!) en vorige maand na MA. @Pluisje, ik had dat in juni ook een week na ei. Bij mij was het toen raak! Dus wie weet. Maar als je hier meer leest zie je dat veel meiden soort gelijke klachten hebben en dat het niets is.... Succes met wachten want helaas is een test het enige waarop je kunt vertrouwen