als jullie een positieve ovu test hebben doe je het dan ook daarvoor al of alleen daarna klussen? leg me eens even uit want wij snappen er soms niks meer van
Wij hebben in juni 1 keer geklust en dat was op de avond van de positieve test. (toen meteen zwanger) Maar het beste kun je alvast om de 2 dagen klussen zodra je test begint te kleuren. Wanneer je een positieve test hebt en de dag erna (de dag erna kan soms al te laat zijn) Dan weet je zeker dat je niets aan het toeval hebt overgelaten..... Kijk anders bij Het grote SMEP topic... Daar staat op de eerste pagina een schema die je kunt aanhouden. Dat schijnt goed te werken... Succes
ellenk bedankt voor de uitleg! ik denk dat we deze keer goed geklust hebben dan! we hebben zondagavond geklust maandagochtend een posi ovu test, maandagavond en dinsdagavond ook geklust. moeten we vanavond dan ook nog een keer? groetjes Miek
Hallo dames: GOED NIEUWS! Kom net terug van het ziekenhuis voor de tweede poging voor de samenlevingstest: we zijn geslaagd! \/ Niet heel veel maar voldoende bewegende zaadjes in mijn baarmoedermondslijm (leuk scrabble woord) aangetroffen! JOEPIE! Ben echt erg blij. Was vorige keer zo teleurgesteld dat we te laat in het ziekenhuis waren. Nu dus op tijd. Hoef dus niet nog twee keer terug te komen. Gek genoeg vas mijn lief nu juist teleurgesteld dat er weer niets gevonden is waarom het nog niet is gelukt. Tja... Gyn heeft met de inwendige echo ook goed kunnen zien dat mijn bmslijm goed opbouwd en dat er links een folikel mooi aan het rijpen is om een deze dagen te springen... Dus wij SMEPPEN nog even fijn verder deze dagen (om de dag, tot een pos. ov test, en dan drie dagen achterelkaar). Hoewel... vriendje is ervan overtuigd dat direct achterelkaar het sperma negatief beinvloed. Hij heeft het vandaag nog even aan de gyn gevraagd, zij zei dat ze in het ziekenhuis ook om de dag adviseren...
Ja dat klopt wel. Om de dag is goed. Hoewel er bij ons soms geen pijl op te trekken is. Hadden maandag zo'n zin terwijl we dinsdag dus verplicht moesten klussen voor de samenlevingstest. Dus toch twee keer achter elkaar... Nu maar weer om de dag aanhouden tot de pos. ov test. Ik heb altijd heel kort daarop mijn temp. verhoging, dus ik wil dat moment wel goed benutten!
He meiden even een vraagje he.... Als ik zo vaak moet oefenen dan is het niet altijd even gladjes zeg maar ... Kan het dan kwaad om babyolie als gel te gebruiken? Wat gebruiken jullie zoal? Ik heb ook wel eens gehoord dat je gewoon speeksel kan gebruiken? Nou ja hopelijk hoor ik snel wat! Liefs Joss
Hallo joss Wij gebruiken wel eens een beetje massage olie. Da's ook lekker om elkaar eerst lekker te masseren en ja als je het toch bij de hand hebt En hiermee ben ik al een keer zwanger geweest. maar da's na 6 weken niet goed gegaan. Dus volgens mij kan je ook babyolie gebruiken als je maar niet te veel gebruikt. Veel klusplezier dan maar he 8) Liefs Zoe
He meiden wat denken jullie? Ik heb 12 okt weer mijn eerste menstruatie gehad na mk. En nu denk ik dat gisteren mijn ei al gesprongen is aan mijn temp te zien dus dat is dag 13 van de cylcus, maar mijn vraag is nu wanneer is dan mijn noddag? Want voor de mk had ik altijd pas dag 18 mijn ei en was mijn cyclus tussen de 28 en 30 dagen, zie banner. Hebben jullie een idee wanneer mijn noddag is? xxx Joyce
Ik denk dat als gisteren je ei was, je NOD over 10 tot 12 dagen zal zijn. Over het algemeen is de luteale fase vrij constant (tijd tussen ei en ongi). Bij mij klopt dit altijd vrij goed. Of deze 'wet' na een mk ook precies opgaat weet ik niet maar je moet toch ergens vanuit gaan. Dus ik zou zeggen NOD op dag 26.
Tja, speeksel, olie, ... volgens mij kan het allemaal. Wij hebben er gelukkig geen last van maar kan me voorstellen dat het bij veel klussen soms niet zo lekker 'wil'.
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Silvana81 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel 02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 03: Boogschutter78 & Wies31 & 82Marieke & Gerda1975 & Krisstel 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster 10: Mieke74 & Ktje & happy1980 11: Julita & Zeeland & Sjemmie&Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 13: Debbyvermeer & Joli 14: QueenBee & Manny82 & Aura 15: Freewilly8 & Wens3 16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 22: Nieuwbegin 23: Diddl9 24: 25: Lola1982 26: 27: 28: 29: 30: Tatjanatj & Dimmel 96 passagiers voor de super snelle roze ferrari. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel 17 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Silvana81 2. Bapsie 3. Newstepinlife 4. Klavertje44 5. MissyN 6. Rebbel Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum Testmarathon 20 November: 1. Sam8 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony Testmarathon 30 November: meiden de 14de is geen testmarathon, is om de vijf dagen...dus heb jullie op de vijftiende gezet... nony je staat er ook bij mijn ongi is bijna klaar dus we kunnen er weer voor gaan
Hoi meiden! Kennen jullie dat? Dat je een stel kent die een kleine hebben die nog niet zo oud is en dat ze graag een 2e willen maar nu nog niet blabla en jij hebt vertelt dat je graag een kindje wilt. En dan zijn ze 'opeens' zwanger..... Tuurlijk ben ik blij maar dat ellendige jaloerse monster komt dan weer om de hoek kijken. Waarom zij wel en ik niet? Pfffff sorry voor mijn geklaag.....
Och je voelt je zoals jij je wilt voelen toch... daar kun je niets aan doen... Hadden we onze gevoelens maar onder controle dan was het leven een stuk makkelijker.... PS we zijn hier om tegenaan te klagen toch..
ach ja soms heb ik ook die jaloerse gevoelens...pfffff mijn vriendin is ook zwanger en ze had al twee koters...ben echt onwijs blij voor haar en kan het ook niet laten om leuke roze spulletjes te kopen voor haar, maar ja het blijft bij mezelf natuurlijk wel knagen...ze leeft gelukkig wel altijd met me mee!