hi meiden, het is helaas weer onweer.... wil iemand ons toevoegen op 24 november? hopelijk brengt het geluk ik zou graag een leuk verjaardagskado (25 november) willen Succes weer allemaal! Liefs Roshi
heee hallo meiden, weer terug van weg geweest.op naar de 6e ronden alweer. mijn NOD is op 5 november,rond de eisprong flink geklust dus.....ben benieuwd...mijn cycles is tussen de 23 en 25 dagen beetje lastig... zou iemand mij weer op de lijst willen zetten? allemaal heel veel succes deze maand.
Ik had een heel onregelmatige cyclus dus ben toen naar mijn huisarts gegaan en die heeft mij doorverwezen. Werd echt helemaal gek van die onzekerheid continue. Als ik jou was zou ik zeker even langs de dokter gaan je bent nu in ronde 12 dus je hebt lang genoeg gewacht en zker omdat je ook aleen sgeopeerd ben aan cystes lijkt me dat zeker een reden om je gelijk door te verwijzen. Ben mezelf weer ouderwets gek aan het maken hihihi heb weer allerlei klachten waarvan ik denk zou hem mss! De ergste klacht die ik heb dat ik echt een giga bitch ben op het moment ben om het minste geringste echt giga op mijn p.. getrapt en begin echt onwijs te zeiken.. gelukkig merk ik het zelf wel maar ben dat helemaal niet gewend van mezelf. Herkent iemand hier mss wat in? liefs morgaantje
Ik heb mijn NOD nu op 5 nov. staan, maar heb het idee dat mijn eisprong dit keer veel eerder is geweest dan het op de banner aangaf. Maar we zien het wel, we hebben de afgelopen weken bijna elke dag geklust, dus we hopen heel erg! Nu nog blijven wachten...
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Silvana81 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel 02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 03: Boogschutter78 & Wies31 & 82Marieke & Gerda1975 & Krisstel 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1 10: Mieke74 & Ktje & happy1980& Demi123 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 13: Debbyvermeer & Joli 14: QueenBee & Manny82 & Aura & wannaBmum 15: Freewilly8 & Wens3 16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: Nieuwbegin & MupKUH 23: Diddl9 24: Sannemart & Roshi 25: Lola1982 & Therese 26: 27: 28: Lise 29: 30: Tatjanatj 109 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel 24 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Silvana81 2. Bapsie 3. Newstepinlife 4. Klavertje44 5. MissyN 6. Rebbel Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum Testmarathon 20 November: 1. Sam8 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese Testmarathon 30 November: @meiden jullie staan erbij succes deze ronden
morgaantje, het begin van 2008 vind ik een moi begin om er via andere wegen naar rome te gaan hihihi gelukkig kan ik mijn ei nu vinden met de persona dus dat vind ik al heel wat
@Marie28; ha ha ha, nutteloos inderdaad maar toch leuk om vast even te kijken...erg herkenbaar! Je moet toch wat om de tijd te doden. Als ik eenmaal zwanger ben ga ik me wel storten op baby spullen, zwangerschapskleding enz. Voorlopig nog maar even houden bij sterrebeelden en chinese kalenders, hi hi.
hallo dames ik wil me hier graag melden helaas ben ik vandaag om 18uur ongi geworden en zitten we nu in ronde 16 mijn volgende nod is 22 november
Hey Dani, We hebben deze maand dezelfde cyclus. Zitten we tegelijker tijd in spanning Veel succes, je verdient het.
hoi meiden! ook ik word gek van mezelf! veel puistjes, temp van 37.1 en mijn darmen zijn van streek, allemaal dingen die ik bij mijn vorige zwangerschap ook had! pffff... maar wil mezelf niet gek maken want meteen na mijn mk weer zwanger zou wel erg mooi zijn natuurijk! ik heb ook een test in huis ultr, die ik vanaf 6 dagen voor NOD uit kan voeren, dus ik ben benieuwd of ik het tot donderdag uit hou! liefs rebbel
mijn nod is op pas 1 november, maar eigenlijk hoef ik niet te wachten. pijnlijke/ gezwollen borsten en een raar gevoel in de onderbuik. al vanaf 2 dagen na de innesteling merkbaar (t kindje laat nu al goed horen dat ie er is). IK BEN ZWANGER! (sorry, moest t even kwijt)
Gefeliciteerd meid, kun je meteen door naar het zwanger zijn gedeelte van dit forum. En dan willen we je hier ook niet meer zien (positief bedoeld)
en de innesteling is gister of eergister geweest....ik heb ne NOD ook op 1 nov...dus net innesteling gehad...knap dat je het nu al weet!