NOD November 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lisje86, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik zag maandag een sliertje in mijn onderbroek (sorry voor de viezigheid), dacht eerst dat het zo'n sliertje voor ongesteldheid was, of dat dat t eitje was. d'r was ook wel een beetje bloed, maar dacht dat dat kwam doordat ik me net bij t scheren gesneden had.
    en euh, sorry als ik hier verkeerd zit, ben hier nog maar net

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!

Astrid gefeliciteerd!

3. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @dani balen meid :( :(

@astridK heb je ook al een positieve test of ga je alleen op je gevoel af?

4. Niet meer actief

alleen gevoel. stom he. misschien is t ook wel niets. maar m'n borsten zijn echt zo supergevoelig en pijnlijk. de vorige keer dat ik zwanger was, had ik dat ook. ga maandag een testje doen (denk dat t daar nu nog iets te vroeg voor is). verder merk ik ook niet heel veel. buikpijn kan ook door de stress komen. maar jee, die borsten :(

5. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Goeiemorgen!
    wauw AstridK, hoop dat je gelijk hebt!
    Voor de rest van ons hoop ik op een knalroze novembermaand, dan heb ik straks een heeeel lang verlanglijstje voor Sinterklaas ;)

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hoi Astrid,

Ik wil geen spelbreker zijn hoor meid... maar ik vind het een beetje te voorbarig om nu al te zeggen dat je zwanger bent...

Ik had nu ook rond de tijd van innestelen bruin verlies.. een beetje en paar dagen na de inseminatie al giga zere borsten... en buikkrampen... Maar vlak voor de NOD werden de zere borsten al minder en ik ben gewoon precies op mijn NOD ongi geworden...

Ik hoop dat je gelijk hebt meid!... maar als het niet zo is kom je zo hard neer...
    Blijf realistisch en test eerst... Het best kun je wachten tot een dag overtijd...
    Is deze dan negatief en je wordt niet ongi, test dan nog eens als je een week overtijd bent. Is die ook nog negatief kan je conctact opnemen met de huisarts...

Nu is dit hele verhaal ook wat voorbarig, maar dan weet je het maar alvast ;))))

Succes meid en ik duim dat je gevoel goed zit!

7. Opening

Opening Niet meer actief

dames ik kom me hier aanmelden mijn ongie is vanochtend doorgebroken en mijn volgende NOD is 28 november

8. Mieke74

Mieke74 Actief lid

30 jun 2007
    298
    0
    0
    Vrees dat ik m'n ei ga missen. Zit nu dus in m'n vruchtbare dagen maar man lief heeft het even heel erg druk dit weekend, z'n kop staat dus even niet naar klussen. Erg jammer, hij is 9 november jarig en 10 nov is mijn nod. Zou hem graag een posi test als cadeuatje willen geven.

9. Opening

Opening Niet meer actief

he therese nog bedankt voor je antwoord over het temperaturen maar ik bedoelde eigenlijk kan ik dan morgen ook beginnen want ik ben nu natuurlijk ongie maar was al uit bed en zo zou 1 dag wat uitmaken?
    mijn pendels zien er goed uit voor komende dus ik ga hopen

10. Angellady

Angellady Lid

12 sep 2007
    67
    0
    0
    Banercheck

11. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    He Mieke74

wat jammer dat hij nou net zo druk is! Als je afgelopen dagen nog hebt kunnen klussen moet het aan je NOD te zien nog wel goed kunnen komen, toch?
    Ben wel opgelucht te zien dat mijn man niet de enige is die er soms even geen zin aan heeft. Zoals sommigen al dat smeppen volhouden :) Wij hebben ook allebei een drukke baan en zijn gemiddeld genomen juist "weekendklussers" Hahaha ;)

gaat het je niet stiekum toch nog lukken om hem te verleiden?

12. Gezond

Gezond Niet meer actief

@arianne - Heee meis... Ja zooo bedoel je.... Ja dan mag je op cyclusdag 2 beginnen...

13. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    Passagierslijst voor de roze ferrari

01: Bapsie & Daantje86 & Silvana81 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk
    02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983
    03: Boogschutter78 & Wies31 & 82Marieke & Gerda1975 & Krisstel
    04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10
    05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78
    06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull
    07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent
    08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq
    09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1
    10: Mieke74 & Ktje & happy1980& Demi123
    11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978
    12: Anne79 & Sabien99
    13: Debbyvermeer & Joli
    14: QueenBee & Manny82 & Aura & wannaBmum
    15: Freewilly8 & Wens3
    16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady
    17: Sablovesgeof & Prismeis
    18: Lievemama18 & Joss81
    19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk
    20: Mamajanneke & Roos80 & Nony
    21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28
    22: Nieuwbegin & MupKUH & Dani86
    23: Diddl9
    24: Sannemart & Roshi
    25: Lola1982 & Therese
    26:
    27:
    28: Lise & Arianne22
    29:
    30: Tatjanatj

112 passsagiers voor de super snelle roze ferrari.
    Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel

24 passagiers voor de testmarathon's

Testmarathon 1 November:
    1. Silvana81
    2. Bapsie
    3. Newstepinlife
    4. Klavertje44
    5. MissyN
    6. Rebbel

Testmarathon 5 November:
    1. Aleida
    2. Pendrag
    3. Symoen
    4. Enise
    5. Jent
    6. Miek78

Testmarathon 11 November (11-11) ;) :
    1. Marleentje26
    2. Marjolein79

Testmarathon 15 November:
    1. Stef
    2. Snoopie
    3. WannaBmum

Testmarathon 20 November:
    1. Sam8

Testmarathon 25 November:
    1. Roosje1201
    2. Yuna28
    3. Diddl9
    4. Noukie
    5. Nony
    6. Therese

Testmarathon 30 November:

@meiden jullie staan erbij succes deze ronde ;)

14. demi123

demi123 Bekend lid

29 jun 2007
    820
    0
    16
    vanmiddag moet ik naar de gyneacoloog om te kijken of mijn ei al groot genoeg is om te springen spannend!
    Ik heb sinds gister steeds steken rechts onderin mijn buik, en vanwege mijn inwendige echo's weet ik dat daar mijn ei gaat springen. Ik heb nog nooit eerder een eisprong gehad is dat hoe het voeld?

Liefs

15. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    haha ikke voel een plopje....en krampen in mijn buik :)

16. Gezond

Gezond Niet meer actief

@demi - als je voelt dat je ei gaat springen noemen ze dat middenpijn... Kijk maar eens onder google en dan middenpijn...
    Niet iedereen voelt het... maar als je de middenpijn hebt, dan voel je de spanning die op de eierstok komt te staan door de groei van de eicel... Het duurt dan in ieder geval niet lang meer... Je voelt dat de pijn meer en meer wordt... en op een gegeven moment voel je dat het afneemt... dan is je eisprong geweest!
    Succes meid!

17. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Hoi meiden,
    Mag ik met jullie mee in de ferrari? Ben jammer genoeg uit t vliegtuig geknikkert....
    Ben woensdag ongie geworden. De eerste keer zonder invloed van de pil. 't Was best heftig, maar is nu al een stuk minder.
    Mijn nieuwe ongie datum zal 23 november zijn.
    Hopen van niet natuurlijk.
    Verder wens ik iedereen deze maand heel veel succes, en dat de lijst heel mooi roze zal gaan worden. Past toch wel mooi in zo'n roze ferrari.
    Dikke knuffel aan iedereen

18. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    Misschien ben ik wat brutaal maar waarom word jij geinsemeneerd? En word je geinsemeneerd met bevroren of vers sperma?

hopefull

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bannercheck

20. Niet meer actief

misschien is t ook wel voorbarig, het is net als bij jullie, zoooo ontzettend spannend. wel niet wel niet of toch wel, maar misschien ook niet. en wil zo graag (waardoor je ook buikpijn gaat krijgen).
    enne, mieke, misschien een potje massage en kinki ondergoed kopen? mijn vent kan panty/sokken (die dingen met zo'n kantrandje die op je bovenbeen blijven plakken) ook niet weerstaan, hoe moe hij ook is. 8)
    veel succes voor iedereen op de rose ferrari!

Deel Deze Pagina