Ik zie dat we met ons 6en zijn voor de testmarathon op 1 november. Gelukkig sta ik er niet alleen voor! Hebben jullie allemaal je nod op 1 november? Ik rond die tijd, cyclus is nogal variabel zoals je kunt zien bij mij. Is het al 1 november? *zucht*
ik wordt gek van het wachten volgens me temp zou morgen me noddag zijn maar ik hou me langste cylus aan van vorige keer. dus dat is nog 5 dagen
Hoi klavertje44, Als ik uitga van een "gewone" cyclus is de 31e mijn NOD en ben ik 1 nov 1 dag overtijd. Maar ja ben nu net 2 maanden van de pil af dus hoe precies mijn cyclus is weet ik niet, ik ga gewoon uit van 28 dagen aangezien ik vorige x toen ik stopte met de pil ook gewoon heel netjes en regelmatig ongesteld werd. En wachten duurt zo lang... Gelukkig moet ik vandaag,morgen en maandag werken dus dan gaat de tijd wel snel en kan je er niet zoveel mee bezig zijn... Liefs
Zou iemand mijn NOD willen veranderen van 14 november naar 3 november? Ik weet niet hoe, maar heb me een beetje verrekend...
heeej ik had gister ff een ovu test gedaan nu zag ik een heeel klein vaag streepje en er stond aflezen na 10 min heb ik gedaan kan het zijn dat ik nu dus een beetje vruchtbaar ben maar ik heb nog niet dat vruchtbare slijm (sorry) liefs mij
Goeiemiddag -gaap- Veel te lang in bed gelegen Maar voor een goed doel ! (Mieke, bij jou nog gelukt? ) Heb wisselend pijn onderin mijn buik. Had ik allemaal niet toen ik nog aan de pil was. Weet niet hoe een eisprong voelt, is me nog nooit echt opgevallen in de periodes dat ik pilloos was. Maar dat een ei binnen 1 cyclus van links naar rechts springt lijk me onwaarschijnlijk Hihihi. Het ziet er koud uit buiten, zal me er toch maar eens instorten!
Roosje... wanneer ie lichtgekleurd is kan je zien dat je in de buurt van je ovulatie komt. Wanneer je morgen de test weer zou doen kan je zien dat het lichte streepje weer wat donkerder geworden is... Wanneer ie net zo donker of donkerder is als het teststreepje is ie positief en kan je tussen de 24 en 36 uur je eisprong verwachten. Heb je je eisprong gehad dan is je eicel nog tot 24 uur te bevruchten met de grootste kans tot 12 uur... Succes meid!
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Silvana81 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 03: Boogschutter78 & Wies31 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1 10: Mieke74 & Ktje & Demi123 & LadyZorra 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 13: Debbyvermeer & Joli 14: Manny82 & Aura & wannaBmum 15: Freewilly8 & Wens3 16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: Nieuwbegin & MupKUH & Dani86 & Zico 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat 24: Sannemart & Roshi & Bienie 25: Lola1982 & Therese 26: 27: 28: Lise & Arianne22 & Shirbeuk 29: 30: Tatjanatj 119 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. Ongi.....Zwanger.... Negatief......Twijfel 25 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Silvana81 2. Bapsie 3. Newstepinlife 4. Klavertje44 5. MissyN 6. Rebbel Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 7. mirella25 Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese Testmarathon 30 November: Eimat, LadyZorra; jullie staan er bij ! QueenBee, ik heb je verplaatst. mirella25; er is op de 7e geen testmarathon; ik heb je in de lijst + bij de testmarathon voor de 5e gezet!
@ WannaBmum Gatverdegat...niet gelukt. Manlief was niet te porren voor een beetje kluswerk Had net wat bruinverlies (heb ik eerder eigenlijk nooit gehad), denk dat m'n ei gesprongen is ...jammer maar helaas. Word wel erg verdrietig van het feit dat we nu eerst weer 4 weken moeten wachten op de volgende kans. Wordt bijna boos als ie dan niet wil klussen maar ja ...dan wil ie helemaal niet meer vrees ik. Zit dus weinig anders op dan hier maar even te spuien en weer rustig af te wachten op de volgende kans....zucht. Had hem zo graag een positieve test op z'n verjaardag willen geven (9 nov). Moet maar es een goed gesprek met hem aan gaan. Zit er aan te denken om toch maar es te temeraturen en/of ovulatietesten te gebruiken...maar dan moet hij ook wel een beetje meer z'n best doen hoor! Die mannen komen er maar weer makkelijk van af!