heeft iemand al echte klachten? ik heb de afgelopen 2 dagen een zeurderige hoofdpijn gehad wat ik normaal nooit heb..... en af en toe als ik op sta ben ik een beetje duizelig... we wachten rustig af
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Silvana81 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 03: Boogschutter78 & Wies31 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1 10: Mieke74 & Ktje & Demi123 & LadyZorra 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 & Ktje 13: Debbyvermeer & Joli 14: Manny82 & Aura & wannaBmum 15: Freewilly8 & Wens3 16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: Nieuwbegin & MupKUH & Dani86 & Zico 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat 24: Sannemart & Roshi & Bienie 25: Lola1982 & Therese 26: 27: Suzanbenjamins 28: Lise & Arianne22 & Shirbeuk 29: Bapsie 30: Tatjanatj 123 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 1 Ongi..... 1 Zwanger.... Negatief......Twijfel 26 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Silvana81 2. Bapsie 3. Newstepinlife 4. Klavertje44 5. MissyN 6. Rebbel Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 7. mirella25 Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins
hallo dames wij hebben een hartstikke druk weekend achter de rug. vrijdag was mijn vriend jarig en hebben we overdag inkopen gedaan opgeruimd en savonds kwam zijn familie en mijn ouders. dit was echt super gezellig en was het 12uur zaterdag overdag zijn we gaan winkelen opruimen en savonds kwamen onze vrienden voor zijn verjaardag op bezoek. een paar van hen bleven slapen om vandaag halloween te vieren.(lagen om half 3 nieuwe tijd in bed) zijn vanmorgen dus begonnen met een ontbijt en toen spel gespeeld dvdtje gekeken samen gegeten en nu zijn ze weg hebben we alles opgeruimd en nu lig ik heerlijk in bed. verga van de pijn aan mijn vingers schouder hoofd en ben hartstikke moe maar wilde jullie toch even op de hoogte houden. misschiend at we vanavond nog gaan klussen. ook houd ik deze ronde mijn temp bij slaap lekker allemaal XXX
Nou dames ik ben nu voor de 2de maand aan het tempen moet wel zegen dat ik het wel erg prettig vond om te doen. je ziet de laatste paar dagen je temp zakken en dan weet je gewoon dat je ongie eraan komt. dus kon ik me er al beetje op voorbereiden en kwam de domper minder hard aan. maar goed deze maand aan we lekker verder met klussen en mijn NOD is 19 november dus ben erggg benieuwd hihihi iedereen eggg veel succes en duim voor ons allemaal!
wil iemand mijn nod verzetten van 3 november naar de 7e? heb iets later mijn ei gehad. alvast bedankt!
goedemorgen dames! hoe is het met iedereen...november is al bijna..nog een paar daagjes wachten en dan is de eerste testmarathon...ben benieuwd..zal voor jullie duimen
Dit word idd een erg spannende maand. Hoop dat er veel mensen zwanger worden. Dan hebben we voor onze familie een heel speciaal kerstcadeau.
goedemorgen allemaal voel me vandaag niet zo lekker gigantische koppijn en misselijk en zo hoop niet dat ik ziek wordt heb morgen tentamen en moet ik nog voor leren
morgen dames! Hoe is het hier? Ik kom hier maar even meelezen..december is zo stilletjes... Hier schiet het voor geen meter op...zie banner! Maar over precies twe weken....op naar de fert.arts. Ik vind het zo spannend! Misschien toch een stapje dichterbij? Succes allemaal! Dat jullie allemaal mooi rose mogen kleuren! Liefs Nikkie
Moring girlzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, Ohhhhh wat is het toch altijd weer spannend die laatste dagen... Vanmorgen had ik echt ontzettende krampen nu vraag ik me af zou dat mss door innesteling kunnen komen AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH hoop het zo wat denken jullie? @nikkie80 spannend meid ben benieuwd wat ze gaan doen maar meestal is het gewoon een intake gesprek. Was bij mij wel het geval viel me toen een beetje tegen