Hoi Hoi, Dames spannend hier weer zeg..ik vind het wel leuk ...ik weet nog niet of ik ovu testen ga doen of ga temperaturen.... wanneer kan ik nu zien wanneer je een eisprong hebt? gaat dan je temp omhoog....? of ben ik dan alweer te laat? Graag hoor ik dat van jullie.... Veel liefs
Hey meiden... Voor mij even een bannercheck. Ik weet het, ik ben niet veel meer online, maar ik heb er ook gewoon echt geen tijd voor. Wel ben ik sinds 3 maanden bezig met temperaturen en houd ik dit bij via FertilityFriend. Allemaal veel succes deze ronde! Wil iemand mijn NOD op 7/11 zetten? Alvast bedankt. Knuffels en ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* M
* tik tak tik tak tik tak * Soms he, heel soms, duurt wachten best lang... Denk dat ik deze ronde wel weer ongi zal worden, heb in ieder geval nog geen rare symptonen gehad.. we zullen wel zien... We gaan voor een roze maand!
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Silvana81 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1 10: Mieke74 & Ktje & Demi123 & LadyZorra 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 & Ktje 13: Debbyvermeer & Joli 14: Manny82 & Aura & wannaBmum 15: Freewilly8 & Wens3 16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: Nieuwbegin & MupKUH & Dani86 & Zico 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee 26: Pipo1973 & Mss Ace 27: Suzanbenjamins & Aleida 28: Lise & Arianne22 & Shirbeuk 29: Bapsie & Dib 30: Tatjanatj 132 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 2 Ongi..... 1 Zwanger.... Negatief......Twijfel 26 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Silvana81 2. Bapsie 3. Newstepinlife 4. Klavertje44 5. MissyN 6. Rebbel 7. Miepie80 Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 7. mirella25 8. Hopefull Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins Up to date
************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* ************************************************************* hopelijk volgen er gauw meer
Je temp gaat idd na de eisprong gelijk omhoog. Dan ben je dus al te laat. Het is wel zo dat je door tempen wat meer inzicht krijgt in de cyclus (weten wanneer je je eisprong hebt, hoe lang je luteale fase) waardoor je ook meer hebt aan de signalen die je lichaam afgeeft. Met ovu-testen heb je 24-48 uur voor je eisprong een positieve test, dus dan ben je nog wel 'op tijd', maar het kan je - zeker de eerste ronde - wat ovu-testen kosten voor je je ei vindt. Heel veel succes ermee!
Ahhhh ik zou zo graag een test willen doen! Maar nee, ik hou me keurig in. Ik heb helemaal geen kwaaltjes of verschijnselen. Ik vrees dus met grote vrezen...... En ik heb zo goed alle HCG'tjes gevangen. Meiden die begin november hun nod hebben, ik duim voor jullie allemaal! En meiden die bezoek hebben gekregen....volgende ronde beter. Ik weet het, het is kl*te! Voor jullie dan een mooi kerst kadootje!
Klavertje wij zitten in dezelfde schuitje. Ik ga pas zaterdag testen heb ik mezelf beloofd. Wachten duurt eeuwen.. en ben er constant mee bezig. Ik ook geen kwaaltjes dus we zien het wel....
Moeilijk hé dat wachten klavertje... Dacht dat het voor mij over en uit was aangezien mijn temp al 2 dagen aan het kelderen was maar tot mijn verbazing vanmorgen weer omhoog Ben ook zoooo misselijk maar ja daarintegen heb ik ook al een paar dagen bij het opstaan krampjes. Moeilijk hoor zo'n vrouwenlichaam
Ja je lichaam kan je ook aardig voor de gek houden. Ik had al een paar keer voor mijn NOD gevoelige borsten en dacht dat het raak zou zijn. Blijkt dat opeens een NOD kwaal te zijn :s Nou ja! Sousa, waarom test je pas een zaterdag? Voor de zekerheid? Dan is er geen test marathon Misschien hoef ik ook 1 november niet te testen en ben ik het al 31 oktober geworden. NEE! Hopelijk niet.
ik heb 4 nov mijn NOD, al twee weken veel klachten vooral krampen in onderbuik. Ik kan niet slapen zonder iets warms ertegenaan! Heb al laten testen op blaasontsteking, was negatief! Spannend!
WE gaan elkaar gewoon helpen om nog niet voor zaterdag te gaan testen. Ik wil het ook wel samen testen met vriend dat is wel zo gezellig. We gaan zaterdag gewoon alebei in het ROZE je toch hihihihi en ik hoop de rest natuurlijk ook