Ik temp deze maand, okt, voor het eerst en gebruik ovu testen en ze kloppen als een bus! nu nog blijven plakken
zo dames ik benteurg van het fitnessen heeft me goed gedaan nu even hier alles bijlezen en dan ga ik tv kijken leren en koken en onderttyussen blijf ik hie rook lezen
Jammer zijn de geweest vandaag. Waarom nou, voel me zo Dan op straat zie je alleeeeeen kids en buiken om je heen . Ik had er zo opgehoopt (sorry ben vandaag TE )
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Morgaantje & Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1 10: Mieke74 & Ktje & Demi123 & LadyZorra 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 & Ktje & Silvana81 13: Debbyvermeer & Joli 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel 15: Freewilly8 & Wens3 16: Wieffie & Kelly1980 & Jent & Angellady 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: Nieuwbegin & MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee 26: Pipo1973 & Mss Ace 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN 28: Lise & Arianne22 & Shirbeuk 29: Bapsie & Dib & Queenbee 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44 142 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 4 Ongi..... 1 Zwanger.... Negatief......Twijfel 27 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Bapsie 2. Newstepinlife 3. Klavertje44 4. MissyN 5. Rebbel 6. Miepie80 Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 7. mirella25 8. Hopefull Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins @silvana ik heb je verplaatst @sousa balen @klavertje je staat erbij
Hello ladies! Wat duurt het wachten LANG he! Nog 3 weken moet ik, en ik heb er al weer 2 op zitten. Bleeeeeh. Nou ja, misschien heeft die Ferrari wel een hele grote kofferbak en kunnen we daar met z'n allen in! 8)
Helaas, oktober was het niet voor mij. Mag ik op de lijst voor november? NOD is 29 november. Groetjes, Marieke
hallo dames ik heb zaterdag mijn ei gehad dus wat later dan de gemiddelde 14 de dag. Ik had vrijdag een beginnende positieve test en die was zaterdagiddag dik positief.En zondag was mijn buikpijn weg die ik al had vanaf woensdagavond....tevens had ik vrijdag en zaterdag rauw eiwit achtig slijm....Dus het is echt een eisprong geweest...YES en we hebben woensdag vrijdag en zaterdag seks gehad.....Sorry kon me zaterdag niet bedwingen,,,, En nu maar weer afwachten en hopen op wat goeds. hihi nou ik ga gauw eten maken dames en tot gauw
@sousa wat onwijs balen meid en wachten duurt idd zoooooo lang ik wil zo graag positief testen! heb voor mijn gevoel al zo lang gewacht IK WIL IK WIL IK wil, sorry maar dat moest er even uit
Kreeg net minder goed nieuws te horen Het gaat niet zo goed met mijn oma. Ze is afgelopen jaar 2 keer geopereerd aan kanker, maar was eigenlijk genezen. Maar omdat ze zich niet goed voelde is ze weer onderzocht. Vanmiddag heeft ze de uitslag van haar bloedtest gekregen. En die was echt niet goed. Ze hebben zelfs al gezegt dat als bestralen niet lukt, ze niet meer opereren. Nou is mijn oma al flink op leeftijd 86jr en heb ik dit altijd in gedachten gehouden. Maar het komt toch hard aan. Wil haar niet kwijt maar ook niet dat ze veel pijn heeft. Ze is voor haar leeftijd nog hartstikke fit. Nu wil ik helemaal snel zwanger worden. Laatst vertelde ze mij dat ze nog blijft leven omdat ze overgrootmoeder wil worden. Ik heb haar beloofd dat ze dat nog word. En ik denk dat ik de enige ben die haar droom nu kan laten uitkomen. Sorry maar dit moest ik ff kwijt.
Och meid, dat is inderdaad naar nieuws! Nou wie weet ben je snel aan de beurt en zal ze haar 1e keer overgrootmoederschap nog meemaken?! Mijn oma had gewacht tot ik bevallen was volgens mij, 3 weken later was ze overleden, maar moet zeggen dat dit behoorlijk hard is aangekomen! Zat van de ene kant met dolblije gevoelens van mijn pasgeboren dochter en van de andere kant was ik intens verdrietig! Maar goed ben toch heel blij dat ze het heeft meegemaakt! Sterkte meid!
Hey Mupkuh, misschien dat het je dan deze ronde gegund is! En het verhaal van Sassa hoor je wel vaker hoor, dat mensen 'wachten' op een babytje en als het er dan is, snel overleden zijn. Ik hoop dat je snel zwanger bent!
Tjee MupKUH dat is inderdaad geen leuk nieuws. Hoop dat het nog snel niet zo ver is en ze nog wat langer bij jullie blijft.
Hey Mupkuh wat erg, veek sterkte meisie. Hier nog steed met vlage misselijk. Vanmorgen voelde ik me prima en vanmidag in de auto ging ik beina over m'n nek. Niet gebeurd gelukkig(zat achter t stuur en alleen) Maar ja maar rustig naar huis gereden. En nu gaat t wel weer. Raar toch? Nou maar hopen dat het voor een goed doel is. Liefs Zoe
Zoe10 ik hoop met je mee! ik weet eigenlijk niet vanaf wanneer je symptomen kan verwachten. Maar jij zit niet meer zover van je NOD dus wie weet. Ik heb sinds een uurtje opeens zo'n drukkend gevoel in mijn buik. Een ongipijn maar het lijkt er wel op. Zit mezelf nu gek te maken dat het iets te betekenen heeft... terwijl mijn ei 3 dagen geleden was... Arrrrrrrrrrch ik word gek van mijn eigen lijf en de onzin die mijn hoofd er vervolgens bij bedenkt.
net uit bad met mijn meiden en nu ziek ineens dat ik voor de spiegel sta zo'n lelijke blauwe ader vanaf mijn hals naar beneden lopen richting borst. Het is net of iemand een blauw lijntje aan het kleuren is geweest met bochtjes.Hij is nog niet tot aan mijn borst maar halve wege.Had ik volgens mij niet zie het niet op de zomer foto's moet nog een week tot mijn nod....Ben benieuwd gr heidi
@sassa zal niet makkelijk geweest zijn voor je. Ik hoop van de ene kant ook snel aan te tellen. Maar van de andere kant ben ik dan ook juist bang dat ze idd speciaal voor de baby blijft leven. En daarvoor extra pijn lijd Super bedankt voor jullie medeleven meiden.
he zie net dat ik vandaag mijn eisprong hoor te hebben. Heb een hele opgezette buik hoort dat misschien bij een van de klachten van een eisprong? Verneem trouwens wel rechts onder in de buik de hele dag al steken dus zal er wel aan zitten te komen. Nou ja we klussen er wel op los
Ik heb mijn NOD op dinsdag de 6e als het goed is...Maar ik denk dat ik netjes ongi ga worden want we hadden precies flink ruzie rond mijn ei en dus niet geklust...nouja, als voordeel heb ik dat ik er nu iets minder mee bezig ben. Maar een klein beetje hoop hou ik toch wel, we hadden 2 dagen ervoor wel geklust, dus je weet maar nooit. Bar