Sperm Meets Egg Program Een klusschema met hoge slagingskansen... kijk maar op: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=58081
Hebben jullie meiden die binnen vandaag en een aantal dagen hun NOD hebben ook zo'n vrees voor die wc?
Wooow, al 2 zwangere! Beastie en Daantje (daantje had ik al gefeliciteerd, maar nog maar een keertje dan! ) GEFELICITEERD! Tot bij de juli mama's! (WHAHAHA, hoe bedoel je optimistisch! )
heeeeeeee halllo meiden, Nou mijn NOD is denk ik maandag, onregelmatig cycles, 23 dagen, 25 dagen.Ik heb vanmorgen een matcare test gedaan kon het niet laten...Maar negatief..zou ik veel te vroeg getest hebben?er stond 6 dagen van te voren..maar het probleem is dat we rond de eisprong 4 keer geklust hebben dus dacht nou moet het wel raak zijn..heeft iemand ervaring hiermee, en toch zwanger bleek te zijn..weet je wat het is we willen allemaal zo graag he...
Rond de eisprong heel veel klussen helpt niet altijd (anders waren we waarschijnlijk al allemaal zwanger). Maar er zijn meiden die pas 2 weken na NOD positief testen. Dus je weet maar nooit. Ik zou zeggen, probeer het over een weekje nog eens.
Mag ik ook op de lijst? Nod is dinsdag de 9e Alle zwangeren gefeliciteerd alvast, en ik duim voor de rest!
nee ik zit gewoon achter de internet. Het tv kijken gaat bij ons niet zo. We houden ieder van wat anders en nu wil mijn man graag een film zien die ik niet leuk vind dus vermaak ik mij even op de internet. dus ik ben er
Gefeliciteerd beastie Ik heb even een vraagje. Is de smep nu beter dan gewoon tempen? Wat is dan precies het verschil je kunt met tempen toch ook kijken wanneer je ei is geweest?
Ja en dat is ookwel zo...maar dan heb je zelf een dun streepje..dan wacht je toch maar op een dikker en overtuigender streepje...beetje onzeker dus ...en weet nog niet welke banner...het idee dat ik mama wordt is al zo spannend=>zie mini banner