Bij tempen weet je wanneer je ei is geweest..ovu testen bij smeppen weet je wanneer je ei komt..zo'n 24 a 48 uur van te voren..dus dan weet je wanneer je moet klussen inplaats van wanneer je had moeten klussen Wij hadden altijd het idee dat me ei kwam zo snel als ik doorzichtig slijm had...soms hadden we wel 6x achterelkaar geklust voordat het ei er was...en als het ei er dan is hadden we geen puf meer....
Oke dat is inderdaad wel makkelijk we zijn hier ook al vanaf maandag erg actief maar op de temp lijst kan ik nog steeds geen ei uit op maken. Waar kan ik ze dan bestellen want las net ergens dat ze in de winkel duurder zijn dan bestellen
In het menuutje links staat 'webwinkel'. Daar moet je zijn. Je kan ook setjes kopen van bijvoorbeeld 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten.
Woow, en kijk op www.zelfovulatietesten.nl Helemaal goedkoop! Maar 54 cent! O ja, moet je er wel ff 400 bestellen
o dat is inderdaad niet duur zeg op de zelfovulatietesten pagina. Ik wou graag nog even wachten tot ik wel of niet ongi word hebben zo goed geklust maar volgens de temp nog geen ei gehad snap het ook niet zo heb nog geen steiging maar kan misschien nog komen. Als ik ongi ben ga ik ze direct bestellen.
Ik heb idd net Babyboom zitten kijken. Vind het echt een leuk programma. Ik ben nu aan het tempen om te kijken of ik mijn ei kan vinden. Als ik einde van de maand gewoon ongi word. Ga ik misschien kijken om te smeppen.
ga straks al testen spannend!hoop het zo besef e wel dat het eventueel nog niet te zien is hoor maar toch.
Ik temp ook al een paar maanden. Mijn temperatuurcurve is vrij duidelijk. Ik kan dan ook zien of ik wel of niet op de goede dagen geklust heb. Maar ja, ook al heb ik vaak genoeg op de goede dagen geklust . . . nog steeds niet raak.
binnen nu en een half uur ff geestelijk op voorbereiden haha nee wacht tot mijn mannetje thuis is.....
Licht eraan hoe gevoelig de test is, en wanneer je je eisprong hebt gehad. En ochtendurine is inderdaad beter, zeggen ze.
Waarom is het beter om ochtendurine te gebruiken? Een zwangerschapstest toont aan of er wel of geen hCG aanwezig is in de urine. Geen hCG = niet zwanger, wel hCG = zwanger (tenzij u een miskraam hebt gehad korter dan 8 weken geleden). De eerste urine van de dag is het sterkst geconcentreerd en bevat dus -bij zwangerschap- de meeste hCG. Als een zwangerschap nog heel pril is (vóór de menstruatiedatum), is er nog niet zoveel hCG in de urine aanwezig en zult u eerder een positieve test hebben met ochtendurine dan met overdag-urine. Als u al wat langer zwanger bent, bijvoorbeeld al 1 of meer dagen overtijd, dan kunt u gewoon urine van op de dag gebruiken. Dan is het hCG gehalte sterk genoeg om op ieder moment van de dag een positieve test te geven. van www.zwangerschapstest.nu