hallo, lees nu voor het eerst deze forum.. mijn NOD zou op 13 november moeten zijn..en hoop natuurlijk dat ie uitblijft hihi..
************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* ************************* *************************
Een poosje hoorde ik even nergens bij door een ei wat maar niet kwam maar verschoof uiteindelijk toch naar 2 november. Ben dat alleen vergeten hier te zetten. Nou, zet me maar geklijk in het roze, ik heb superdriedubbeldik positief getest vanmorgen.
Hey Meiden, Ik kom me hier weer ff melden. (druk, druk) maar nu begint de spanning weer op te lopen, dus maak ik er graag tijd voor vrij. Ten eerste aan alle zwangere: Gefeliciteerd! Aan alle klussers: Zet 'm op! Aan alle wachters: duim voor jullie! Aan alle die ongi zijn geworden: Knuffel! Hier wordt de spanning ook steeds hoger. Zondag is mijn NOD. Normaal heb ik een week van tevoren bruinverlies. Is nu nergens te bekennen! Heb wel van maandag op zondag ietsje bloedverlies gehad, innesteling? is precies op dag 21, dus zou kunnen. Vanmorgen had ik een veeg bruin/rood, maar het zet niet door. Zou het dan toch? Verder heb ik ook allemaal andere kwaaltjes als normaal. Ik houd jullie op de hoogte.
zo gek vorige keer had ik 4 weken voor posi test allemaal uitslag op mijn zij, en nu weer precies het zelfde....Misschien teken van ei? Nou van het weekend goed klussen.... Worden 3 lang weken.... LIEFS nony
Hey Sann: GEFELICITEERD Op de lijst en meteen roze. Nu de rest nog... Met nog iets meer dan een week te gaan begint mijn geduld in te zakken. Wachten, wachten, wachten. Ik wil gewoon positief. Na 17 rondes is het toch wel tijd voor twee streepjes... Die laatste week mis ik mijn glazen bol zo verschrikkelijk...
Ja we gaan aankomende week een midweek naar Centerparcs. Dus lekker even helemaal bij komen! En als ik niet ongi wordt testen! @Sann. Van harte gefeliciteerd. Super zeg.
Sann Gefeliciteerd. Heb weer enorme last van mijn rug. Pfff, sinds mijn bevalling is mijn ongesteldheid zo hevig. Moet maar weer gauw zwanger worden ....