Goedemorgen allemaal, Bannercheck + Ferariecheck. Volgends mij is het zo gek nog niet het is nu 3 nov. en 3 zwanger. Zou dat betekenen dat er deze maand 30 zwangere zullen zijn? het is te hopen want dat zou dan kunnen betekenen dat iedereen op deze lijst binnen 5 maanden zwanger zou zijn? VAN MIJ MAG HET. Groetjes, NOD 14 NOV
goedeomrgen, Ohhhhhh het is toch weer niet te geloven he ben altijd iemand die echt wel graag uitslaapt... maarja vandaag weer NOD dus lig al van 6 uur wakker heb echt heel veel last van de zijkant van mijn (.) (.) ohhhhh hoop ze dat dit een teken is. Ik ga vandaag testen weet alleen nog niet wanneer... durf het eigenlijk niet ben bang dat ik weer teleurgesteld ga worden @Zoe meid al getest? duim duim duim duim liefs morgaantje
testen duim voor je wachten help jullkie wachten ongi dames. dikke knuffel ********************* ***************************************** ************************************** ************************************** ***********************************
ik kan nog niet testen, dan is hij negatief, ik moet nog 2 daagjes wachten als ik een positieve test wil hebben, en het mooie is dat ik tegen die tijd waarschrijnlijk al weet of ik zwanger ben of niet zonder die test, ik verlies voor de ongi eerst een paar dagen veegjes bloed. Gebeurd dat niet dan kun je het al raden
Nee niet meer zo erg als gister en een paar dagen geleden toen leek het alsof het nog zolang duurde en ik wou het toen echt weten. maar nu moet ik nog maar 2 dagen, vandaag en morgen en dan kan ik testen. Ik ben alleen nog wel wat bang om bloed te verliezen want dan weet ik dat het game over is. Gister op de rand gestaan om een test te kopen, maar ik wist dat de kans heel erg groot is dat ie negatief zou zijn dus hebik het maar niet gedaan. Dat is ook de reden dat ik de test vanhier niet heb besteld, op die manier kanikniet te vroeg testen of hoef ik bang te zijn voor een negatieve test. De test industrie is heeeeeeeeeeeel erg blij met ons
@ Puzzelcat, geloof dat je temp pas weer lager word als je ongi moet worden. Maar verschilt geloof ik ook weer per persoon. Bij mij is de temp gedaald. Laat da ei maar komen.
spannend hoor ik zal voor je duimen meis. Ik heb nog 2 testen liggen maar ik weet het nog niet aan de ene kant zegt mijn gevoel nu testen maarja kan natuurlijk ook wachten tot einde van de dag....OHHHHHHHHh wat een muts ben ik toch he!
Nee hoor je wilt het gewoon weten, ik snap wel waarom je wilt testen. Gister had ik echt zo iets van ik wil het gewoon weten en je hoopt dat ie test positief is want dan heb je de juiste keuze gemaakt maar is ie negatief dan denk je shit, ik word dus wel ongi, dan ga je twijfelen en jezelf hoop geven van misschien te vroeg getest dan ga je hier p het forum bevestiging vragen zodat je hoop word bevestigd maar eigenlijks ben je dan zo goed als terug , want dan weet je het misschien nog niet?
Hoi hoi Wie moet er ook morgen testen?als je vandaag niet ongi word! Had vanaf donderdag krampjes vooral waar ik mn eisprong heb gehad vandaag gaat goed alleen voel ik me vanaf gisteravond af en toe erg beroerd dus mn ongi zal vandaag wel komen! Groetjes Gefeliciteerd voor alle zwangere!
He Marieke82...... GEFELICITEERD>........JOEPIE>>>>>>>> Vandaag kreeg ik ook te horen dat mijn lieve schoonzus positief getest heeft ...is nu bezig met IUI behandelingen......dus ik word weer TANTE/... Geniet ervan......
@82 marieke gefeliciteerd meid super hoor @diddl leuk hoor tante worden gefeliciteerd meis Helaas heb ik net negatief getest Baal er weer zo van .... op naar RONDE !3! alweer.. Laat mijn ongie nu dan ook maar gelijk komen ben er nu echt klaar mee
Hoi Puzzcat 24. Na je ei gaat je temp minimaal 0,3 omhoog en blijft hoog tot je NOD. Bij sommige vrouwen gaat de temp op de dag van de ongesteldheid of voor de ongesteldheid omlaag, bij anderen (waaronder mijzelf) gaat de temp pas tijdens de ongi omlaag. Als je ongeveer 16 dagen een hoge temp hebt zonder dat je ongi bent geworden is de kans groot dat je zwanger bent (al zijn er ook wel eens uitzonderingen op de regel heb ik gelezen). Spannend hoor, succes! Morgaantje balen zeg. Is er al iets veranderd? Weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad, misschien is die wel later geweest. 82Marieke gefeliciteerd en Diddl tante worden is ook echt super! Ik ben nog niet zo actief aan het schrijven omdat ik nog aan het wachten ben op mijn ei. Nog een weekje wachten en dan hoop ik hem te vinden. Iedereen succes en we krikken het zwangerengemiddelde deze maand omhoog!
Wat kl voor je, ik leef met je mee, dat is precies de reden waaromik dus nog niet test ben heel erg bang voor die negatieve test [-o< [-o<