hoi dames hier alles rustig ben ook niet te veel bezig met zwanger worden heb vorige week zaterdag positieve ovutest gehad en was zondags mijn middenbuikpijn kwijt..... En we hebben de dagen er voor gevreeen dus misschien is er een kans Al heb ik zelf het gevoel van niet mijn temp loopt wel wat hoger dan eerst normaal 36.5 nu 36.8 of 36.6. Verder is alles gewoon rustig gisterenavond vroeg op bed gegaan.19.30 want ik was helemaal op.sliep om 20.00 al tot vanmorgen 7.30 Nou woensdag zou ik ongi moeten worden dus we wachten rusitg af hier..... Zwangeren gefeliciteerd en wachtende succes en klussers ook veel succes. gr heidi
zoals je ziet mag ik morgen testen.... mijn temp blijft stijgen (zit nu 1,3 graad boven mijn normale temp). Ik denk dat ik wacht met testen tot dinsdag of woensdag.
@Marieke gefeliciteerd @morgaantje, balen meis, maar geef de moed nog niet op. De vorige keer was ik 5 dagen overtijd voor ik een heel licht streepje kreeg. Het kan gewoon wat langer duren voor je voldoende HCG hebt. Hier vanmorgen weer een test gedaan en ook deze was negatief. Ik gan nu maar proberen tot woensdag te wachten met testen als ik niet ongesteld ga worden. Voor alle w8ers succes en eet niet al je nagels op. en voor de meiden die ongi zijn, heel veel sterkte en ik hoop heel erg voor jullie dat het de volgende ronde raak mag zijn. Liefgs Zoe
Degene die nu zwanger zijn van harte gefeliciteerd. ik hoop dat ik me maandag ook bij jullie mag voegen. Mijn temp blijft lekker hoog en zit nu op 11 dpo. Maar helaas weet ik niet hoeveel dpo voor mij normaal is want ben nog niet zo lang aan het tempen. 1 keer dpo van 10 dagen en de cyclus daarna was ik zwanger, helaas mk wel alweer ongi geweest, maar ik beschouw dit toch als eerste cyclus na mk du ik ben beniewd. xxx joyce xxx Joyce
Heej ik zie roze! Gefeliciteerd! Sorry ik heb verkeerde nod datum doorgegeven Mijn nod is dinsdag de 6e al (zou dat vergeetachtige gebeuren een goed teken zijn? )
Alle zwangeren: gefeliciteerd! Alle wachtenden: succes! Hier duurt het nog even voor ei dus alle rust, was ik ook wel even aan toe! Drukke weken achter de rug dus nu niet te veel aan mijn hoofd! Liefs Dib
@leentje79 ik heb mijn eisprong gevonden dmv ovulatietest vorige 2 ronde werd ik precies 15 dagen later ongesteld dat zou dus vandaag moeten zijn. @hopefull ik begrijp je helemaal meid tot wanneer wacht je met testen? @Zoe ik heb idd nog wel een beetje hoop, wacht vandaag wel af vorig ronde werd ik ook pas laat op de dag ongesteld mocht ik het vandaag nou niet worden dan heb ik wellicht wel een kansje. Maar ga daar maar niet van uit. Balen dat jij ook een negatieve test had maarre weet jij ook precies wanneer je je ei hebt gehad? @jent succes meid @diavolo ik hoop het wel voor je meid
Hier nog geen tekenen van de te bekennen... Echt té spannend weer, kan het bijna niet meer aan. Wil ook nog niet testen, gaat me anders zo tegenvallen.
@morgaantje ja volgens mij was mijn ei op de 21ste oktober. Op 26 oktober beetje buikkramp (zou innesteling kunnen zijn) vandaag NOD maar nog geen echte tekenen. Beetje buikpijn maar dat heb ik al dagen en normaal heb ik altijd heftige krampen op de dag van NOD. Verder paar keer goed misselijk geweest de laatste dagen. Dussss het blijft spannend. Maar heb vanavond een leuk feestje dus lekker veel afleiding. Nou als ik niet ongesteld ga worden de komende dagen ga ik woensdag (als dat lukt) maar weer testen. Waarom hebben we niet gewoon iets op ons lichaam waardoor we gewoon gelijk kunnen zien of we zwanger zijn. Een moedervlekje die roze kleur of zo? Dit is allemaal zo spannend en onzeker en ik ben zoo slecht in w88. Liefs Zoe
hihihi nou als dat nou eens zou kunnen zou wel erg prettig zijn. Wel grappig die buikkrampen die heb ik dus ook gehad hoop voor ons beide dat dat toch iets met een eventuele innesteling te maken had! Nouja we w88888 maar weer lekker af. Succes meid xx
ik wacht tot de 5de maandag dus al sik geen bloed heb verloren dan zou ik wel eens positief kunnen testen. Maar op dit moment is het alleen maar hopen en 20 duizend keer kijken of ik al lat heb van veegjes spannand weekend hoor!
dames kent iemand dit ik heb als ik een beugelbh draag dat ik op een bepaald moment pijn kreeg aan zijkant borst net onder de oksel voelt aan als een blauwe plek waarop telkens wordt gedrukt kent iemand dat.Ik heb het nu ook terwijl de beugel helemaal niet op die plek zit.echt zijkant borst waar de borst zeg maar op houdt. Heb het aan beide kanten een beetje maar links toch erger dan rechts. had vanmorgen ook beetje buikpijn.maar das maar ff geweest.Ik zit toch meer in over die borsten heb dit sinds een dag of twee er zitten geen plekjes of bultjes dat heb ik al gecontroleerd.Smorgens is het ook minder....gr heidi
Hou Krientje, Ik kan vanaf morgen ook testen ! Wou eerst nog wat langer wachten maar hou het echt niet vol test heeft mijn vriend al gehaald dus de verleiding is groot haha we lopen gelijk op zo te zien alleen is dit mijn 1e ronde dus weet niet hoelang mijn cyclus is ..En die van jou? Groetjes Miranda