Hoi hoi Mijn cyclus was 27-28 en nu even af8 nog niks als morgenochtend niet ben doe ik ook een testje! Veel liefs
hallo hallo, wie kan er net als mij nog een weekje wachten op de NOD dag? ik moet nog nagels bijten tot vrijdag. vind het erg spannend. vooral omdat ik best wel gevoelige borsten heb en ben behoorlijk moe. normaal heb ik pas 3 dgn voor ik ongi wordt gevoelige borsten! maar ja, dan komt de vraag, verbeeld ik het me allemaal en WIL ik het voelen of is het echt zo.... we wachten af. lieve groet denise
Joepie ik hoorde net dat een vriendin van me zwanger is! Hartstikke leuk maar nu wil ik oooooooooooooook Zucht ff goed oefenen de komende dagen........ Ik hoop zo dat het gaat lukken! Succes allemaal meiden En marieke gefeliciteerd he! Liefs Joss
Roze wolken waaien over Vanuit alle richtingen Vliegensvlug en tergend langzaam Wie kan er een voor jou bedwingen Je wilt er ook zo graag eens een bemachtigen Er boven op staan springen, dansen Hoelang moet je er nog op wachten De tijd gaat traag en ook zo snel t Is haast een hel Iedere maand duurt veel te lang En steeds teleurstelling Het maakt je bang
Hoi! Voor mij ook nog een weekje wachten! Spannend toch wel allemaal. Ik denk dat als ik nog niet ongie ben ik op zaterdag ga testen. Nog even wachten dus! Groetjes, Hanna
pfff ik hebhet zwaar hier, ben me erg bewust van mijn baarmoeder en ik ben zo bang dat ik veegjes bloed verlies dat ik om de 20 minuten op de wc zit. Nog 2 daagjes, en het is te laat voor een test (om te kopen) en morgen zondag dus hetzelfde, nu moet ik echt wachten tot maandag maar ben best wel bang.
Ja dat is zo maar die heb ik berekend met een cyclus van 29dagen Terwijl dit me 1ste echte ongi word na pil dus ik weet niet wat mijn cyclus is Pfff ingewikkeld allemaal zeg hahah Kuss
cyclus van 28 toch? hebik wel gedaan mmm ja de eerste ronde is altijd vervelend heb je een korte cyclus lange of normale enzzzz ik heb tot nu toe vrij redelijke cyclus het is idd allemaal zeeeerrr ingewikkeld kuss
Geplaatst: Za Nov 03, 2007 2:48 pm Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- hallo hallo, wie kan er net als mij nog een weekje wachten op de NOD dag? ik moet nog nagels bijten tot vrijdag. vind het erg spannend. vooral omdat ik best wel gevoelige borsten heb en ben behoorlijk moe. normaal heb ik pas 3 dgn voor ik ongi wordt gevoelige borsten! maar ja, dan komt de vraag, verbeeld ik het me allemaal en WIL ik het voelen of is het echt zo.... we wachten af. lieve groet denise hallo denise ik moet ook nog ff wachten en heb net als jou gevoelige borsten sowieso mijn tepels en onder in mijn buik maar ja we wachten het maar af
degene die nog moeten ontpillen wil ik tegen zeggen wacht gewoon op je ongesteldheid en wil die echt niet komen kun je een testje doen, maar je kunt het beste je lichaam even de kans geven om te ontpillen want je cyclus kan totaal anders zijn dan vroeger. Succes meiden. xxx Joyce
kan niet op me buik liggen s nachts maar heb ook een ongi gevoel.Dus spannend1 duimen voor de wachters.