Mensen... ik heb getest vandaag, en ik zag een licht streepje erbij. Dat betekent volgens de test dat ik zwanger ben, maar ik kan het nog helemaal niet geloven! Volgens mijn man ben ik ook zwanger, maar ik ben zo bang dat we het beiden niet goed zien. Het was echt een licht streepje, wie heeft hier ervaring mee?
diavolo gefelciteerd jusi alvast een voorzichtige felicitatie ben net wakker lekker uitgeslapen maar daar is een zondag voor he. hahaha
Hallo Allemaal. Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd. Gaat goed hier met al dat roze. Bij mij blijft t spannend. Giseravond erg veel buikpijn dus dacht ongi te worden, maar nee. Later op de avond is de pijn steeds hoger gaan zitten en heb nu echt veel pijn net onder mijn navel. Nou ik heb vandaag geen zin meer om te testen dus maar even afwachten wat er gaat gebeuren de komende dagen. Liefs Zoe
Hoi Zoe! Ben je alweer zo ver in de cyclus? Wow dat schiet op, had ik helemaal geen erg in. Lekker wel, als je zo'n korte cyclus hebt. Ik duim voor je hoor!
zoe ik duim voor je.... jusi streep is streep ik had het ook bij nanouk en was wel zwanger....dus alvast voorzichtig gefeliciteerd...... gaat goed hier met rose als maar niet al het rose straks op is hihi nou dames ik ga ff lekker bank hangen eerst weer eens na de wc voor de 6 de keer vandaag en heb alleen een kopje thee op en glas chocomel.....ik blijf plassen...nou dames succes
hallo dames, ben ook weer van de partij vandaag.. moet wel ff teruglezen om weer goed op de hoogte te zijn haha
Hai hai. Ik heb een beetje afstand genomen van het forum en van het hopen op een zwangerschap...MAAR nu ben ik dus 2 dagen overtijd. Ik heb voor de rest nergens last van (misselijkheid, borsten...), dus ik wacht maar even af met testen! Voor alle zwangeren: van harte gefeliciteerd !
Heee hoe gaat het met iedereen? Zie dat een aantal zwangeren erbij zijn! Van harte gefeliciteerd! Bij mij is er nog geen spoor van ongesteldheid, wel heb ik nog steeds last van misselijkheid en zo nu en dan duizel ik vreselijk op mijn benen, maar goed durf eigenlijk niet zo goed te testen, bang voor een teleurstelling! Dus ik wacht nog heel even met testen! Voor iedereen die binnenkort zijn NOD heeft, heel veel succes!
@Eevitaa, Ja ben er nu ook wel blij mee dat ik een vrij korte cyclus heb. Maar wat ben ik onzeker nu. Hoop zo dat ik weer zwanger ben, maar ben ook erg bang voor weer een miskraam. En ik weet nu niet of ik overtijd ben omdat ik zwanger ben of omdat mijn cyclus toch een beetje in de war is. En jij bent al weer bijna 9 weken, dat gaat ook snel he. Hoe voel je je? Nou ik ga maar weer verder met wachten en onzeker zitten zijn. Liefs Zoe
nou gaat goed met de dames en overtijd zijn hopelijk zijn er een hoop van deze dames zwanger.... Ik moet iedere uur na de wc toe plassen. verder ben ik al weer moe dus vanavond gelijk met de meiden op bed alweer is de derde avond al... Nou dames succes en hoop op veel rose
Zo net even naar de stad geweest. Liep ik toch letterlijk tegen Marco Borsato op. Schok er wel van! haha Verder vind ik het wachten er lang duren deze maand. Komt denk ik omdat ik echt het idee heb zwanger te zijn, maar bang ben toch weer teleurgesteld te worden. We zullen zien. Woensdag ga ik testen als er nog geen tekenen van ongi zijn!
Even checken of we hier al roze hebben ( en kijken naar de lijst voor wanneer ik er ook weer op sta...) Succes allemaal Wauw even een aanvulliung, dat betekend veel goeds 4de al 5 zwangeren... Gaaf we gaan de goede kant op... De 6 ongi shit balen... wie weet met de mooie feestdagen een beter test in handen...
Getest niks noppes nada Ook nog geen duivels te bekennen Helaas pindakaas nieuwe ronde nieuwe kansen laat de duivels maar komen! haha