Hallo Meiden, Alle zwangere gefeliciteerd! Ik ben het wachten wel een beetje zat nu...maar moet nog een paar dagen. Voel wel wat dingen aan mijn ljf, maar niet anders dan ik in vorige rondes ook had. Vorige rond 'voelde/wist' ik wel ver voor NOD dat ik echt niet zwanger was, deze keer heb ik dat niet, dat is al fijn Maar ja, we zullen afwachten! Groet Snoozie
@Evi27 Van harte gefeliciteerd @Jusi voorzichtig alvast gefeliciteerd. Je kan ook morgen nog zelf een test doen die zou dan al weer wat duidelijker moeten zijn dan vandaag. @Morgaantje, Hoe is het met jou? En dan nog even over mezelf, Nog steeds niet ongi ook geen teken dat het er aan zit te komen. Wel een opgezette buik en last van mijn darmen. En beetje humeurig nergens zin in en zo. Dusssss wachten maar weer. Begin echt een hekel te krijgen aan die onzekerheid. Maar ja wat doe je dr aan? Liefs Zoe
ja al getest en zwaar negatief echt in geen enkel lichtval ook maar een heel klein beetje een streepje te vinden. Dus was of te vroeg of .... Liefs Zoe
Goeiemorgen allemaal. ik hoop dat de eerst volgende 10 dagen snel voorbij zullen gaan. Eingenlijk moesten ze 'n test op de markt brengen dat je een week na je eisprong al kunt zien of je zwanger bent! (zelf bloedprikken ofzo ?) Groetjes NOD 14
Hoi dames, ik heb vanmorgen nog een test gedaan, maar het is overduidelijk nu hoor; Ik ben zwanger! Ik kan het nog helemaal niet goed geloven, het voelt erg onwerkelijk, maar toch is het zo. Straks op mijn werk bel ik meteen de dokter.
Jazeker! Oooh ik hoop maar zo dat collega's niet iets doorhebben, vooral niet nu ik op een maandagmorgen zo vrolijk ben.
Hoi iedereen, Geheel tegen mijn verwachting benik ongi gewordem. Echt raar wan tik heb altijd eerst 2 dagen voordat wat bloedverlies, en nu niet, ik ga naar de wc en de wc was direct superrood. (misschien toch zwanger maar niet goed?) Ach jah maakt ook verder niet uit. Ik en mijn mannetje gaan naar de volgende ronde.
Alle zwangeren gefeliciteerd! Evi, ik ben blij te lezen dat de kansen elke maand gewoon even groot zijn en je na 12 maanden ook kans hebt op een pos test. Ik weet rationeel ook wel dat dat mogleijk is, maar ik vidn eht toch altijd wel fijn om te lezen. Geniet er van!
Ik weet dat ik nog 10 dagen moet wachten maar bij alles wat ik doe of voel denk ik ? zwanger ? Het rare is dat ik altijd een week voordat ik ongi moet worden zere (.)(.) heb. En mijn buik doet altijd raar. De gyn zei lang geleden dat ik actieve darmen had? Dus ook daar kan ik geen touw aan vast knopen! Het enige verschil wat ik nu heb dat ik vorige keren niet gehad heb is dat ik s'ochtends steken in mijn rug krijg en dat het net is of er een balonnetje in mijn buik zit ! Zou het dan toch ? : ? : ? : Ik heb het idee dat ik mezelf harstikke gek aan het maken ben ! vorige periode dacht ik ook dat ik ZEKER wist dat ik zwanger was ? Groetjes, NOD 14 nov En aan alle zwangere PROFICIAT. het is jullie gegund