Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1 & Jooze 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 12: Anne79 & Sabien99 & Silvana81 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy 15: Freewilly8 & Wens3 & Ktje & Kikker28 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe 17: Sablovesgeof & Prismeis 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: Nieuwbegin & MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee 26: Pipo1973 & Mss Ace 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise 28: Lise & Arianne22 & Shirbeuk & vlinder79 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44 163 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 14 Ongi..... 7 Zwanger.... 6 Negatief......Twijfel 35 passagiers voor de testmarathon's Testmarathon 1 November: 1. Bapsie 2. Newstepinlife 3. Klavertje44 4. MissyN 5. Rebbel 6. Miepie80 Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 7. mirella25 8. Hopefull 9. Sam1973 Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla
Heb het idee dat ik mijn ei heb of er aan komt, heb pijn in rug en zij....andere keren was dit een teken... Nou ja afwachten.... LIEFS nony
Ben ook benieuwt wanneer mijn eitje komt! Kan over 4 dagen maar ook over 10 dagen! Afgesproken dat we gezellig om de dag klussen (niet veel anders dan normaal!) zoek, zoek, zoek.... Dib
nou euhm.. hallo.. zoals jullie zien viel/valt mijn nod dus ook in november, vanmiddag nog eens getest en hij was negatief, toevallig de asistente van de huisarts aan de telefoon gehad, voor iets anders en heb toch maar even gevraagd wat ze adviseerde wanneer weer te testen, ze raadde me aan om over drie dagen nog eens te testen met ochtend urine. Ben benieuwd of het dan wel positief gaat zijn, wat ik wel heb al een week of zo, is een raar gevoel bij/in (mijn baarmoeder?) soort krampjes of een drukkend zwaar gevoel, dit ken ik eigenlijk niet, dus willen jullie voor mij duimen? groetjes bambie
ik voel net nog nikske normaal voel ik nu al dat hij er stilletjes aan begint te komen, nu nikske. Hopelijk komt dat ei op tijd
Had afgelopen vrijdag een en al zwangerschapskwaal ...dacht ik in ieder geval. Misselijke en raar gevoel in m'n onderbuik...alsof er een ballon in zat. Sinds gisteren is alles weg...voel helemaal niets raars meer..ga er dus maar vanuit dat het toch een beetje tussen de oren zat. Hoop nu maar dat de volgende ronde snel kan gaan beginnen...zucht. Wil nu denk ik wel aan de ovu testen en aan de "etos multi zwangerworden" en natuurlijk flink klussen...en nu wel op het goede moment! PS: volgens mij zijn er al 7 zwangeren deze maand..op de lijst staat 6 (onderaan)
Zo . . . ik heb weer lang genoeg aan de computer gezeten. Ik ga wat doen: maandag wasdag. Vanavond lekker scrapbooken (=knutselen met foto's) met vriendinnen. Dus tot morgen!
ik heb mezelf voorgenomen om er eens een keer een ronde niet zo veel mee bezig te zijn hahaha op naar ronde 3 dan maar...
Ik vind het zo spannnend, dit is de eerste echte ronde na mk, heb 2 weken geleden te horen gekregen dat het een bbm was, dus nu wordt alles pas weer echt... Nog 16 dagen en dan..... Gelukkig heb ik de komende weken een heel druk programma ivm huwlelijk.... Ga op huwelijksdag als ze er nog niet zijn een test doen... Liefs nony
dit wordt nu onze 2e ronde, 1ste ronden gingen we nergens vanuit omdat ik 6 jaar de pil geslikt heb nu krijgen we toch wel iets meer hoop denk ik. Eerst over ca. 6 dagen maar ns die eisprong
dag meiden mag ik ook op het lijstje? Ik heb komende week de eeste nod in 1,5 jr ivm pco. Door hormoonbehandeling heb ik vorige weekend (als het goed is) voor het eerst een eisprong gehad. Super spannend en vreemd gevoel. (haal me van alles in mijn hoofd, maar probeer nu maar rustig te blijven). maar die eerste nod wil ik wel een 'vieren' door op jullie lijstje een plekje te krijgen als het mag. Mijn nod is 11/12 november (12 mag ik testen van de gyn) groetjes Alies
Hihi Het lijkt hier wel pasen, al die meiden die op zoek zijn naar hun ei. Meiden ik hoop dat jullie hem vinden en er een mooi kindje van maken. Hier nog steeds veel onzekerheid. Vandaag met vlage erg misselijk geweest dus da's een goed teken. Nou ja morgen of woensdag maar weer eens testen. Als ik het vandaag vol hou om het niet te doen weet iemand waar ik zo'n schema kan vinden waar in staat hoe de opbouw van hcg in je urine is? Kan hem met google niet vinden? Liefs Zoe
Zoe: http://www.clearblue.info/nl/SnippethCGLevels.cfm Alies, welkom! Spannend hoor... Ik ga de lijst nu bijwerken, zet je er gelijk bij