goedemorgen dames zwangeren gefeliciteerd! vandaag is mijn tempo weer naar beneden en mijn ovu etst was een stuk positiever dus ik zal over 3 dagen mijn ei hebben
alle zwangere gefeliciteerd zal vanmiddag ook eens een test halen , ben zo bang dat het nega is liefs bimba
Hoi meiden, ik ben vandaag ongi geworden dus ik ga verhuizen naar december. Good Luck voor degene hier die nog op de wachtbank zitten. En alle zwangere dames gefeliciteerd. xxx Joyce
ow jent knuffel! ja mupkuh ik denk/hoop dat ik zondag mijn ei heb. dan kunnen we vrijdag zaterdag zondag en dinsdag klussen en dan zal mijn cyclus deze ronde op 31 dagen liggen
hster had ik ook gisteren daalde hij om vandaag twee keer zo hoog te zijn....Dus het kn nog alle kanten op. Bedankt voor de felicitaties en ik ga ff bij de juli groep kijken.... Dames op wachtbank succes gr heidi
Heidi GEFELICITEERD Tijd om een leuke banner uit te gaan zoeken meid! Het ga je goed (dwz ik wil je hier niet meer terug zien hahahaha)
Hier een bijna wachtende! Nog 1 of 2 keer klussen denk ik Ik hoop dat we de vruchtbare periode goed hebben ingeschat; waarschijnlijk is het deze dagen, dus eerder dan mijn banner aangeeft. Misschien dus ook een eerdere NOD, maar die laat ik nu maar even staan.
Hey, Er komen nog steeds zwangere bij! Gezellig. Voor de rest wat hcg-tjes: ****************************************** ****************************************** ********************************************* ********************************************** ********************************************** *********************** Vang ze! Ga ff in het andere topic spieken, kom hier nog wel een keertje kletsen, hoor. ps. hubbie gelooft het streepje nog steeds niet, maar afspraak verloskundige is net gemaakt!
Vraagje aan jullie; de afgelopen dagen had ik vruchtbaar slijm. Nu nog een beetje. Zondag en dinsdagavond geklust, morgen ook nog klussen (vanavond lukt niet). Is dit dan genoeg qua aantal en dagen klussen? Omdat er tussen dinsdag en morgen 3 dagen zit...
Sucses met testen, ik zal voor je duimen. ik ga morgen testen (veels te vroeg maar kan het niet laten)
Gisteren getest...negatief, helaas. Maar ook van ongi niets te merken. Vanmiddag naar de huisarts, want met zulke lange cycli schiet het gewoon niet op.
goedemiddag meiden, nou ik heb gisteren bij thuiskomst mijn hubbie nog even verleid en we hebben hoop ik nog mooi op tijd geklust..vandaag was mijn personastaafje alweer een stuk minder posi dus hebben we op de goede dag geklust! mooi weer een paar zwangeren erbij gefeliciteerd! dikke knuffel voor de meiden die ongi zijn geworden en meiden op de wachtbank ik sluit me graag bij jullie aan het lange wachten is weer begonnen!