beetje late reactie, maar ook ik mag in het rood. Moest 30 oktober ongi worden, heb op 1 november negatief getest. Ben uiteindelijk diezelfde dag ineens wel ongi geworden. Om gek van te worden, toch! Mijn volgende NOD is ongeveer 28 november. Wil iemand mij aan de lijst toevoegen? 30 november is op zich een speciale dag voor mij, dus wellicht dit jaar extra speciaal? Daarom wil ik graag aan de testmarathon van 30-11 meedoen. Hopen dat ik dat haal! Succes allemaal!
Ik zou de 14 ongi worden maar heb volgens mij mijn ei pas afgelopen maandag gehad dus dat was de 5 de zou ik dan ongi worden op de 19de of kan het gewoon ook wel rond de 14de.. Weet nu na het tempen hoe mijn ei voelt en volgens mij heb ik dat altijd kort voordat ik ongi wordt? Ik sta in iedergeval op de test voor de 20ste dus dat houden we nog zo.
Dani volgens mij kan ik je feliciteren het lijkt erop dat die toch echt positief is nu. Geniet ervan. maar zover ik an zien mag je echt wle in het roze. xxx Joyce
bannercheck! Nog steeds niks hier. Denk morgen weer te gaan testen. Afgelopen maandagavond negatief, maar ja.... Eerste ronde dus geen idee hoelang mijn cyclus duurt. Ook geen enkel teken van ongi, zelfs geen bruin bloed ofzo. Weet het ff niet meer.
Ik wil niet vervelend doen hoor maar volgens mij is die ovu test nog niet positief... Bij mij is de testlijn altijd stuk dikker als de controle lijn... (haha ook nog maar 2 keer gedaan hoor!) Maar ik zou voor de zekerheid wel aan de klus gaan vanavond Beter te vroeg dan te laat.....