Hey iedereen, Ik schreef een aantal dagen dat ik zoveel last had van buikkrampen, duizeligheid,... al die welbekende probleempjes. Had echt het gevoel zwanger te zijn. Sinds vandaag is het veel minder. Heb nog steeds steekjes, maar minder frequent. Heb wel nog steeds witverlies en een opgezwollen buik. Zou dat het einde van de innesteling betekenen? Ik heb normaal altijd een kleine week voor mijn regels last van bruinverlies en dat heb ik nu nog steeds niet. spannend allemaal... wel niet goed voor de zenuwen.
Hey Mupkuh, Is wel lastig he... wil zo snel volgende week zijn. Van de moment dat je beslist om zwanger te worden, lijkt het alsof je vanalles voelt. Mijn lichaam doet dingen waaraan ik echt niet uitkan. Ik loop zo zenuwachtig... Niet normaal!
@ Heidje, ik zou ook willen dat de tijd stukken sneller gaat. Vooral de eerste 2 maanden zat ik flink in spanning. Voelde idd ook van alles wat ik normaal nooit voelde, omdat ik de pil gebruikte. Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Hster & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Demi123 & Ilona85 12: Anne79 & Sabien99 & Silvana81 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet&lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee 26: Pipo1973 & Mss Ace 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 28: Lise & Arianne22 & Shirbeuk & vlinder79&newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44 175 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 40 Ongi..... 13 Zwanger.... 5 Negatief ..... 0Twijfel .....4 onbekend 39 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 November: 1. Bapsie 2. Klavertje44 3. MissyN 4. Rebbel 5. Miepie80 Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 7. mirella25 8. Hopefull 9. Sam1973 Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 3. Wens3 4. Jent 5. Tezz 6. Hster Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife balen meiden
zaterdag mijn nod, normaal een aantal dagen ervoor al bruinige afscheiding....nu niets, alleen een klein beetje witte afscheiding. vorige maand werd ik 10 dagen na mijn ei ongi, nu zit ik op 12 dagen na mijn ei. ben benieuwd deze ronde. iedereen succes ! en hopelijk veel roze !
silvana je staat op de 12de moet ik je verzetten? duim voor je dat het een goed teken is dat je nog geen bruine afscheiding hebt
Toestraks nog even lekker geknuffelt met mijn mannetje. Ben blij dat hij na 1 nachtje weer thuis is. Zei hij in 1x tegen mij: Wat zijn je tepels donker : Zou dat een teken zijn samen met die steken linksonder in mijn buik...
OOOOHHHH, als je al die verhalen leest dan wil ik ook. Mijn vruchtbare periode moet er nog aankomen (is natuurlijk ook wel leuk), maar om in spanning te zitten wel of niet zwanger is toch ook wel leuk. Maar ja, dan natuurlijk wel weer balen als het niet gelukt is. Het duurt allemaal gewoon veel te lang. Kunnen we niet gewoon een cyclus van 10 dagen hebben ofzo..... HAHAHAHAHAHA
aks dat zou kunnen zeehondje hihihi dan hoef je ook niet zo lang te wachten mupkuh zou dat niet wat vroeg zijn denk je? jij moet ook nog zo lang wachte he
Ik mag op de 18de testen mag ik er ook op? Heb vandaag echt weer krampen! zou dit door de innesteling kunnen komen?
Oh, oh, als ik nog maar op pagina 100 sta! Silvana, je maakt het wel spannend. Ik zal voor je duimen.
Al een paar dagen een zeurende rugpijn en pijnlijke borsten. Mijn NOD dag is volgende week. En vandaag had ik wat bloedverlies. Zouden het mijn zijn die er weer aan zitten te komen? Of misschien innesteling. Het is wel precies een week geleden dat ik mijn ovulatie had. Ik weet het helemaal niet meer. Meestal heb ik ook een week voor de NOD last van bruinverlies, nu enkel even wat bloedverlies, en toen hield het op. En mijn borsten zijn ook pijnlijker. Daarnaast ben ik ook al enkele dagen depri en emotioneel. Ooooooh die twijfels, en die stress en die onzekerheid : : : . Ach we zien wel. Al de zwangere gefeliciteerd . Alle NOD ers, nieuwe ronde nieuwe kansen , en alle afwachtende, veel succes. [-o< Groetjes Angellady
ciao mijn zijn gekomen ik moet naar december ik wens de zwangere een hele fijne zwangerschap de wachtende het allerpositiefste en ik hoop dat ik er zo min mogelijk in december terug zie [-o< liefs bimba
Dames zijn jullie ook zo snel aangebrand? Ik wordt gek van mezelf, kan huilen om niks en raak helemaal geirriteerd van kleine dingen. Blegh! .... hopelijk zijn het de hormonen dan is het voor een goed doel.
hoihoi dames wat en hoop rood weer ineens erg jammer hoor.... \maar voor de dames zonder echte tekens ik had en heb ook nog altijd niet echt last van mijn borsten alleen last van mijn buik onderin...dus er is hoop hoor mijn temp is ook niet als een gek omhoog geschoten die zit tussen de 36.7 en 36.9 ipv 36.5 dus daar kon je het bij mij ook niet aan zien.Morgen test ik nog een keer met de hoop dat hij dan echt vet positief is........ nou dames ik wens jullie allemaal succes en ga eens op zoek naar het juli2008 groepje kan hem nog niet vinden..... gr heidi