Goedemorgen dames. @ Joli, spannnende tijd voor je. Ga voor je duimen. Van mij mag de tijd ook wel opschieten. Word ook gek van het wachten en moet nog zo lang
Goedemorgen, ik mag ook in het rood. Iets later dan normaal dus even in spanning gezeten. Maar eigenlijk wist ik het al want ik had geen symptomen. Alle zwangeren nog van harte gefeliciteerd! En de anderen die nog in spenning zitten veel sterkte! Op naar de volgende ronde! Groetjes
Hallo dames pff echt spannend allemaal he.. ik heb nu al een tijdje veel wit verlies en sinds vandaag een drukkerig gevoel in me maag verder heb ik last van me borsten net of er blauwplekken op zitten als ik er aan zit en ze steken soms Ben echt zenauwachtig hihi.. Verder alle dames die zwanger zijn HARTELIJK GEFELCITEERD en de dames die niet zwanger zijn -x-je
zet mij maar in het rood (3 dagen eerder dan normaal) voor alle zwangeren gefeliciteerd voor alle wachtenden succes voor alle ongi-dames succes in de volgende ronde liefs debby
Voor mij is de spanning ook te snijden, heb wel verschillende symptomen. Volgens mijn gevoel is het raak,maar ja je weet natuurlijk nooit! Heb gisteren gelezen dat er een eenvoudige truc bestaat om te weten te komen of je nu zwanger bent of niet: Je moet een metalen potje nemen en daar je urine indoen en er een (naai) naald inleggen.Je moet het een hele nacht laten staan . Als je opstaat kan je zien aan de naald of je zwanger bent,heeft deze rode vlekjes dan ben je zwanger,zoniet dan is deze zwart/roestig geworden! Ik ga het alvast vannacht proberen... ben benieuwd. Er stond wel niet in vanaf wanneer (in je cyclus) je deze test kan doen Maar ik ga ervan uit dat het enkele dagen na je eisprong wel zou lukken daar er dan al wat HCG in je lichaam zit. Liefs, Spekske
Jammer van al dat rood, balen. Maar zet 'm op de volgende ronde! en gelukkig ook weer een zwangere. Ik ga d'r ook voor deze ronde, haha. Maar zit ook met andere leuke dingen, we krijgen namelijk begin december de sleutel van ons nieuwbouwhuis.
He meiden, Helaas weer veel rood, succes in de volgende ronde! En 1 zwangere: gefeliciteerd wendietje! En Hster.... We zijn erg benieuwd, heb je alweer getest?
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & wendietje 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Danjo & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Siri 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee 26: Pipo1973 & Mss Ace 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 28: Lise & Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas 179 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 52 Ongi..... 14 Zwanger.... 7 Negatief ..... 0 Twijfel .....7 onbekend 42 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 1 November: 1. Bapsie 2. Klavertje44 3. MissyN 4. Rebbel 5. Miepie80 Testmarathon 5 November: 1. Aleida 2. Pendrag 3. Symoen 4. Enise 5. Jent 6. Miek78 7. mirella25 8. Hopefull 9. Sam1973 Testmarathon 11 November (11-11) : 1. Marleentje26 2. Marjolein79 3. Wens3 4. Jent 5. Tezz 6. Hster Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife Wendietje, gefeliciteerd! Hster, hele dikke knuffel! Ik had zelf een maand geleden hetzelfde... heb het zowel met MatCare als met Kruidvat een keer gehad :-?
Hallo dames, Ondanks mijn test van vrijdag had het al een beetje verwacht, maar: ik mag weer in het rood... Ongi is vannact heftig doorgebroken. Geen tweede test nodig. Dus op naar ronde 18... Dus een waarschuwing voor jullie allemaal: wees voorzichtig met testen voor je NOD en met de testen van het Kruidvat. Zoals veel van jullie hebben gezien stond er toch echt een heel vaag blauw streepje vrijdag. Maar dit was dus toch een indrooglijntje! Deze ronde HSG in het ziekenhuis, dus voordat die is geweest geen geklus. Ik denk deze hele ronde niet, heb even wat afstand nodig. Even een maandje zekerheid dat het niet gelukt is. Denk dat ik hier ook even wat minder kom. Voor iedereen, heel veel succes en ik hoop dat als ik over een tijdje hier weer kijk, iedereen roze is!
Oh Hster, balen man! Ja, dan is er toch iets mis met die test. Wij zagen toch ook allemaal een streepje! Ik wens je heel veel geluk de komende maanden!
Hster, knuffel voor jou! En kom op het meiden! Ik wil meer roze zien! Hier is de spanning om te snijden. Nog een week wachten voor NOD..Heb helaas geen symptomen, maar ik hou hoop natuurlijk!
Jeetje, is niemand van de testmarathon zwanger?! Dat ziet er wel erg rood uit! Ik wil vééééél meer roze zien! Voor degene die ongi zijn geworden: heel veel succes de volgende ronde. Voor degene die nog in onzekerheid zitten: kom op! ik wil jullie allemaal in het roze zien Liefs Dib