Hster wat balen zeg, het zag er zo goed uit! Geen kruidvat testen meer dus! Ik werd vanacht wakker omdat ik had gedroomd dat ik een positieve test had. Om 7.03u toch nog maar weer een test gedaan, helaas negatief maar zie nog steeds geen en heb hele zere borsten. Voel wel veel gerommel in m'n buik dus denk dat de er toch weer aan gaan komen. Het wordt wel weer héél erg spannend gemaakt....zucht.
dit is mijn kaartje van vandaag nog steeds geen eisrong zo te zien die zal er wel aankomen hoop ik! xxx hster dikke knuffel
nog geen ongi te bekennen hier. gisteravond had ik één keer wittige afscheiding met licht roze erdoorheen. vanochtend tijdens het afvegen een heel klein beetje bruin met wittige afscheiding. nu weer helemaal niets. heb ook geen ongi pijn en temp is nog steeds hoog. zit nu op 15 dagen na eisprong. vorige maand werd ik 11 dagen na eisprong ongi. wacht nu ff met testen vrijdag was ie negatief. groetjes
hster balen meid maar kom op dem oed erin houden wendietje heel erg gefeliciteerd en geniet ervan bedankt voor het verplaatsen naar de 23ste hier alles rustig voor de rest
@ Hster: heel erg balen voor je. Ik wens jou en je partner veel liefde en vertrouwen toe. We spreken je hopelijk weer wanneer je goed nieuws hebt te melden!
Hee Dani, er is hier ook een topic voor temperatuurkaartjes. Die kunnen je waarschijnlijk veel beter helpen.
Beste Dames, Hier nog geen ongi te bekennen n mijn temp. was vanmorgen ook nog erg hoog! we wachten nog maar even als ik woensdag n og niet ongi ben ga ik testen. gr. arbo1978
Gefeliciteerd! Succes in de volgende ronde voor de rest... Hier ook nog niets te bekennen maar voel me zo ziek (misselijk) als een hond...toch heb ik niet het gevoel dat ik zwanger ben....wordt spannend de komende dagen..
hoi hoi nou de banner klopt dus ook niet meer maar je kunt hem niet op meer dan 35 dagen zetten liefs mij