Aaah.. m'n verbinding was vrijdag weg maar het was 'n 'niet zwanger' maar ook nog niet ongesteld geworden ik heb hoop !
Het schijnt dat het HCG in je urine zich om de dag verdubbelt. Dus als je overmorgen weer een test zou doen, moet er een duidelijker resultaat uitkomen. Groetjes, NOD 14 nov. 28-25-27-25-26-26-?
Oooohw ik hoop het zo voor je! Ennn ik hoop dat het deze maand in de naam zit haha dan zijn wel allebij zwanger
Hoi, Lees veel maar schrijf weinig Mijn man is om medische redenen besneden, dus deze maand hebben we het ei moeten laten gaan. Helaas naar december dus.. Ronde 12 alweer. Het geeft toch wel een beetje rust in onze hoofden, deze maand eens niet in spanning. Ik blijf meelezen, iedereen succes!
Hallo bemy bedankt voor je berichtje, pff wat kunnen zenauwen erg wezen he hihi.. ik probeer nu gewoon vol tehouden tot zondag dan ben ik sowieso overtijd dat lijkt me beter(als ik het volhou haha) [/code]
Hallo allemaal, Aangezien ik nog nooit heb bijgehouden wanneer ik ongesteld was, heb ik de 28 dagen maar aangehouden voor de banner.. Ik heb sinds vorige week gewoon heel erg het gevoel dat ik zwanger ben. Heb zere borsten, buikpijn, ben moe, buik opgezet (ben niet slank, maar normaal is mijn buik zacht). Heb ook al een dag gehad dat ik zo`n trek had in chocolade, meestal heb ik dat een dag voordat ik ongesteld wordt ook. Nog meer kleine dingetjes, waardoor ik het gevoel heb dat ik zwanger ben. Heb vorige week 2x getest, was negatief, maar toen wist ik nog niet dat dat niet voor NOD kon testen.
Hallo allemaal, zwangeren, gefeliciteerd! Voor mij wordt 't ook weer spannend. Omdat ik deze maand het idee had dat mijn cyclus zich weer heeft hersteld, maar weet ik natuurlijk niet zeker. Maar in dat geval ben ik nu twee dagen over tijd. Maar uitgaande van mijn langste cyclus moet ik nog even drie daagjes wachten (nou ja, even...). Dus doen we dat maar. Ik heb al een paar dagen gevoelige (.)(.) en een zeurend gevoel in de onderrug. Maar ja, beide kunnen zowel op een komende ongie als op zwangerschap wijzen, dus ik wordt er niet wijzer van. Vanmorgen dacht ik ongiepijn te voelen in m'n buik, maar is weer weg. Gisteren moest ik trouwens wel heeeel vaak plassen en ik heb de afgelopen twee weken een paar keer gehad dat ik buikpijn kreeg na de gemeenschap. Zucht.., al die nietszeggende signalen ook! Afwachten dus maar, maar dat wachten wordt maandelijks vervelender
Zo ook hier is het afwachten. Heb sinds zaterdag vage steekjes in de onderbuik. Niet zeer of zo maar gewoon erg vaag en moest zaterdag ineens overgeven uit het niets. En ik geef praktisch nooit over. En ik ben zo erg onrustig kan al twee nachten niet slapen lig maar te draaien en daardoor ben ik overdag erg moe. Help ik verzet me tegen testen want ga er van uit dat ik toch ongi wordt. Maar van de andere kant hoop ik dat het zo de 20ste is kan in testen als ik dan nog niet ongi geworden ben althans. He dat lucht op even je verhaal kwijt.
Nee snap er niks van, hoop dat ik snel ongi wordt, want dit is ook niet goed...Heb wel zere tepels en het rommeld aardig in mijn buik, maar die zitten er maar niet aan te komen...... Liefs Elena
Met de dag voel ik mijn borsten zeer doen. En mijn buik is opgezet. Nog afwachten tot zaterdag en ik ga gelijk testen. Ik probeer niet ongeduldig te zijn maar ja, we willen allemaal zo graag een baby in onze armen. hCG kom maar op!
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Siri 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Natas1 & Leentje79 & Marrie28 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee 26: Pipo1973 & Mss Ace 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 28: Lise & Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas 179 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 53 Ongi..... 15 Zwanger.... 8 Negatief ..... 2 Twijfel .....11 onbekend 22 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife heb mn zelf van de lijst gehaald ik kom hier bijna nooit meer in dit topic en mn cyclus zal wel langer duren nu na mn mk
@ Elena, heb je nog steeds negatieve testen? En ben je al bij de huisarts geweest? Pfff duurt erg lang daar ja....en ik dacht dat t bij mij al zo lang duurde.... Succes!
Ik ben wel een beetje onregelmatig, maar gelukkig niet zoals anderen hier op het forum. Wat lijkt me dat balen als je zo lang moet wachten op je nod. Ik heb tijdens mijn klusperiode een beetje pech. Vriend voor drie dagen weg voor cursus. Dus de dag ervoor en de dag erna maar wel klussen. Misschien nog een kansje...