@ Nony zie dat je gaat trouwen deze maand. En heel toevallig ook rond die tijd je nod. Is wel heel spannend dan.
Meiden we zitten alweer op de helft van november. Gaat stiekem toch best snel he. Nog ongeveer een week en dan is mijn nod weer. Voel nog niet echt iets. Alleen een beetje middenpijn. Maar denk zoiezo dat het niet iets is deze maand. Maar hoop het wel natuurlijk. Hoop alleen dat FF mijn ei kan vinden, ik ben net een schommel.
STOM STOM STOM Ik heb net een ovutest gedaan en....een Nu heb ik weleens gehoord dat een ovutest ook posi aangeeft bij zwangerschap.... Wie kent dat verhaal... LIEFS nony
met een ovu test kan je wel zwanger meten maar andersom geloof ik niet...ik zou er niet op vertrouwen iig...ik zou een zwangerschapstest kopen en nog eens testen hahahaha
Ik koop er morgen maar een en dan zal ik donderdag toch nog een keer testen... Heel raar....zo vroeg..... Hou jullie op de hoogte... LIEFS nony
Ben 22 oktober ongi geworden, is wel heel laat dan...het is een kwestie nu van afwachten....ik ben ook stom geweest, maak het mezelf alleen maar moeilijker... LIEFS nony
hmmm voor een zwangerschap lijkt het me ook erg vroeg hahaha om al posi te testen haha ik zou het ook niet weten nee! hoop niet dat het je verlate ei is...
Nou ja hebben vanmorgen geklust dus dan in ieder geval ook deze kans gepakt... Ik wacht nu gewoon tot volgende week en dan met zwangerschapstest.... LIEFS nony Bedankt voor reageren moest ff van me af praten....
haha daar zijn we hier toch voor? ikke verveel me toch..gisteren te horen gekregen dat ik ontslagen ben van mijn werk..dus zit ik nu werkeloos thuis! dus nu is het forum een leuke uitkomst! lekker dingen lezen, berichtjes schrijven enz. enz.
@ Nony zie dat je gaat trouwen deze maand. En heel toevallig ook rond die tijd je nod. Is wel heel spannend dan.
ja ben zoekende...ik ben door een heel vals, arrogant, uit de hoogte kreng eruit gewerkt en mijn chef die overspannen is die half half is geloofde haar en mij niet..ze wilde niet eens luisteren en toen mocht ik vertrekken..ik word nog wel doorbetaald...
Hoi Nony, bij zitten er maar 10 dagen tussen mijn ei en mijn NOD, dus misschien is je ei nog in aantocht? Heb je ook vruchtbaar slijm ofzo? Noukie, ontslagen? Heb je dan gen uitwerkperiode? Dit forum is in ieder geval een goede afleiding.
@#%%^ zeg, maar wel doorbetaald dan zoek je iets rustiger naar een nieuwe baan... heel veel succes ermee hoop dat je snel iets vindt
ja volgens dat &_(_%&%$#%&$%$# mens verpestte ik de sfeer, maar ik was bedreigend voor haar omdat ik jong en snel leer...dus heeft ze het heel vals gespeeld...en de baas geloofde haar.. ja ben alweer druk zoekende.... en terugkomen zal niet meer lukken want heb niet zo iets netjes gezegd....ik liet me even gaan...