@ Yustin, je hoeft idd nog helemaal geen symtomen te hebben. Niet iedereen heeft dat in zo'n vroeg stadium. Kun je ook hier lezen op de site, geloof bij 1e symtonen.
Ik ga er toch maar vanuit dat ik gister pas mijn ei heb gehad, doe woensdag toch meer een test als ze er dan niet zijn ..... wie weet?! Wel heel raar met mijn vrij regelmatige cyclus... LIEFS nony
Dank jullie dames...Ik denk dat ik naarmaten het langer duurt allemaal ik steeds zenuwachtiger ga worden.. Ik heb altijd in mijn achterhoofd gehad: Als je zwanger bent dan voel je dat meteen...Maarja hopen dat het gewoon niet zo is hihi
Hoi meiden, FreeWilly8; Dat is echt spannend veel succes. Yustin; Voor mij geld hetzelfde. Heb vandaag mijn NOD dag, normaal ben ik s'morgens al ongie en vanmorgen dus niet. Heb wel gelijk een test gedaan met ochtendurine, deze was negatief. Kon het proberen toch. Heb nog wel steeds dat ik beroert bij bij vlagen, duizelig en beetje buik pijn. Toch andere pijn dan wanneer ik ongie moet worden. Help ik word gek. Groetjes martine
Dit is nu mijn 5 keer, begin nu dus ook wel een beetje onzeker te worden. De huisarts benoemde me nog even lekker dat ik AL 31 was en dat als ik in januari nog niet zwanger was maar eens naar de gyn. moest. Dit geeft de burger nou niet echt moet .
ooohw nou ik hoop dat ik het ook heb! Pff het begint nu allemaal een beetje een obsessie te worden voor me, dat is ook niet goed he?
Hmmmm wordt je inderdaad niet echt vrolijk van. Wij zitten aan het eind van ronde 6...Het begint nu wel eens tijd te worden vind ik hoor...
Heb ik ook last van! Zit iedere minuut als ik kan op dit forum te lezen. Wij gaan naar de ha als het deze keer niet raak is. Maar liever niet.
Is idd verslavend. Ik moet me telkens dwingen om even niet achter de pc te zitten Lijkt wel of wij onbewust denken dat je van forum vruchtbaar word.
Whahaha ja inderdaad. Te Erg gewoon. Ik kijk om de minuut. Straks even vergaderen, dus dan kan ik niet.......
Wij gaan ook als het deze ronde niet raak is naar de ha, alleen ik ben vorige maand al geweest en toen zei hij zelf als t november niet zo is kom dan even terug en dan stuur ik jullie door. Ik heb natuurlijk ook liever dat het deze keer op de natuurlijke manier raak is, maar als we de medische molen in moeten lukt het misschien eindelijk wel en kunnen we hopelijk snel onze grootste wens waarmaken, een gezinnetje opbouwen.
goedemiddag dames marleen heel erg gefeliciteerd en geniet ervan ben net pas mijn bed uit en heb echt een griepje te pakken ik heb koorts, keelpijn en ook geen stem meer zelfs als ik mijn nek draai voel ik mijn klieren die opgezet zijn