@ Arianne, beterschap hopelijk ben je snel beter. @ Wendy, ik begin nu toch wel dingen te voelen. Kan natuurlijk ook ergens anders aan liggen. Maar ik ben heel moe, terwijl ik normaal amper kan slapen. En was vanochtend in een keer dizzy.
ohh meid spannend! Ik heb alleen een beetje buikpijntjes en gevoelige borsten mar kan ook ongi zijn die eraan komt! pfffff ik haat dit wachten. kus wendy
Hoi, heb hier even wat steun nodig, het is morgen mijn NOD en ik ging steeds meer hopen, had allerlei "kwaaltjes"maar ws. heeft mijn lichaam mij toch voor de gek gehouden, ik heb alweer bruinverlies, maar heel weinig en krampjes in de buik, meestal betekent dit , maar normaal heb ik al vier a vijf dagen van tevoren. Dus dan ga je toch hopen. maar zeer waarschijnlijk weer niets. Groetjes een teleurgestelde kikker
Hoi Mupkuh,bedankt! heb ik ff nodig. Hier kun je je verhaal i.i.g. kwijt. iedereen zit in hetzelfde schuitje, dat is fijn.
Poehee, wat duurt het nog lang... Ik vind het ook wel weer eens tijd worden. Het is nu alweer ronde 9 na mijn curretage
Vind het echt vervelend dat wachten. Het is eigenlijk pas sinds vorige week dat ik denk dat ik zwanger zou kunnen zijn. Nu is dat gevoel zo goed als over, maar toch blijf ik hopen. Heb net weer een test gedaan maar helaas. Verder iedereen succes!
Hoi meiden, Heb net maar even gesport , beetje afleiding is wel goed. Loop steeds naar de wc om te kijken of ik al ongie ben geworden. Ga er van uit dat we niet zwanger zijn en als het wel zo is wordt ik gek. Buikpijn die ik normaal heb als ik ongie word heb ik niet. Wie weet, word wel gek van mezelf. Kan ook niet wegblijven achter de PC. Hoe gek zijn we met elkaar HIHI. Groetjes Martine
Jammer Rian. Als je over een paar dagen niet ongi bent zou ik gewoon nog een keer testen. Hoe zit dat eigenlijk als je soort wit waterige afscheiding hebt. Volgende week is mijn nod.
ja dat wachten is het ergste steeds.... het maakt je ook zo onzeker pfffffff sterkte iedereen met wachten
Rian; hoi Rian erg vervelend voor je, mischien is je HCG nog niet goed genoeg ontwikkeld. Is een optie toch!? En die waterige witte afscheiding heb ik ook gehad een week voor mijn NOD. groetjes martine
Heb al een antwoord gevonden. Als je zwanger bent neemt het witverlies toe. Word dus meer om de vagina schoon te houden. Niet dat da wil zegen als je witverlies hebt dat je meteen zwanger bent.
hoi meiden ja dat wachten is niks nog 6 dagen en dan kan ik testen . heb wel allerlei symptonen. misselijk sinds vandaag duizelig krampjes al een hele week . ben zowiezo al een ongeduldig type. maar misschien wil ik wel te graag. nog maar even volhouden
hallo, ik kom ook voor het eerst maar eens even wat meekletsen. ben 22 oktober gestopt met de pil en dus nu in ronde 1, waarschijnlijk nog aan het ontpillen. maar toch klussen we al lekker. Baat het niet dan schaad het ook niet toch.... als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan zou mijn nod op 22 november zijn. Maar ik verwacht nog helemaal niets hoor... groetjes voor mijn banner ook maar uitgegaan van 28 dagen.....we wachten het wel af