Nou ben er nu wel een beetje zat van. Vanmorgen weer een test gedaan weer negatief ook nog steeds niet ongesteld en al wel 5 dagen overtijd. Had vanmorgen heel even een paar buik krampen dus dacht dat ik vandaag wel zou gaan zien....nog steeds niks dus. Ben wel erg :-& de hele tijd. Ik vier zaterdag samen met mijn vriend onze verjaardagen dus ik hoop dat er dan in ieder geval wel meer duidelijkheid is. Weet ik in ieder geval of ik wel of geen borreltje kan drinken. Heb in iedergeval vast zwangerschaps en ovulatie testen via de site aangeschaft (nu dus maar hopen dat ik niet zwanger ben anders heb ik 40,- voor niets uit gegeven..........alhoewel....per ongeluk toch zwanger zijn zou toch stiekum wel hééél erg leuk zijn.) ............zucht....... [-o<
hoi meiden, ik had mijn NOD enkele dagen geleden normaal al moeten hebben, maar aangezien de en nog geen positieve test gearriveerd zijn, vroeg ik me af of ik me hier nog mag aansluiten? Aaan al die zwanger zijn, een dikke proficiat en all anderen.. veel succes
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Siri 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse & Rebbel 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight 182 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 59 Ongi..... 17 Zwanger.... 5 Negatief ..... 2 Twijfel .....10 onbekend 23 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife up to date
Mieke, ik begrijp wat je bedoeld. Het is zo frusterend al je overtijd bent en er vervolgens niets te zien is. Soms geeft het lichaam signalen dat je zwanger zou kunnen zijn en plots komt je ongi om de hoek kijken. Grrr Ik wou maar dat zwangerschapstesten in het verzekeringspakket zaten. Ik geef een fortuin uit aan die dingen de laatste maanden. Vandaag weer een nieuw setje gekocht. [-o<
zzuuuccchhhttttttt heb net ietsiepietsie bloed op het wc papiertje gespot. ik wacht nog ff af andaag maar ben er bang voor merk aan mezelf dat ik ongeduldig begin te worden en dat wil ik niet maar ja als de wens zo groot is..... achhhhjaaa jullie weten vassst wel wat ik bedoel. voor alle dames die posi getest hebben VAN HARTE! en voor de rest van de lady's erg veel succes! greetingzzzz
Had vanmorgen zo'n onzettend kramp onder in me buik...heb geen idee wat het was en omdat ik me ei niet gevonden had dacht ik misschien me ei nu dan misschien... test gedaan lichtroze streep weer...nou ik weet het niet meer hoor heeft iemand deze kramp in de buik ook? hoef pas volgende week ongi te worden.... dikke knuf
diddl sinds dat mijn ei geweest is heb ik pijn in mijn onderbuik...wat ik normaal met ongi had heb ik dus al een week ervoor maar je had dus ook een posi ei test
Hoi Noukie, nee hij was niet posi....hij was licht roze...maar wel weer vorige week had ik dus ...donderdag niks, vrijdag lichtroze, zaterdag lichtroze zondag niet getest maandag bijna niks en woensdag (vandaag) weer lichtroze.... Daarom snap ik het allemaal niet meer....JIJ?
hmm lijkt wel 2 eieren maarre dat kan niet...vreemd hoor de tweede posi kan niet al zwangerschapshormoon zijn? of heb je dan een hele korte cyclus?
hallo allemaal, alle zwangere gefeliciteerd. zoals jullie zien heb ik vandaag mijn eisprong,en jawel hoor net flink geklust... nou maar weer afwachten... allemaal heel veel succes..
hallo dames ik ben vandaag ongi geworden hoe moet ik dat nou doen mijn cyclus was 28 dagen moet ik de dagen die ik overtijd was er nu bij op tellen voor mijn nieuwe banner dus nu geen 28 dagen maar 31?
ik ga bijna altijd uit van mijn langste cyclus dat voorkomt teleurstellingen met testen...sommigen nemen ook het gemiddelde van de cyclussen...pas als ik mijn ei heb gehad reken ik 14 dagen vanaf mijn ei dat is mijn nod
Hoi meiden, beetje laat, maar ook hier weer de ... Ik ben ze echt zooooooooo zat iedere keer weer ..... Nou ja, hopelijk blijven ze volgende ronde heeeeeeeel lang weg, we gaan er weer voor
hallo iedereen ik ben vandaag 3 dagen overtijd.... en nog niks te zien... geen . Wel een boel andere "symptomen". emotioneel, opgeblazen gevoel, pijnlijke borsten af en toe, misselijk de hele dag, voortdurend plassen, ik voel steekjes in mijn buik,... ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik ben in januari gestopt en al vanaf de eerste maand zo regelmatig als wat. Stipt 28 dagen, ik kon mijn klok erop gelijk zetten zoals ze zeggen. Wat denken jullie? Kan ik nu, na bijna n jaar opeens onregelmatig worden? bedankt voor het luisteren en de raad die zeker zal volgen.