Da's wel raar als je inderdaad altijd regelmatig bent geweest. Afwachten maar he... Zelf één dezer dagen m'n ei, maar helaas, m'n mannetje is voor drie dagen weg voor cursus. Hebben wel twee dagen ervoor geklust en natuurlijk gelijk weer als hij terug is. Wie weet nog een kansje. En ik let nog niet echt op (temp. of testen) wanneer ik precies m'n ei heb. We doen het gewoon lekker vaak, haha. Dus misschien maakt het helemaal niet uit dat hij nu weg is en heb ik eerder of later m'n ei.
Hallo Dames, Allereerst de zwangeren gefeliciteerd! En degene die in het rood moesten, veel succes de volgende ronde. Ikzelf heb vorige week mijn ei gehad en had vandaag het gevoel dat ik ongi moest worden (buikkrampen) maar mijn NOD is pas de 22ste. Innesteling? We wachten in spanning af..
Alle zwangere dames gefeliciteerd! Alle meiden die in het rood staan : balen zeg, weer wachten op het volgende ei. Ik nog 4 dagen wachten. Nog totaal geen verschijnselen dat er iets komt of iets zit .... OK ben een beetje opvliegend , ik moet me zo inhouden niet te gaan testen... HOU ME TEGEN!
Hoi Noukie...... Nou ik denk inderdaad geen 2 eieren....zou wel gaaf zijn 2 keer kans.....zwangerschapssymptonen weet ik ook niet omdat ik ook geen ei ontdekt heb...( ik heb niet ECHT positief getest) We gaan gewoon de dagen afwachten. Ik doe vanavond nog wel even weer een test kijken wat hij nu weer voor verrassing voor me heeft! Liefs van mij
Spannend meiden, hier word het ook steeds spannender begin van alles te voelen. Wat wel helemaal niks zal zijn. @ Ikke ik zou er een testje op wagen.
Zwangere dames van harte... Ik zit nog op de wacht bank.. banner is op 27 dagen maar schommel zo veel dat ik nog lekker wacht met testen...
goedemorgen dames zie dat het hier nog wel spannend is hoop ook gauw een hoop mama's van hier in de juli 2008 groep te zien zou leuk zijn.......Dames met duivels jammer hoor sterkte en succes de komende maand.Dames op wachtbank hou vol....gr heidi
Wordt echt GEK van mezelf...... Het borsten voelen en broekloeren is begonnen....en dan duurt het nog een week..... Nou ja ik hoop dat ik over 6 dagen wat meer weet LIEFS nony
Hallo meiden, Heb vandaag getest en was natuurlijk negatief . Begin nu ook de buikpijn te krijgen die ik normaal ook heb als ik ongie moet worden. Ga er maar van uit dat ik vandaag ongi word, zo niet is het meegenomen. Mag ik trouwens ook op de passagierslijst. groetjes Martine
heey meiden... ben 2 dagen overtijd.. en nog geen ongi te bekennen..Ik ben nog niet van plan te testen deze week .. ongi kan alsnog komen
goedemorgen dames mijn temp was vandaag weer hoger 36.4 hoogste tot nu toe nog 7 dagen tot mijn nod ook is onze hondf vandaag precies 1 jaar hihihi vanmorgen opgestaan met raar gevoel in mijn buik steken/krampen veel plassen ik moet vanmiddag nog wat dingen doen voor school en om half 3 naar de psycholoog hier iemand plannen? xxx
Ik heb verder geen plannen. Probeer gewoon rustig de dag door te komen. En me niet te gek te maken door de krampjes in mijn buik.
Hoi dani86 vervelend voor je dat je fybromialgie hebt. Is erg vervelend, ken het mijn ma heeft het ook. Weet je het al lang. Wens je veel succes. groetjes
Passagierslijst voor de roze ferrari 01: Bapsie & Daantje86 & Mandarijn & MissyN & Rachel1984 & Beastie & Diaantjuh & Diva & Jale & Rebbel & Astridk 02: Danielle1684 & Miepie80 & Monique1983 & Sann 03: Boogschutter78 & 82Marieke & Gerda1975 & QueenBee & Krisstel & Sassa25 & Morgaantje & Bambie 04: Symoen & Dani25 & Mirell & Mark en Maria & Xanado83 & Pendrag & Pas getrouwd & Enise & Silver & Zoe10 & willielien & Evi27 & LadyM 05: Jusi & Mamamaunuela & Roxanne & Miek78 & Linda78 & mirella25 & yojo66 & Sam1973 & Krientje & pluys 06: Maria79 & Marjolein79 & Nickyz & Bimba & Smurf & Hopefull & Barbeestenboel & Diavolo 07: Marleentje26 & Pluisje79 & Marieke21 & Libra & Stef & heidi77 & Jent & Wies31 & MenM 08: Snoozie & Hanna1974 & naomi33 & Jacq & happy1980 & Wens3 & anna26 & knuffelkonijn 09: Zazaziezo & Happynienja & Fairy Tale & Butterfly1 & Zoe1976 & Gismoo1 & Jooze & Tezz 10: Mieke74 & Demi123 & LadyZorra & Hster & Silvana81 11: Julita & Zeeland & Sjemmie & Arbo1978 & Ilona85 & Sarake 12: Anne79 & Sabien99 & Alies & Ml80 & Mvjason 13: Debbyvermeer & Joli & Lindaa 14: Manny82 & Aura & wannaBmum & Weethetwel & Bemy & miss butterfly & dennismartine 15: Freewilly8 & Ktje & Kikker28 & Annelies661 16: Wieffie & Kelly1980 & Angellady & FunnyMe & Piglet & lovebaby23 17: Prismeis & Maria0 & Siri 18: Lievemama18 & Joss81 & Sylvia111 & Yustin & Mila24 19: Marieke1610 & Sam8 & Ellenk & Jesjuh 20: Mamajanneke & Roos80 & Nony & Sablovesgeof & Verhip 21: Yuna28 & Roosje1201 & Noukie & meisje0123 & Leentje79 & Marrie28 22: MupKUH & Dani86 & Zico & LindaS & stef82 & Noa1980 23: Diddl9 & Truus1980 & Eimat & Chantico & mamameike & Arianne22 24: Sannemart & Roshi & Bienie & Nynke1980 & Diana81 & Lise 25: Lola1982 & Therese & Racebabe & Nickee & Natas1 26: Pipo1973 & Mss Ace & Mouse & Rebbel 27: Suzanbenjamins & Aleida & Kadetje & MissyN & Miepie80 & Enise & Linda78 28: Shirbeuk & vlinder79 & newstepinlife 29: Bapsie & Dib & Queenbee & Marieke74 & Kareltje & Zeehondje & Vlinder79 30: Tatjanatj & Delayla & MarielleB & Klavertje44& Kim jonas & Candlelight 183 passsagiers voor de super snelle roze ferrari. 60 Ongi..... 17 Zwanger.... 6 Negatief ..... 2 Twijfel .....15 onbekend 23 passagiers voor de testmarathons Testmarathon 15 November: 1. Stef ZWANGER!!! 2. Snoopie 3. WannaBmum 4. Silvana81 5. ktje 6. Annelies661 Testmarathon 20 November: 1. Sam8 2. Manny82 Testmarathon 25 November: 1. Roosje1201 2. Yuna28 3. Diddl9 4. Noukie 5. Nony 6. Therese 7. MissyN 8. Dani86 9. Sablovesgeof 10. Yustin 11. Natas1 Testmarathon 30 November: 1. Susanbenjamins 2. Sousa 3. Delayla 4. newstepinlife
Goedemorgen allemaal! Weer een dag dichter bij mijn NOD.. Tijd gaat nog steeds veeel te langzaam.......En helaas nog geen symptomen..* zucht*