NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toetje77

Toetje77 Bekend lid

29 feb 2008
    800
    12
    18
    NB
    Hallo allemaal,
    Hoe gaat het hier? Al testers aanwezig? Kom maar op met dat roze :D

Gebruik jij die van kruidvat? Ik heb namelijk nog nooit positieve ovu testen gehad en nu heb ik die van het kruidvat gekocht, maar heb ik 9 dagen achter elkaar een positieve test gehad, waarvan wel het teststreepje 2 dagen duidelijk donkerder was dan de andere dagen, maar de andere dagen was het teststreepje even donker als de controlestreep dus officieel ook positief. Heb jij die ervaring ook met de kruidvattesten? Oh ja, ik ben niet zwanger want mijn temp is pas vanaf gisteren gestegen.

@Micha13, laat je niet van de wijs brengen door een licht tweede streepje want als dit tweede streepje lichter is dan de controlestreep is de test negatief. Hij is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. Ik wil je niet alle hoop ontnemen hoor, maar het zou vervelend zijn als je nu steeds meer hoop gaat koesteren omdat je denkt dat de ovu test positief is. Maar laten we hopen dat de test steeds meer richting positef gaat en je uiteindelijk een positieve zwangerschapstest in handen hebt. Succes.

2. lisannemiek

15 sep 2008
    54
    0
    0
    @barbabeer

Hoi Hoi ja ik heb vrijdag getest kon me toen niet beheersen en toen was de test hardstikke negatief hahaha.
    Nu mag ikmorgen testen mischien doen we dat vanavond nog of toch morgenvroeg.
    Heb hier eigenlijk geen klachten alleen wat steekjes die anders zijn als mijn ongikrampen,heb vaak hoofdpijn,heel erg moe,stemmingswisselingen enz....ow ja en ik moet wel tig keer op de dag een grote boodschap pffff...

liefs Annemiek

3. Karoliene

Karoliene Actief lid

15 jul 2008
    105
    0
    0
    Sales engineer Spare parts
    Cuijk
    Goejemorgen meiden,
    Na weer een week met superkrampen heb ik de huisarts gebeld. Ik dacht dat het de voorbereiding op de menstuatie was. Dokter dacht misschien aan iets anders. Blijkt dat ik gelijk had. Werd zondag wakker met een bloed vlek. Dus.... mijn nieuwe NOD wordt 28-11. Kan iemand dat veranderen?
    Dank je wel.
    P.s. mijn cyclus was dus 29 dgn. te mooi om waar te zijn. Dus ik denk dat het nog onder de invloed is van de pil. Maar goed. Op naar ronde 2. Maar zit nog wel in november.....
    fijne dag allemaal.
    x
    Karoliene

4. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal. Ik wens iedereen een heerlijke dag toe!

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hoi,

Ja, ik gebruik die van de kruitvat, maar ik heb vooral lichtere dan de controlestreep en tot nu toe maar een keer gehad dat de strepen even dik waren.

Nu heb ik vanmorgen nog zo'n ovutest gedaan, omdat er hier werd gezegd dat er ook HCG mee getest kon worden. Mijn controlestreep was normaal, mijn teststreep was heel licht. Heeft dit iets te betekenen? Ik zit vandaag op dag 31 van mijn cyclus.
    Pff, word hier echt onzeker van, vooral omdat ik zeker wist dat ik deze maand een regelmatige cyclus zou hebben. Heb verder niet veel klachten, alleen lichte hoofdpijn, rugpijn en veel moe dus veel slapen.

Liefs

6. Nina010

Nina010 Bekend lid

20 jul 2008
    820
    0
    0
    ik heb vanochtend ZWANGER getest! whoehoe na een jaar is het zover! dus je mag me op roze zetten.xxxx

7. mamaD

mamaD Lid

31 mrt 2008
    51
    0
    0
    Wat een gezellig geklets allemaal hier meiden!

Vanochtend weer een testje er tegen aan gegooid en zet mij maar op roze hoor. Ik geloof het nu wel redelijk haha. Nieuwe test staat in mijn album.

Ik ben van de vorige keer die onzekerheid met vage strepen helemaal niet gewend want toen ontdekte ik pas dat ik zwanger was toen ik al 7 weken was haha.

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemorgen dames.

Heb net ff alles gelezen, was nog best wel wat sinds gisteren. Ik lag vroeg in bed maar heb slecht geslapen en weet niet waardoor. Ik denk dat ik onbewust met veel dingen bezig ben en dan voornamelijk de zenuwen voor het testen. Ik ben nu ook heel erg moe daardoor en had nog zoveel plannen om in huis te gaan doen, maar ja dat loopt niet weg. Verder beginnen mijn borsten te groeien en zijn ze gevoelig.

9. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De ovu-testen van kruidvat geven helaas vaak vals positief :oops:
    Hier op het forum valt ook meer te lezen hierover, al weet ik even niet meer precies waar. Maar de testen blijven na de ei-sprong een streepje geven, dus ik zou er niet van vanuit gaan dat hij reageerd op HCG.
    Je kan dan beter toch even een ovu test van een ander merk proberen of gewoon een zwangerschapstest doen.

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

nina010 en mamaD van harte gefeliciteerd

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Super bedankt voor de info, dan kan ik dus toch vertrouwen op mn gevoel dat mn ongi eraan komt...

Gefeliciteerd mama's in spe! :D:D:D

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Gefeliciteerd 2 nieuwe zwangeren erbij. Super zeg..strooi effe wat hcg!
    Ik heb vannochtend ook getest maar die van mij was negatief! Als er woensdag nog geen teken is van ongi test ik weer....

groetjes inkerbelll

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen,

voor de zwangeren gefeliciteerd !

Over de ovutesten;
    Ik heb vorige week donderdag en vrijdag gestest (kruidvat) en was duidelijk een controlestreep en geen teststreep. Zaterdag waren beide strepen gelijk en was mijn temp gisteren ook flink gezakt (voor eisprong?)
    Vanmorgen bij mijn 2e plasje nog maar eens getest en nu was de teststreep duidelijk vele male donkerder als de controlestreep. Temperatuur nog steeds laag.

Dus er is wel duidelijk verschil te zien op de kruidvattesten.

Verder had ik vanmorgen wat steekjes aan mijn linker heup maar niks bijzonders.

Blijkbaar is mijn systeem van slag af, maar ik ben zo blij dat mijn mannetje nu ook echt mee gaat in mijn wens. Vorige periode was het meer omdat het zo was en nu praat hij er echt al over en is zo lief.......

fijne dag vandaag en aan alle testers suc6

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    gefeliciteerd dames die zwanger zijn!

Gisteren heb ik negatief getest. Ik heb geen ongi pijn, wel ontzettend hoofdpijn, en last van mijn ogen.
    Gisteren leek het wel of ik vruchtbaar slijm had :( Pijn in mijn linker lies. Kan dat zo vlak voor de NOD?

15. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik ben weer een zoektocht gestart naar mijn ei, vorige keer niks gevonden vandaar mijn lange cyclus maar nu weer vol goede moed en een doos vol staafjes op zoek, en nu maar vinden ;)

En al zoveel roze, wauw, ik wil ook :)

16. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Goede morgen meiden,

Gisteravond zijn toch de :evil: :evil: gekomen.
    Op naar de volgende ronde.
    Ik ga naar december

Groetjes Natasja

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Jeetje wat vervelend. Nou veel succes in de volgende ronde.

knuf

18. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    Tjee weer zwangeren erbij..geweldig..gefeliciteerd!
    Nou hier is het ook nog steeds spannend..volgens mij is donderdag mn NOD..maar heb het idee dat het elk moment kan komen..
    Steekjes in mn lies en onderbuik zijn meer aanwezig..nog steeds vroeg wakker ook om te plassen..maar dat laatste ( zat ik me gister te bedenken ) kan ook komen omdat ik de afgelopen week veel groene thee drink.
    Ach ik kan wel blijven praten over mn klachten..over mn vele dromen..etc etc..
    Het is afwachten

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Is toch niet ergdat je daarover kan praten? Is een teken dat het eruit moet :)

20. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    ja haha indd, wat ik ineens heb..een bloedsmaak in mn mond..kijk ik net..heb ik gewoon bloedend tandvlees..zomaar uit het niets! Ach het zal wel niets te betekenen hebben..maar vind het toch vreemd.

Deel Deze Pagina