Joepiedepoepie, weer twee meiden zwanger! Gefeliciteerd en geniet van jullie zwangerschap. Ik zal zo even de lijst opzoeken en 'm bijwerken, want er zijn weer een hoop veranderingen.
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 175 passagiers voor de roze motor! 10 Zwanger, 12 Ongesteld,3 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
trouwens goede morgen dames! was ik ff vergeten. Dus hier vanmorgen stressen stressen stressen... sleutels kwijt. zoeken zoeken... mijn zoon zoeken zoeken.. Niks nergens geen sleutels te vinden. Als ik ergens niet tegen kan, is dat mijn sleutels weg zijn. :x Ondertussen was het al 2 voor half 9( kind moet half negen op school zijn) Dat gingen we dus niet meer redden. Ik had gelukkig nog een reserve sleutel gevonden van mijn auto. Dus ik wil als een gek naar buiten... huisdeur op slot We konden dus niet naar buiten. Ik flipte toen helemaal de pan uit! Waar had ik nou weer die reserve huissleutels gelaten.? : En gelukkig snel gevonden. Eindelijk buiten... staat mijn zoon met zijn handschoenen en sjaal om zijn nek tassie op zijn rug buiten. Was ie zijn jas vergeten Dat was wel grappig, het is niet eens zo koud buiten maar wel zijn handschoenen en sjaal om. En vervolgens zijn jassie vergeten. Dus we zaten eindelijk in de auto, kind gelukkig maar 7 minuutjes te laat. maar ik vind het toch geen fijn gevoel om te laat te komen op school. :x Dus ik weer naar huis gesjeeshhst... Thuis weer zoeken zoeken zoeken.. nee nog steeds nergens. Ik ben zelf in de vriezer gaan kijken. Niks! dus ik Grom grrrrr.... als een motorbootje ging ik door het huis Mijn ouders gebelt, maar die hadden ook geen sleutels van me gezien. Ik had ondertussen bij mijn vent een smsje en een berichtje ingesproken op zijn voicemail. Vraag niet hoe Belt ie mij eindelijk net op. Zegt ie wat is er aan de hand ik moest je bellen? Dus ik zeg... heb jij mijn sleutels? Zegt ie nee die heb ik niet hoor. Ik zeg kijk eens in je jas... daar zijn ze niet zegt ie. En in mijn auto zijn ze ook niet zegt ie. Dus ik zeg: weet je het zeker? Nee echt niet.. 10 sec later. Ohhh ik heb ze toch! Ze zitten in mijn dashboardkasje. Pffff... Niet te geloven! en of ik mijn vent ken. Het is dat ik het hem nog een paar keer moet vragen. Anders was het nee gebleven, en had ik hier dus de sloten van het huis veranderd. Nou gelukkig zijn ze weer terecht. Ben erg blij moet ik zeggen Nu alleen die bende opruimen van de zoektocht door het huis. Das wel minder leuk. Ik heb ook nog zoveel was wat ik moet vouwen. Bah... Zo dit moest ik ff kwijt. Ik hoop verder dat er weer veel dames vandaag om roze mogen. Succes allemaal! knuff van een opgeluchte lonny
Alles is weer up to date; - Nastasja, linnie123 en karoliene op rood. Chips meiden .Hoop dat jullie eind november of begin december positiever nieuws kunnen schrijven. - lisannemiek en lonny op negatieve test gezet. Duim voor roze meiden! - Nina en MamaD staan op roze, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd voor alle zwangeren. het gaat al goed! Ik weet echt niet wanneer mijn NOD is, en daar baal ik best van. Weet niet wanneer ik zal gaan testen.
Dank je kwiepark! Over een paar dagen doe ik nog een testje. Als ik natuurlijk niet ongi ben geworden. Hoe gaat het nu met je?
Lonny echt een maandag voor jou dus! Die kan niet meer stuk en wat een gestress zeg..pffffffffffffff Hopelijk is de rest van de dag beter!
Wow lonny, ik zou zeggen .... Even relax, neem een bakje koffie of thee, desnoods iets lekker erbij, lees het forum eens rustig door en laat die adrenaline even gaan. Huis opruimen kan straks ook nog. Je hebt nu al het wereldrecord huis-op-de-kop-zetten al staan en dat doe ik je niet na! Rot hè als je iets niet kunt vinden. Vooral als je zoon ook nog eens staat te trappelen van ongeduld met handschoenen en das, maar zonder rugzak. Gelukkig heb jij een vent waarop je eigenlijk wel kunt vertrouwen dat hij ze heeft. Bekijk het van de bright side of life. Ik bel ook altijd eerst mijn vriend als ik iets niet kan vinden en negen van de tien keer ligt het aan hem. @ Jutte. Hoe staat het bij jou? Ik heb mijn afspraak gebroken, maar hopelijk doe jij het beter. @ alle andere testers van zaterdag, zondag, vandaag en morgen. Hoe staat het bij jullie?
Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent na een jaar proberen, geeft mij ook weer wat moed Jippie, weer eentje erbij, het gaat goed zo. Ja had ik dus ook, eerst 6 dagen dat de streepjes gelijk waren, toen 2 dagen dat de teststreep beduidend donkerder was dan de controlestreep en toen weer een dag dat ze beide even donker waren, daarna pas weer negatief. Ik ga ervan uit dat mijn LH piek pas heeft plaatsgevonden toen de teststreep donkerder was dan de controlestreep (dus 2 dagen), maar volgens de gebruiksaanwijzing is hij dus al positief als de strepen even donker zijn. Nou ja, stomme dingen, maar gelukkig kon ik het verschil wel onderscheiden. In tegenstelling tot andere testen zag ik nu tenminste wat gebeuren, bij andere merken heb ik nog nooit een positieve test gehad. @Natasja, balen zeg. Hopelijk krijg je dan een mooi sinterklaascadeautje. @Lonny, er zijn prettigere manieren om je dag te beginnen. Het is alsof je mijn man beschrijft, haha. Nou, ik ga eens wat doen hier in huis want het is een beetje een bende
@ kwiepark en Inkerbell De spanning is eraf dus ik kan er nu enorm om lachen. Mijn koffie staat al naast me. En ben al helemaal relax. Ik blijf inderdaad ook nog ff zitten, kijk voorlopig ff naar dit schermpje hier. en kijk zo weinig mogelijk om mijn heen.
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 175 passagiers voor de roze motor! 10 Zwanger, 12 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
grrrr ik kon weer eens niet wachten en heb toch weer vroegtijdig een testje gedaan. en natuurlijk negatief Ik had ook helemaal geen gevoel van zwanger zijn maar toch die kriebels om te testen. Nu baal ik weer en denk ik had ik het maar niet gedaan. Zo dit moest er ff uit sorry dat ik het bij jullie leg heb mezelf wel op groen gezet aangezien me NOD pas vrijdag is maar heb nu helemaal geen moed meer
goede morgen, yeahh nog meer zwangeren november gaat heel goed, uhm maar dames er is nog genoeg ruimte op deze roze motor, en bij de juli mama's is het ook erg gezellig. ik voel mij eigen best goed op de misselijkheid na, en ik ben s'avonds om 7 uur al goed moe. ik heb voor volgende week een afspraak gemaakt bij de ha, we hebben een hoop vragen, en de belangrijkste word ik onder controle gestelt van een gyno of mag ik als nog naar de voedvrouw? nog even afwachten. ik heb 3 dagen vrij en dus ga het lekker rustig aan doen, ik vind het wel moeilijk om mijn mond nog te houden tegen mijn moeder, maar we willen nog even wachten, het is nog heel pril. ik ga lekker een bakkie thee drinken. als ik heel goed heb getelt heb komen er nog 52 zwangere erbij deze week daar gaan we voor he. groetjes daisy
Hoi Barbabeer, Volgens mij kun je zelfs al vandaag testen met zo'n ultra test. 6dgn voor NOD meestal. Dus als je morgen gaat testen dan kan dit zeker. Het is toch per persoon en zelfs per zwangerschap verschillend. Je hebt meiden die 6 dgn voor NOD pos testen, maar ook die pas een paar weken na NOD pos testen. Ik hoop voor jou dat je morgen pos test! Ik ga voor je duimen [-o< \/ (het is niet echt duimen, maar het lijkt er op ) Ik zag trouwens ook dat er al weer twee zwangeren waren. Proficiat! Ik ga zo maar 's douchen, aankleden, boodschappen doen en missch nog ff koken voordat ik naar mijn werk ga... x Kat