loel bedankt voor het plezier dat je ons wenst! Volgens mij loopt de banner een dag achter maar de afgelopen dagen al goed geklust en vandaag en morgen ook nog maar ff ons best doen! en dan weer 2 lange weken op het wachtbankje! dat vind ik altijd het minst dat wachten....
goeiemiddag allemaal, hoera! proficiat voor de nieuwe zwangeren. @ meiden met de geef de moed niet op, duim hard voor jullie de volgende ronde. Heb net met de gyn gesproken en heb op 17 nov al mn eerste echo kan niet wachten
@ loel: ja he.. kon het gewoon niet laten maar die streep is echt te zien en vorige maand toen we er niet zo mee bezig waren en ik het ook dacht was er niks zichtbaar. Ik ben nog wel voorzichtig wil eerst donderdag of vrijdag afwachten met de tweede test dan is ook mijn officiele testdag.
goedemiddag ! Ja hoor weer bijna een werkdag gehad. Wat duren ze soms toch lang. Nadat ik vanmorgen wat steekjes in mijn zij had heb ik nu helemaal geen 'kwaaltjes' meer. Als ik straks thuis ben ga ik voor de zekerheid nog een ovutest doen (heb er nog wat op voorraad) en ben benieuwd wat daar uitkomt. Positief of niet het mannetje is niet thuis vannacht dus klussen kan morgen pas weer Volgens mij was hij stiekem blij om niet thuis te zijn (kan ie even rusten). Ik heb even bij ff geprobeerd, maar als mijn temp nu 3 dagen hoger gaat zijn dan 36,8 dan geeft hij het ei op vandaag en was het kluspatroon wel goed dacht ik) Dus ik wens jullie veel plezier nog vandaag en ik ben benieuwd wie er morgen op ROZE mag.
Nou Djaar, ik wilde net vragen of er ook nog klussers op het november clubje waren, want ik zie alleen maar wachters en testers voorbij komen. (niet dat dat erg is hoor, want dat vind ik ook wel erg spannend om te lezen) Jij dus ook druk aan de klus. Hoop voor je dat het raak is. Ben benieuwd dan of je temp ook omhoog gaat.
Oooh voor de nieuwe zwangeren GEFELICITEEEEEEEERD!!! Dat moeten we hebben! Heeeel veeel roze! Hier nog steeds geen bloed, wel twee dagen al ongikrampen, normaal heb ik dat nooit voor die tijd zo erg Afwachten nog maar even, als ik woensdag nog niet ongi ben doe ik een testje!
hahahaha had ik dus ook onterecht het gevoel alleen aan de klus te zijn. En ik heb een zo onbetrouwbare cyclus nog dat ik echt vanaf het moment dat ongi stopte probeer om de dag aan te houden. Vriend is een beetje vermoeid maar ik zei gisteren nog; IT AIN'T OVER UNTILL THE FAT LADY SINGS
en aan de klus dan maar Mijn vriend en de vriend van mijn zus (zus weet niet dat ik ook aan het proberen ben) zijn er van overtuigd dat er iets in het water zit en zijn allebei regelmatig oververmoeid. Of wij hebben een libidoprobleem, of een ontzettende drive. Dus; get the hubbie in shape !
@SilviaM; Misschien gezien je banner enige nuance in mijn reactie. Het valt niet altijd mee en dat begrijp ik maar al te goed. Mensen zoals jij wijzen ons op het feit dat het ook anders kan zijn. Wel wil ik er voor waken dat het een moeten word. Als je ongi over is en je wilt een kindje dan vindt ik dat je er voor moet gaan en van elke kans die je krijgt moet genieten. Een kluspartijtje is dus zeker geen wham, bam, thank you mam. We proberen duidelijk tijd voor elkaar te nemen en het om de liefde voor elkaar te laten gaan.
Hallo allemaal! Ik zit alweer bijna 2 uur op mijn werk, ik moet er helaas nog 7,5uur! Heb nu al geen zin meer. Ik vind de tijd zo lang duren..... echt ik wou dat het 23.00 was en dan lekker slapen en dan is het alweer morgen, weer een dag dichter bij NOD Stom he.
No worries! Ik kijk er zelfs wel weer naar uit om weer zwanger te worden en heb de mindset dat het deze maand weer raak zal zijn (mits ik wel een eisprong heb)...