Ik vind dat helemaal niet stom... heb precies hetzelfde haha! Maar aan de ongi krampjes te voelen, mag ik in de mini mee voor volgende maand.
Ik wil ook graag dat het gewoon vast drie dagen later is zodat ik kan testen! Al zegt m'n voorgevoel ook dat 't de mini gaat worden.
Wat ze precies onderzoeken weet ik eigenlijk niet.... (was niet zo alert om goed op te letten), maar de gynaecoloog zei na mijn curretage dat ze bij dit ziekenhuis altijd het weefsel/vruchtje opsturen naar het lab voor onderzoek. Ze zei er wel bij dat ze vaak niks vinden maar het voor de compleetheid toch altijd doen.
Hoihoi, Ik ben nieuw hier, en moet zeggen dat ik na een week alle verhalen te hebben gelezen, ik me graag aansluit bij de club... spannende dagen. Leuk zoals iedereen het op zn eigen manier beleeft en toch herken je er een hoop in. Heb zelf onwijze steken in mijn onderbuik.. al zeker een week.. het geeft een beetje een braderig gevoel en ook mijn huid is erg gevoelig op mijn buik. Heb het idee dat ik koorts heb.. maar dit is niet het geval. Ben licht misselijk en koffie trek ik echt niet meer... groetjes Diana
Wauw wat een zwangeren 10 echt goed! Hier een update. Nadat ik vrijdag een echo heb gehad en dus de baarmoeder schoon was maar wel vocht in mijn buik en het HCG gestegen was. Afwachten tot vandaag. De boodschap was als het HCG weer gestegen is gaan we via een operatie kijken. Vanmorgen kwam ik binnen en de gyn. zei gelijk...tjee je stelt ons wel voor raadsels...tja jullie raden het al. HCG weer gestegen PFFF. maar nu op de echo iets te zien van ongeveer een centimeter groot. Weefsel dat er vrijdag niet zat...tja echt bizar. Nu wil de gyn eerst tot en met woensdag afwachten want hij wil niet nu opereren en er dan achter komen dat het wat anders is en nog een keer moeten. Maar ik kan woensdag echt niet kan geen vrije dagen meer nemen op mijn werk . Dus ga ik donderdag. Ik weet neit wat er gaat gebeuren maar ik houd jullie op de hoogte.
Dank je wel voor je antwoord Sylvia. Diana: Welkom. Is je nod 7 nov? Dan zet ik je namelijk even op de lijst. Tenzij je dat zelf wil doen natuurlijk.
Ik heb testen van het Kruidvat liggen....maar twijfel om even die Clear Blue's te halen, die gewoon Zwanger of Niet Zwanger zeggen.....streepjes staren is niet leuk.... Wat naar van Loïs zeg, dat had onze dochter laatst ook. Hebben we haar ook maar tussen ons in gelegd, ach gossie, steeds in haar slaap huilen. Wat zijn die kleintjes dan machteloos en jij erbij.....hoop dat je vannacht lekker slaapt! Oh werkelijk? Nou, dan ben ik dus echt niet zwanger heb al twee dagen getest met Kruidvat.....of ik heb gewoon heeeeeel weinig hormoontjes @ Rootje, volgens mij heb ik ergens anders een topic gelezen dat een lastig traject van zwanger raken niet "minder erg" is als je al een kindje hebt Dus klagen mag best! Succes meid, ik hoop op een roze uitkomst, zodat de break niet nodig is! @ Loel, voorzichtig gefeliciteerd joh, streep is streep! @ Olove, spannend morgen dus....succes! @ SylviaM, welkom terug! Hoe is het nu met je? @ Daffie, jij ook al....wauw! Voorzichtige felicitaties ook jouw kant op dan! En als het werkelijk zo is: laat de buitenwereld dan maar lu**en over jullie korte relatie en "gezamenlijke beebproject"...het is jullie leven en jullie kindje! (misschien een late reactie, maar dit kwam ineens bij me op, dat jij daar iets over schreef, toch?) @ Spirit, die twee weken zijn ondragelijk! Nu achteraf denk ik, toch snel gegaan, maar tot deze dag, pffff..... @ Claire, lekker snel een echo, dat geeft de burger moed! AMEN! @ LadyDii, lekker spannend dus bij jou @ All, hier nog steeds geen . Dacht net in een vergadering te voelen dat het vloeide, ik naar de wc.......balend.....broek los.....niets! Zucht. Nou ja, misschien komt het vannacht....en anders wil ik morgen gewoon twee strepen op die test zien!
@Brotherhood: Succes! Ik heb je verhaal gelezen en hoop dat je nu snel duidelijkheid krijgt. (((huggs)))
Jemig Brotherhood, wat raar toch. Heb me ook suf gegoogled wat het wel niet kan zijn, maar kan er niets over vinden. (alsof ik mijn mijn medische kennis van 0,0% wel zou kunnen uitvinden wat het is , maar toch...) Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Hoop dat er donderdag weer wat meer info komt, dit is ook niet leuk zo.
@brotherhood Ik zat al wat wachten iets van je te horen. ik ben zo benieuwd wat eruit komt! Tis echt een raadsel, nog steeds! Succes weer donderdag en we lezen het wel! het kan toch niet............. groetjes hanneke
Dankjewel voor jullie reacties... @ Daan78, ik heb mij ook suf gegoogled en de gynaecoloog heeft zelfs 3 studieboeken uit de kast gepakt. Er was een moment dat ik op die stoel lag en er 4 gynaecologen boven mij hingen op het echo apparaat te loeren en met elkaar in gesprek wat voor bizarre toestand die mevrouw (YOEHOE IK LIG ER BIJ HOOR). maar het is niet te vinden. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou zichtbaar moeten zijn. ALs er weefsel achterblijft zou de baarmoeder open moeten blijven het is echt niet te geloven... Nogmaals ben blij met jullie reacties leid mij een beetje af.
ladies! Wat een zwangere dames al zeg, super! Onwijs gefeliciteerd! Ik hoop voor jullie dat het een onbezorgde 8 maanden mogen worden! Ik heb het veel te druk gehad om alles na te lezen... wilde er iedere keer aan beginnen, maar het komt er niet van! Ik hoop het nu een beetje bij te kunnen houden! Hier wordt hard geklust, ei is in aantocht de komende dagen volgens mijn agenda... maar dat is echt alleen puur op kalender, want ik voel niets! Ik heb wel onwijs veel pijn in mijn rug... dat is wel jammer met klussen :x maar, het is voor een goed doel! tot lees!
Dank je wel Jutte. Ik ben nu wel zover om iedereen maar te laten kleppen voor wat ze waard zijn. Ik weet beter dat er genoeg mensen zijn die mij er weer gelukkig uit vinden zien en die het mij en mijn vriend van harte gunnen. Wij komen er wel uit dat weet ik zeker. Zodra ik de tweede test heb gedaan maak ik ff foto en zet ik die in mijn album. Ik besef het nog niet helemaal namelijk, maar dat komt nog wel.
Jeetje brotherhood, wat een verhaal! Zal aan je denken donderdag! Ook voor mij een gynaecoloog-dagje, nl mijn eerste afspraak na een jaar klussen zonder resultaat. Hebben ze je ook een idee gegeven waar ze aan denken wat er aan de hand zou kunnen zijn bij je..?
He meid, niet schuldig voelen hoor als je niet alles kan nalezen. Vroeg me af, heb je weer een zelfde cyclus als voor je mk, dat kan ook veranderen toch?
@brotherhood wat een gedoe zeg... je blijft wel bezig zo! @daan78 geen idee of ik weer eenzelfde cyclus heb. de eerste menstruatie kwam 6 weken na de curretage. ik zit nu, hoop ik, midden in mijn nieuwe cyclus die als vanouds tussen de 28 en 30 dagen is! het is afwachten :/ en ik voel me maar een beetje schuldig