NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ongesteld worden is nooit leuk en al helemaal niet als je zwanger wil worden.
    Maar troost je met de gedachte dat je wel ongesteld wordt, het blijkbaar allemaal werkt en je echt binnenkort in een mooi roze voertuigje meemag.

2. black daliya

black daliya Actief lid

15 mei 2008
    103
    0
    0
    huismoeder
    almelo
    hai, meiden

naar 9 maanden en 2 mk ben ik
    ZWANGER! (JOEHOEEEEE)
    ben zo blij en bang.....
    heb vanmiddag getest en net 2 dikke strepen en ik kan normaal niet voor mijn nod testen,dus ik denk dat mijn ei eerder is gekomen...

groetjes

3. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    @black daliya: GEFELICITEERD!!!!

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gefeliciteerd meid

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Sorry meiden, maar kom hier maar weer even klagen.
    Heb vrijdag mijn eisprong gevoeld. Fertility Friend zegt dat hij nog moet komen. Erg vreemd, want volgens hun zou ik dan een cyclus van 32 dagen hebben. Kijk mijn vorige cyclussen, beetje vreemd dan.
    Sinds gisteravond hele dikke witte afscheiding en pijn in mijn onderbuik. Wat is dit dan weer? Nog niet eerder meegemaakt.
    Ik word gek van het wachten, maar jullie vast ook!

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik weet niet of jij altijd je eisprong voelt natuurlijk, maar het kan zijn dat ie nu later is.
    Gezien je vorige cycli stijgt je cyclus nog elke maand, dat zou deze maand natuurlijk ook het geval kunnen zijn.

FF gaat natuurlijk uit van wat jij invult en daarbij ga jij uit van je laatste cyclus of een gemiddelde, dus dat is niet echt helemaal zeker natuurlijk.

Blijft dus gewoon afwachten en idd, daar kan je behoorlijk naar van worden. Komt vanzelf goed hoor.

7. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Het kan inderdaad , maar zou het verschil zo groot vinden ineens. De laatste 2 rondes heb ik mijn ei gevoeld. Ik ben er nu ook achter dat ik een lf van 11 dagen heb.
    Maar die afscheiding... wat kan dat dan weer zijn?
    Nog niet eerder meegemaakt.

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ brotherhood..... jeetje wat een verhaal :( en nog zoveel twijfels, ga heel hard voor je duimen dat het alsnog goed uitpakt voor je! *duimduimduimduim*

9. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    En trouwens, ik had donderdag ook een positieve ovutest.

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    black daliya Gefeliciteerd!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    proficiat! :D

12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Black Daliya van harte gefeliciteerd!!!

p.s. heb een foto van de test van vanmiddag in mijn album gezet zodat jullie kunnen zien dat er wel degelijk een streep zichtbaar is. Donderdag de tweede test samen met mijn vriend.

13. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja dan wordt het anders idd.

Maar kijk maar naar mijn cycli, elke keer weer anders he.

Tja en die afscheiding, ik heb dat altijd veel en op verschillende dagen, niet alleen rond mijn eisprong.

14. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ach ja, kunnen niet meer doen dan afwachten. Maar toen ik vrijdag mijn ei voelde besefte ik wel dat ik een lf van 11 dagen heb. Dat klopt dus deze ronde ook weer. Is trouwens zo goed als elke ronde hetzelfde.

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    :cry: Ik ben mijn ei kwijt...Kan wel janken. Ben ik dan toch aan het ontpillen na zo'n fijne eerste cyclus...Pff dacht echt dat ik er midden in zat...vorige week ei-ziek, heb al 2 dagen flinke krampen, 2 positieve ovu-testen (t-streep gister donkerder dan c-streep en vandaag net zo donker) maar mijn temp gaat niet omhoog dus ook geen ei...Shit zeg, en we hebben nog wel zo netjes geklust de afgelopen week.

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn

Daffie, ik zou geeneens meer twijfelen joh, dat is een superduidelijke streep hoor.

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Heej wat is dat nou, niet zo negatief joh. Ik zou lekker uitgaan van je ovulatietesten hoor. Gewoon nog ff doorklussen, iig vandaag.

En pas als je zw test negatief is, even goed balen.

18. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    Ik heb mijn test in mijn album gezet, ik hoor graag jullie meningen.. :) morgenochtend dus opnieuw een test.. ben benieuwd...

Voor meiden die willen weten wat voor signalen ik had:
    - ik was een week na wat waarschijnlijk mijn eisprong was echt mega chagerijnig, zo erg had mijn man nog nooit meegemaakt en daarnaast ook erg down
    - ik heb elke dag ongi achtige krampen (ik trek mijn ongesteldheid ook vaak erg slecht dus misschien ben ik daar ook wat gevoelig)
    - ook lage rugpijn af en toe (nou moet ik zeggen dat ik ook snel last heb van mijn rug)
    - de laatste twee weken steeds erg moe
    - en van het weekend had ik het idee dat ik sommige dingen beter proef zo vond ik pesto en kruidenboter erg sterk...

Maar goed ik weet het dus nog niet 100% zeker
    Daffie die van jou is ook vrij duidelijk hoor!

19. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Black Daliya GEFELICITEERD!!
    @ Daffie - Dat is echt duidelijk een streep hoor! Joepie!
    @ Brotherhood - ik hoop echt dat ze iets kunnen vinden.

20. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Wauw! Ik ben een dag werken en er zijn tig pagina's bij! Ik heb zoveel mogelijk gelezen, maar heb ook wel wat dingen gemist denk ik...
    Ik ga mijn best doen zoveel mogelijk te reageren ;)

@ Claire: Wat vervelend dat je gisteren hebt overgegeven, ook niet leuk :(
    Heb je al gebeld? Weet je al wanneer je je echo hebt? Vindt je het spannend, of niet?
    Ben benieuwd!

@ Diem: Heb je al een test gedaan?? Ik hoop dat het positief is!!

@ Ellen: je loopt nu vast op wolkjes, hihi... heb je het je familie al verteld??

@ Lisannemiek: Dat klinkt wel als veel symptonen hoor ;) Ben heel benieuwd? Ga je vanavond nog testen, of wacht je toch nog tot morgen??

@ Nina & MammaD & Black Daliya: JOEHOEHOEHOE! GEFELICITEERD! Wat een super nieuws!!! Geniet ervan... :D

@ Olove: we blijven zeer geduldig (ahum...) afwachten he... ;) Nog maar even tot NOD!
    Trouwens...ik heb van zwangeren wel vaker gehoord over bloedend tandvlees!

@ Katjak: Morgenochtend is het zover.. vind het nu als spannend.. ik hoop echt echt echt dat het positief is! Wil niet weer naar een staafje loeren waar maar één streepje op komt... grrr! Hoe gaat het bij jou dan?

Liefs allemaal! BarbaBeer

Deel Deze Pagina