NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Haai meiden. Heb mezelf op 12 november gezet (wat klinkt dat nog ver weg). Ik hoop dat ik eindelijk een eisprong mag hebben deze ronde en dat ik mee mag op de roze motor!

2. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Passagierslijst NOD november

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Angelea & Carla1980 & Springmuis
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy
    3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Pioen & Vanillivi & gyino & alice & Ellen27 & miepke & WyckydClausy
    5: Lonny & debbedebs
    6: Sam28
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & MiaMel
    8: Lietje & Black Daliya & Brotherhood & daisy28
    9:
    10: Catje86
    11: Tessa8
    12: Frownupsidedown & MyPrecious
    13: Suzie80
    14: Sharon78
    15:
    16: Melanina & Joyce84
    17:
    18: Napje
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85

2 November:
    - Jutte
    - UK2008

4 November:
    - BBKane
    - Alexia R

9 November
    - LadyJoey
    - beverly

11 November
    - Tessa8

15 November
    - MyPrecious

49 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

* Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hallo allemaal,

heb mezelf op de lijst gezet, klets graag met jullie mee!
    Weet m'n cyclus niet precies, maar heb 'm maar op 35 dagen gezet. Ik hoop dat ik nu 'ontpild' ben!

Ga nu effe beetje bijlezen! :)

Groetjes Sharon

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    Goeieavond allemaal, lekker van het zonnetje kunnen genieten vandaag?

Heb samen met mannetjelief het huis geboent :D
    alleen nog een beetje was en strijk :rolleyes:

Nog 6 daagjes voor het ei en ik ben me toch zwaarverkouden en koortsig.
    Weet een van jullie of dit kwaad kan of?

hoop t niet :(

5. Eva R

Eva R Niet meer actief

nou, ik heb 4x laten pendelen en 3x geven december aan :D dus mocht die kloppen wordt het deze maand niets hihi.. ach, we klussen gewoon gezellig door hoor :)

6. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Geen idee eigenlijk of dat kwaad kan? Misschien even googelen?
    Maar misschien voel je je over een paar dagen al weer wat beter!

Beterschap.

7. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Er is voor mij 2x gependeld, zeggen ook allebei zwanger in december.
    Door wie ben jij gependeld?

Groetjes Sharon

8. Eva R

Eva R Niet meer actief

Alies05, Maar29 en mezelf :)

@claire: geen idee of het kwaad kan. misschien dat hij iets eerder of later is dan "normaal" maar zeker weten doe ik het niet?

ik ben vandaag druk bezig geweest met boenen, taarten bakken en boenen.. maar m'n huisje is weer helemaal schoon :)

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ach wacht maar af en we klussen dr op los :rolleyes: :oops:

t is me toch nog lekker buiten :)

10. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    haha, ja, laten we ook ff mooie jassen maken......laat ik mijn haar in een staart groeien en een baard, hahaha...

Hier ook eindelijk einde :evil: maandag start ik vast met testen hoor, zal m niet missen deze maand!

Zag weer een aardige toevoeging aan de lijst, hallo allemaal!

Hé KwiePark, al ongi af? Kan je maandag weer aardig zijn tegen je collega, haha

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    mooie roze leren jack's :) met op de rug een speen met engelvleugels 8)

12. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    De ongesteldheid is bijna weg, nog een drup of wat vanmiddag maar daarna eigenlijk niks meer. Mijn bui is er nog wel, maar dat komt vooral door wat een collega gedaan heeft.

Collega, tevens vriendin, wist dat ik voor vrijdagmiddag wilde ruilen omdat ik niet lekker was deze week. Veel gehoest 's nachts en echt nauwelijks geslapen. Normaal gesproken hoef ik op vrijdag maar tot drie uur te werken, maar nu moest ik een keer invallen op mijn vorige locatie. Maar ik was dus doodop. Afgelopen weken echt veel meer gewerkt dan mijn contracturen. Aan iedereen gevraagd of ze misschien toch nog konden ruilen maar helaas niet (het meisje waar ik normaal gesproken bso voor draai op vrijdagmiddag kwam niet dus ik zou om kwart over één naar huis gekund hebben dus vandaar dat het lekker geweest zou zijn als iemand voor mij kon werken). Nog gekeken of het kindaantal gezakt was en onder de tien uitkwam, maar helaas bleef het donderdag steken op twaalf, net twee teveel om een collega alleen te laten. Enfin, toen ik uiteindelijk gisteren om drie uur op de andere locatie kwam, bleken dus die morgen twee kinderen afgestreept te zijn door mijn vriendin/collega. Ik baal er zo van dat ze me niet gebeld heeft om dat te vertellen want dan had ik lekker naar huis gekund om kwart over één. Nu heb ik tot tien over zeven gewerkt, omdat ze er een puinhoop van hebben gemaakt op die locatie en ik kon het gaan opruimen.
    Vandaar mijn slechte bui dus.

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Claire, jaaaaa....leuk! Roze leer, catchy hoor!

@ Kwie, ja, zou ik ook van balen.....zucht, ongeorganiseerde bende zo te horen, jammer...

14. Eva R

Eva R Niet meer actief

@kwiepark: kan me voorstellen dat je daarvan baalt...

hier weinig te melden, het streepje op de ovulatie test wordt wel elke dag iets donkerder maar nog niet donker genoeg dus we testen en klussen gewoon lekker door :)

15. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Deze maand ga ik ook beginnen met die ovutesten. Pfff spannend hoor, ik krijg er al kriebels van alleen al als ik er aan denk. Is wel de eerste keer dat ik twee streepjes ga zien, haha.

16. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik heb nu ook al twee dagen getest. Er is al een duidelijke streep, maar nog niet positief. Straks weer testen. Ik ben benieuwd. Ik heb volgende week 5 nachtdiensten. In het begin van de week 2 en aan het eind 3. Ik hoop zo dat de positieve test er een beet je tussen door komt. Anders moeten we zo geforceerd gaan klussen. We zullen wel zien. Je kan het toch niet sturen.

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal,

spannend met al die ovu testen, hoop dat ze snel hartstikke posi zijn voor jullie.
    Hoe is het verder met jullie allemaal?

18. lisannemiek

15 sep 2008
    54
    0
    0
    Passagierslijst NOD november

1: Claire85 & Twinkle & Angelea
    2: Jutte
    3: Nadine29 & BBKane & KwiePark & xMamaDianax
    4: AlexiaR & Beverly & Moosje25 & Lisannemiek
    5:
    6: Sam28
    7:
    8: Lietje
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85

2 November:
    - Jutte

4 November:
    - BBKane
    -Lisannemiek

13 passagiers voor de roze motor!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld,0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:

*klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    *Vul je informatie in.
    *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [ img]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]
    *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen

Zo heb mij er ook maar weer ingezet!

liefs

19. lisannemiek

15 sep 2008
    54
    0
    0
    Heb der weer es niks van gebakken kan iemand mij erin zetten....bvd!

liefs Lisannemiek

20. lisannemiek

15 sep 2008
    54
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb me al voorgesteld elders op het forum,maar dacht laat ik het hier ook nog maar even doen,mischien dat ik er zo een beetje tussenkom....forum van oktober was beetje matjes helaas.

Ik ben dus Annemiek en ik woon samen met Paul,samen willen we een kindje krijgen,Paul heeft uit een vorige relatie kinderen en ik ook uit een vorige relatie een lieve meid van 7 jaar!

Paul was gesteriliseerd maar heeft het in mei van dit jaar ongedaan laten maken...in eerste instantie leek alles goed aan zijn zaad maar helaas bevat het nu ook allemaal antistoffen waardoor de hele bliksemse boel aan mekaar kleeft....
    Nu hebben we komende week weer afspraak bij de gyn,voor mijn helaas onregelmatige cyclus en p zijn zaadjes :)

Vorige maand dacht ik echt dat het raak was,had diversre klachten maar nee helaas pindakaas,nu ook wel logisch na uitslag van de zaadjes.

Nou ja das een beetje mijn verhaal...

Iedereen die deze maand ook hoopt op een hoop HCG,ik hoop het met jullie mee! :D

Liefs Annemiek

Deel Deze Pagina