NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Diem - Jij hebt ook echt een duidelijke streep!
    Ik herken sommige klachten. Lekker snel sjacho en gruwelijk moe. Steken in mijn rechterlies, beetje zeurend gevoel en soms zijn m`n borsten erg gevoelig. Vind het nu niet erg hoor ;)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nou, op de kleine foto (nog voordat ik em had vergroot) zag ik al een duidelijke 2e streep. En dan nog niet 100% zeker zijn hihi.

Diem, ook jij van harte gefeliciteerd. Dit kan niet missen.

en stiekum ben ik zooooooooooooooooo jaloers he

3. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    @Diem
    Ik had ook zo'n uitslag en was gewoon zwanger.

Gefeliciteerd! En zoals de huisarts tegen mij zei: 'Een streep is een streep'.

Groeten,
    Jaleesa

4. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    ik heb ook gisteren mijn eisprong duidelijk gevoeld.. nu maar hopen dat we genoeg deklust hebben.
    die dikke witte afscheiding heb ik ook wel eens gehad de ene maand heb ik het meer dat de andere maand het is bij mij nooit een zwangerschaps teken geweest. ik hoop voor jou natuurlijk wel. maar wat het nu eigenlijk wel is zou ik ook wel willen weten ik heb het namelijk de ene maand wel en de andere maand weer niet. ik ben al wel helemaal onderzocht bij gyn en alles is goed bij mij dus het zal wel normaal zijn dan

5. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Nou Diem: GEFELICITEERD!
    Dit is een super duidelijk lijntje! :) :)

6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @Diem: je bent superzwanger! gefelicteerd!

Alle overige zwangere dames ook gefeliciteerd!

Alle wachtende dames: SUCCES

Ikzelf heb een super ongigevoel nu al en voel me een beetje hyper, maar toch moe (begrijpen jullie het nog :() Zal wel weer niet gelukt zijn....

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Pelikaantje: mag ik vragen waarom die 34 in je cyclusreeks tussen haakjes staat?

8. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    @ daantje: toen hebben we ff door omstandigheden een maandje overgeslagen...

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh ok, dat is dan duidelijk. Herkenbaar hoor

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!

11. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Het moet nog even tot me doordringen dat het wel degelijk raak is meteen na de eerste keer.

Diem bij jou zie ik ook een hele duidelijke streep en een streep is een streep inderdaad.

12. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Raar he? Ik heb net ergens via google gelezen dat het ook met eiwitsynthese te maken kan hebben. Dit gebeurt 3 tot 4 dagen na eisprong. Zou dit iets kunnen betekenen? Dit vindt plaats voor de innesteling.
    We wachten weer af!

13. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    black daliya proficiat met je zwangerschap

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nu je dit zo schrijft, ik heb gelezen dat je (bevruchte) eitje het slijm gebruikt om 'af te zakken' tot het punt waar het innesteld. Dus het kan ook wel eens heel erg hoopvol zijn. (had alleen zo de link niet gelegd tot het bericht van Annie1979)

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Krijg nu gewoon kriebels in mijn buik! Oh het is zo spannend!
    Ik hoop het echt. Als ik aan een zwangerschap denk dan begin ik al te janken.

16. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Brotherhood ik leef met je mee hoor, denk je vandaag duidelijkheid te krijgen, nog meer raadsels dus!
    Ik hoop dat je donderdag eindelijk te horen krijgt wat er aan de hand is!

Daffie, Diem en Black Daliya gefeliciteerd!

17. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Brotherhood ik leef wel met je mee hoor, vind het best sneu voor jou allemaal. Hoop dat je gauw van dit allemaal af bent en je weer kunt genieten.

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Brotherhood, huh, heb ik nou over je berichtje heen gelezen?
    Wat een vraagteken zeg, pffff, als de medici het al niet snappen, hoe moeten wij en nog erger, hoe moet JIJ het dan begrijpen? Vooral omdat je nu nog niet weet "hoe nog verder?"
    Ik blijf voor je hopen, donderdag weer een nieuw moment, hopelijk eentje met antwoorden!

@ Daffie, goed zo, als jij gelukkig bent, moet je omgeving het ook zijn.
    Mag ik vragen hoe lang jij en je ex uit elkaar zijn? Kan me voorstellen dat het voor enkelen uit de omgeving pijnlijk is, maar ja, de rest van je leven alleen blijven zonder geluk, dat kan niemand toch van je vragen?

@ Diem, ehm, streep is streep, vooral om 5 uur 's middags! Gefeliciteerd!

@ Pupke, jammer zeg.....
    Maar wat hoor ik nou, roze mini? Oooohhh, nou mocht het nu niet raak zijn, dan vind ik dus troost in een coole auto! (liever niet natuurlijk, maar dit verzacht wel wat pijn...)

Oh, lees dat je hier mag blijven, gezelli, toch nog een roze motor kans, hopelijk eentje die benut wordt!

@ Daan78, ik koop altijd geschilde aardappels, zonde van mijn tijd ;)

@ Black Daliya, GEFELICITEERD! Kan je weer zwanger onder je naam zetten ;)

Zo, ik ga weer wachten en broekloeren en hopen dat er morgenochtend twee streepjes op de test staan.....doei!

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ jutte: ik ben al bijna anderhalf jaar bij mijn ex vandaan dus dat is niet kort. Heb pas een half jaar een relatie met mijn nieuwe vriend en het gaat heel goed juist. We wonen nu ook al een poos samen wat eigenlijk alleen maar heel erg goed gaat. Ik ga zeker genieten van deze zwangerschap. Het zal voor sommigen gerust pijnlijk zijn wat ik me voor kan stellen, maar ook ik wil gelukkig zijn en dan ook met kindje van ons samen. Heb al twee meisjes uit mijn eerste relatie en dat is reuzegezellig ondanks de beperkingen die er zijn, het maakt me er niet minder gelukkig om.

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Succes met broekloeren en ik hoop dat je niets vindt haha

Deel Deze Pagina