NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Kan je nog op de motor mee dan?

2. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    ik weet haast zeker dat ik wel zwanger ben. Zet me maar op roze, ga alleen wel donderdag nog een test doen voor mijn eigen gemoedsrust.

3. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Kan het dan nu al een innesteling zijn?!

Calculator geeft aan dat vandaag mn eisprong zou moeten zijn... Kan een eisprong ook eerder komen?!

WAt is het verschil in buikpijn tussen eisprong en innesteling?!?

4. MariaC

MariaC Fanatiek lid

4 mei 2008
    2.185
    56
    48
    Vrouw
    Education
    Noord Holland
    Ik ben net nieuw.. ik lift net mee... missccien heb ik t niet goed gedaan en was ik wel aan t zwartrijden hier...
    mag ik mee voor volgende x?

5. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    meiden..test vanmorgen voordat ik naar mn werk ging gedaan..ben nu op mn werk..probeer er vanaaf een foto van te maken..

Heb weleens gehoord dat die kruidvat testen vals resultaat afgeven..ben daarom een beetje sceptisch..hoe denken jullie hierover?

6. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Suuus, mag ik vragen hoe lang je bezig bent.....? Een innesteling kan echt pas vanaf 4 dagen na eisprong tot ongeveer een week na eisprong plaatsvinden. En de zwangerschapsverschijnselen pas vanaf een week na eisprong op zijn vroegst. Kan je adviseren je niet teveel mee te laten slepen.... En het is een goedbedoeld advies ;)

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger!
    Gefeliciteerd meid!
    En alle andere zwangeren natuurlijk ook gefeliciteerd!

8. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Pooh en Olove, gefeliciteerd!

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0

JOEPIE, Gefeliciteerd :D :D :D

10. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    o meiden dank jullie wel..maar ik ga morgen weer testen hoor ;)

11. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Daffie1977 Bij deze dan officieel Gefeliciteerd

Olove ik neem aan dat de jouwe ook goed posi is dus bij dezedan ook al vast Gefeliciteerd
    Ben wel benieuwd naar je foto!

Laat dat roze maar komen :D ;) :D

12. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Dit is mijn eerste maand :rolleyes:

Maar de eerste dag van mijn menstruatie was 20-10...

Dus dat betekent, als alles volgens het boekje zou gaan... ik vandaag mn eisprong zou moeten hebben... Maar ik had vorige week al last van mn buik en wat witte vloei (met wat klontjes) dus ik dacht dat het toen mn eisprong zou kunnen zijn (kan dat zo vroeg al?!) En vandaag heb ik weer last van krampjes enzo... op dit moment niet meer... maar net wel flink krampjes links onderin mn buik.... :rolleyes:

13. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Olove,morgen gewoon nog een keer lekker testen, maarre, gefeliciteerd vast hoor! Een roze streep lijkt mij maar 1 ding betekenen hoor!

Pooh, jij ook gefeliciteerd!

voor wie de :evil: :evil: zijn gekomen, shit! Op naar de volgende ronde...

Bij mij nog steeds ongikramp(jes), nog tot donderdag wachten maar verwacht eigenlijk wel :evil: Ben niet van plan eerder te testen.

14. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dank je wel knippy.
    Ben wel een beetje van slag en besef het nog niet helemaal dat het echt zo is maar ja komt nog wel.

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010
    4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje
    23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Pupke1979 (2e keer in nov)
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje

24 November
    - burningkarma

29 November
    - Pupke1979

182 passagiers voor de roze motor!
    13 Zwanger, 14 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Daffie is op roze, en ik heb gelijk Black Daliya meegenomen, mag dat al? Anders zetten we het weer terug hoor! En Olove, durf jij al?

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Haha, lieve schat toch... als het al zo gaat in je eerste maand... hoe moet het dan als je net zo lang bezig als ik nu ben..? Begrijp me niet verkeerd hoor, snap heeeeeeeel goed dat het je helemaal opslokt, je nieuwe beeb-plannetjes. Maar als ik jou was zou ik echt proberen te ontspannen, al helemaal omdat je gezien je leeftijd echt nog alle tijd hebt... Je klinkt een beetje alsof je er 24/7 mee bezig bent. En dat is niet aan te raden. Het eerste wat mijn huisarts zei toen ik daar pas was omdat het niet lukte was: "Ben je er niet teveel mee bezig........?" Vandaar dat ik je deze tip geef, niet om je aan te vallen ofzo, zeker niet zelfs....

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier zakken mijn zwangerschapsklachtjes gelukkig al aardig weg, alleen nog lichtjes last van mijn borsten (en af en toe emotionele hormonen). Mijn temp is gelukkig ook al weer iets aan het zakken... vanochtend op 36.8!

18. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Heb mezelf voorgenomen er niet 24/7 mee bezig te zijn... en dat doe ik ook zeker niet.... maar heb gewoon last van mn onderbuik... flink steekjes enzo... dus dan ga ik me afvragen wat het kan zijn aangezien ik vorige week ook last had... maar nu heb ik geen witte vloei enzooo... dus het is gewoon een vraag.... ben er zeker niet 24/7 mee bezig ;)

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Nou als het iedere keer zo is dat wanneer ik even kom kijken er weer een zwangere bij is dan gaat t wel heel hard!

olove gefeliciteerd!

daffie goed zo meid, je bent hartstikke zwanger!

diem heb jij nog een keer getest meid, dan kun je ook op roze, leuk joh!

suuus probeer niet op ieder krampje, steekje te letten, hoe moeilijk ook. Je gaat je lijf nu ontdekken en voelt dingen die je tijdens het pilgebruik niet opmerkte. Als je zo onzeker bent over je eisprong zou je ovutesten kunnen gaan gebruiken of tempen. Blijf gewoon regelmatig klussen. Tis nu ook moeilijk in te schatten hoe je cyclus zal verlopen. Succes meid!

20. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Oke, ik ga gewoon relaxen haha en wachten totdat het raak is ;)....

En er zeker niet teveel mee bezig zijn!
    Thanks!
    En veel suc6 jullie allemaal :D

Deel Deze Pagina