ik weet haast zeker dat ik wel zwanger ben. Zet me maar op roze, ga alleen wel donderdag nog een test doen voor mijn eigen gemoedsrust.
Kan het dan nu al een innesteling zijn?! Calculator geeft aan dat vandaag mn eisprong zou moeten zijn... Kan een eisprong ook eerder komen?! WAt is het verschil in buikpijn tussen eisprong en innesteling?!?
Ik ben net nieuw.. ik lift net mee... missccien heb ik t niet goed gedaan en was ik wel aan t zwartrijden hier... mag ik mee voor volgende x?
meiden..test vanmorgen voordat ik naar mn werk ging gedaan..ben nu op mn werk..probeer er vanaaf een foto van te maken.. Heb weleens gehoord dat die kruidvat testen vals resultaat afgeven..ben daarom een beetje sceptisch..hoe denken jullie hierover?
Suuus, mag ik vragen hoe lang je bezig bent.....? Een innesteling kan echt pas vanaf 4 dagen na eisprong tot ongeveer een week na eisprong plaatsvinden. En de zwangerschapsverschijnselen pas vanaf een week na eisprong op zijn vroegst. Kan je adviseren je niet teveel mee te laten slepen.... En het is een goedbedoeld advies
Volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger! Gefeliciteerd meid! En alle andere zwangeren natuurlijk ook gefeliciteerd!
Daffie1977 Bij deze dan officieel Gefeliciteerd Olove ik neem aan dat de jouwe ook goed posi is dus bij dezedan ook al vast Gefeliciteerd Ben wel benieuwd naar je foto! Laat dat roze maar komen
Dit is mijn eerste maand Maar de eerste dag van mijn menstruatie was 20-10... Dus dat betekent, als alles volgens het boekje zou gaan... ik vandaag mn eisprong zou moeten hebben... Maar ik had vorige week al last van mn buik en wat witte vloei (met wat klontjes) dus ik dacht dat het toen mn eisprong zou kunnen zijn (kan dat zo vroeg al?!) En vandaag heb ik weer last van krampjes enzo... op dit moment niet meer... maar net wel flink krampjes links onderin mn buik....
Olove,morgen gewoon nog een keer lekker testen, maarre, gefeliciteerd vast hoor! Een roze streep lijkt mij maar 1 ding betekenen hoor! Pooh, jij ook gefeliciteerd! voor wie de zijn gekomen, shit! Op naar de volgende ronde... Bij mij nog steeds ongikramp(jes), nog tot donderdag wachten maar verwacht eigenlijk wel Ben niet van plan eerder te testen.
Dank je wel knippy. Ben wel een beetje van slag en besef het nog niet helemaal dat het echt zo is maar ja komt nog wel.
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Emma21 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Pupke1979 (2e keer in nov) 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 182 passagiers voor de roze motor! 13 Zwanger, 14 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen! Daffie is op roze, en ik heb gelijk Black Daliya meegenomen, mag dat al? Anders zetten we het weer terug hoor! En Olove, durf jij al?
Haha, lieve schat toch... als het al zo gaat in je eerste maand... hoe moet het dan als je net zo lang bezig als ik nu ben..? Begrijp me niet verkeerd hoor, snap heeeeeeeel goed dat het je helemaal opslokt, je nieuwe beeb-plannetjes. Maar als ik jou was zou ik echt proberen te ontspannen, al helemaal omdat je gezien je leeftijd echt nog alle tijd hebt... Je klinkt een beetje alsof je er 24/7 mee bezig bent. En dat is niet aan te raden. Het eerste wat mijn huisarts zei toen ik daar pas was omdat het niet lukte was: "Ben je er niet teveel mee bezig........?" Vandaar dat ik je deze tip geef, niet om je aan te vallen ofzo, zeker niet zelfs....
Goedemorgen allemaal! Hier zakken mijn zwangerschapsklachtjes gelukkig al aardig weg, alleen nog lichtjes last van mijn borsten (en af en toe emotionele hormonen). Mijn temp is gelukkig ook al weer iets aan het zakken... vanochtend op 36.8!
Heb mezelf voorgenomen er niet 24/7 mee bezig te zijn... en dat doe ik ook zeker niet.... maar heb gewoon last van mn onderbuik... flink steekjes enzo... dus dan ga ik me afvragen wat het kan zijn aangezien ik vorige week ook last had... maar nu heb ik geen witte vloei enzooo... dus het is gewoon een vraag.... ben er zeker niet 24/7 mee bezig
Nou als het iedere keer zo is dat wanneer ik even kom kijken er weer een zwangere bij is dan gaat t wel heel hard! olove gefeliciteerd! daffie goed zo meid, je bent hartstikke zwanger! diem heb jij nog een keer getest meid, dan kun je ook op roze, leuk joh! suuus probeer niet op ieder krampje, steekje te letten, hoe moeilijk ook. Je gaat je lijf nu ontdekken en voelt dingen die je tijdens het pilgebruik niet opmerkte. Als je zo onzeker bent over je eisprong zou je ovutesten kunnen gaan gebruiken of tempen. Blijf gewoon regelmatig klussen. Tis nu ook moeilijk in te schatten hoe je cyclus zal verlopen. Succes meid!
Oke, ik ga gewoon relaxen haha en wachten totdat het raak is .... En er zeker niet teveel mee bezig zijn! Thanks! En veel suc6 jullie allemaal