Gefeliciteerd "nieuwe zwangeren" geniet er lekker van! Bij mij donderdag NOD. Reken nergens op want de kans dat het raak is is nu wel HEEL erg klein, maarja... een mens mag blijven hopen he?!
Dankjewel! Had zo'n baaldag gisteren... mijn beste vriendinnetje hoogzwanger (5 decemebr is ze uitgerekend), mijn schoonzusje zwanger (februari uitgerekend) en ik huppel al 3 jaar met rinkelende eierstokjes rond haha. Eerst was mijn vriend er nog niet klaar voor, toen de wilde kroegplannen en nu kan ik echt niet meer wachten hihi. Wij hebben een bruin café, niet echt een ouwe lullen tent maar meer een feestcafé. De website is wanhopig verouderd, nog van de vorige eigenaar. Er is wel een hyves met wat meer actueel materiaal zoals foto's. Voor de geïnteresseerden: http://decoehoorn.hyves.nl/. Het is echt hartstikke leuk, erg gevarieerd publiek hebben we. Maar aan de andere kant ook wel zwaar hoor. Ik werk nog 32 uur bij een reclamebureau als vormgever en daarnaast nog 25/30 uur in het café. Als het lukt met de kinderwens ga ik minder werken, want dat is gewoon niet vol te houden. Anyway, vandaag ziet alles er weer wat rooskleuriger uit. Mijn cyclus loopt weer op schema en als de weer weg zijn gaan we lekker klussen! (((((alle nieuwe zwangeren))))) GEFELICITEERD!
P.S. En zaterdag ben ik jarig... 29 alweer! Zit er een beetje tegenaan te hikken, ben niet zo dol op mijn verjaardag.
Pooh en Olove gefeliciteerd! Wat is er al veel roze deze maand! Joeppieeee Ik heb vanmiddag cursus, ga denk ik straks nog ff WIIen voordat ik op pad ga. Heb eigenlijk helemaal geen zin, maar ja het is maar een half dagje. Mijn mannetje is ook lekker thuis vandaag, kunnen we vanavond samen sporten. Zijn er eigenlijk nog meer testers vandaag? Iedereen veel succes. liefs, kat
Pooh en Olove gefeliciteerd! Suus ik denk dat je aan het ontpillen bent daar kun je behoorlijk veel klachten van hebben. Denk als je hier bij de functie zoeken ontpillen intikt je veel tegen zal komen.
Hoi allemaal, Zou iemand mijn nod van de 23e naar de 20e willen verplaatsen? Ik heb gister een follikelmeting gehad en er springen waarschijnlijk morgen al 2 eitjes. Dat scheelt weer paar daagjes wachten haha.
ff iets nog; tis pas mn eerste ronde..2okt mn laatste pil geslikt..dus ontpillen..geldt voor 1 en niet voor de ander.. Ben trouwens op advies van een vriendin die ook meteen zwanger raakte..meteen begonnen aan de Etos Zwanger worden pillen..helpen je cyclus en ook een eisprong op gang te brengen, zit ook foliumzuur in en andere vitamines.. Morgen denk ik toch maar meteen een CB digitaal test doen..
@Olove Ik ben ook in mn eerste ronde... wist jij van te voren al dat het raak was?!?! Hoe ging jou maand?!
Pooh69: wat een mooie test meid, van harte gefeliciteerd. Djaar77: wel volgens het boekje dus he meid. Het moet wel je eisprong zijn geweest dan. Tania: Jammer dat je ongesteld bent geworden. Geen roze motor, maar vast binnenkort wel een ander mooi roze voertuigje. Vertrouw op je lichaam. Daffie1977: Ben je stiekem niet heel erg blij enzo dan? Of durf je dat ook niet goed? Ik snap wel dat je tot je nod wil wachten hoor, maar als je voor nod al positief test, dat is een heel goed teken Wat een bofkont, 3x in de eerste ronde. *Suus*: Ik heb altijd al veel last gehad van witte vloed. Dat hebben vrouwen gewoon en de een minder dan de ander. Totdat ik aan een evt. zwangerschap ging denken heb ik dat zowieso niet met vruchtbaarheid in verband gebracht. Ik vond het alleen maar erg lastig. Maar goed, om op je vraag terug te komen. Gewoon een vrouwendingetje, niks achter zoeken. En idd, probreer te relaxen. Je gaat vanzelf het verschil in je lichaam merken. Over een tijdje krijg je ook wat meer zicht in je cyclus, dan wordt het allemaal wat duidelijker. (tenzij het de eerste keer raak is natuurlijk) MariaC: Balen dat je ongesteld bent geworden, maar volgens mij mag jij nog een rondje mee in november. Het is trouwens het beste als je gelijk als je wakker wordt gaat tempen. Dus in je bed, nog voor je opstaat. Olove: Gefeliciteerd meid, dat is snel. Ninoshka: weer een dat dichterbij meid. Geen bloed geeft moed! Mila Rose: ik hoop dat je pendels uitkomen. Het is je van harte gegunt. SylviaM: dat is een goed teken. Mag je zelf testen of het hcg uit je bloed is, of moet je daarvoor nog bloedprikken? Pupke1979: Wat een druk leven heb jij zeg. Leuk horeca, maar keihard werken. En je 'normale' baan er nog bij. Poeh, petje af. Enne, 29? Wacht maar tot je 30 wordt Ik zie trouwens in je banner dat je uitgaat van een cyclus van 26 dagen, terwijl je vorige 25 dagen was. Is daar een reden voor? KatjaK: Leuk he, zo'n WII. Hebben jullie de WII fit? Of bedoelde je dat niet met sporten. (waarschijnlijk niet haha)
NOD LIJST NOVEMBER 1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem 2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady 3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010 4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986 5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25 6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka 7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii 8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer 9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8 10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag 11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978 12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi 13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje 14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje 15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel 16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright 17: Nicole84 & Sterre82 18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80 19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81 20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21 21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78 22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje 23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44 24: hanna1974 & Mama van Youri 25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa 26: Dragonfly & conijn & Sam28 27: NourElHouda & Marty & Rootje79 28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Pupke1979 (2e keer in nov) 29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark 30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66 TESTMARATHON 1 November: - Claire85 - Carla1980 posi test op 30-10-2008 - BBKane 2 November: - Jutte - UK2008 - Tigerlady 4 November - Sanneke 5 November - Lisannemiek - mamaD - Mencintai - sam1986 8 November - Pupke1979 - Moosje25 9 November - LadyJoey - beverly - jessy83 - Loel - Puzzcat24 - Tessa 8 10 November -Catje86 -Daiquiri -katjak79 -Isla -Flower72 -Deebie -Puzzcat24 -Csillag 12 November - hanneke78 15 November - MyPrecious - evemarlin - Sikki - mystiklady 17 november - Nicole84 - Toetje 22 November - wendyvanliemde - Meilan - Sjoukje 24 November - burningkarma 29 November - Pupke1979 182 passagiers voor de roze motor! 13 Zwanger, 14 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * Neem de laatste geupdate lijst * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet. * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img] *En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!
Spannend meid, ik heb het veranderd, zie hierboven. P.s. meiden, de code voor het plaatje kopieren ipv knippen en plakken. Hij was verdewenen, foetsie, pleitos
Hahahah, jaaah is écht leuk. Alleen speel ik het veel te weinig. Mijn hubbie vind het niet zo heel leuk vandaar. Ik heb nu toevallig de Wii fit geleend van mijn vriendin en wilde dit net gaan doen, maar ben toch achter de laptop blijven hangen. Vanavond gaan we badmintonnen
Oh ok, badmintonnen dus. Wij spelen niet echt vaak met de WII, meer van die vlagen, maar we vinden het allebei wel ontzettend leuk. De afgelopen weken is de xbox 360 meer in trek, maar dat is omdat ie nieuw is. Ik zit er aan te denken om de wii fit te kopen, dus ben benieuwd naar je mening.
Bedankt allemaal! Tis nog zoooooooooooo onwerkelijk! Wat hcgtjes voor jullie: *************** ***************** ****************
Die 26 is gebaseerd op mijn cyclus die ik vorig jaar had toen ik met de pil stopte. Daar kon ik echt mijn klok op gelijk zetten, heb de eerste maand 27 gehad en toen 4 keer 26 achter elkaar. Voor het gemak ga ik daar nu ook maar vanuit, moet toch ergens beginnen met een richtlijn. Maar heb nu ook die Etos pillen, misschien vandaar een dagje te vroeg?!? Ik vroeg me af er hier meiden zijn die ervaring hebben met die speekseltester? Als dat werkt, zou het ideaal zijn. Dan hoef ik ook niet iedere keer die ovu-testen te doen en bewaren. Ben nog op zoek naar mijn ei, de ene keer voelde ik 'm wel en de andere keer niet zo. Ik heb ook een Wii Fit, spierpijn gehad van dat hoepelen! Maar wel hilarisch om te doen hoor! Guitar Hero is ook lachen, lekker jammen hihi.