NOD November 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door suzie80, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olove

Olove Actief lid

23 okt 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @daan78 dank je wel..indd snel!

@suus en andere meiden
    omdat ik geen tijd had vanmorgen om een foto van mn test te maken...heb ik er eentje opgespeurd..en dat is precies de mijne ( vals he ;) )
    zie hier de link ;http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=53373

Suus:
    Mijn maand..tja..mn laatste pil op 2 okt. Op 6 okt werd ik ongi ( alhoewel je dat niet zo mag noemen als je de pil slikt..dus gewoon een ontrekkingsbloeding meen ik )
    Op donderdag 9-10 was dat over..Bij mij is het altijd zo kort..
    En toen besloten we ook niet meer verder te gaan..
    Besluit genomen op 10-10 toen ik van me zusje hoorde dat ze zwanger was ( voelde ik al ver van te voren aan..zei ook al tegen haar dat ze op 10-10 zou weten dat ze zwanger is..dit ter zijde ;) )
    Toen vaak geklust om de dag..volgens de calculator zou ik op de 20ste mn eisprong hebben..maar voelde die echt rond de 23ste-24ste...
    Na de 24ste elke dag krampen gehad..beroerd..moe..moodswings ( die had ik al..maar nu herkende ik mezelf niet meer terug )
    Van het weekend echt ongi krampen gehad, zere onderrug..beetje dizzy..was er heilig van overtuigd deze week gewoon ongi te worden..
    En sinds gisteren ineens geen last..heel lichtjes nog..steekjes bij navel en heel licht bij lies.
    Duizelig bij het sporten gisteravond..raar duizelig..
    En sinds vandaag ontzettende gloeiende wangen!
    Ben nog niet helemaal overtuigd hoor :)

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @pupke: ah vandaar, was al bang dat ik heel dom zat te rekenen of zo hihi

enne guitar hero daar ben ik echt te dom voor. Ik draai de kleuren steeds om. :(

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Als jouw test er zo uitziet Olove, dan zou ik een gat in de lucht springen :thumup:

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Olove als jou test er ook zo uitziet zie ik het heel positief in voor je

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @daan78; hopelijk gaat het volgens het boekje verder. Dat zou betekenen dat mijn NOD met 5 dagen vervroegd kan worden. Dus nog twee dagen even afwachten. Vanavond toch voor de zekerheid (en de lol) aan de klus :D

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    hallo allemaal,

wij hebben ook de WII.
    echt geweldig haha.
    wij spelen het ook niet vaak maar het is wel erg leuk.
    ik wil graag de WII-fit en super mario olympische spelen. we hebben wel WII-sport, WII-play, ice age en harry potter (moet je zelf toveren haha)

ik zag dat er zwangeren bij zijn...?
    gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren.

liefs naliey

7. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Misschien een domme vraag. Maar kan het zijn als je er teveel mee bezig bent het niet lukt? Daar ben ik zo bang voor namelijk. Ik wil ook de hele tijd denken dat het wel komt, maar ja.

Groetjes Chantal

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Daan: Tuurlijk ben ik wel blij maar denk dat het besef echt nog moet komen. Begin wel al meer zwangerschapskwaaltjes te krijgen die er echt bij horen. Denk dat het komt doordat ik bij allebei mijn meiden een predictor heb gebruikt en die meteen heel duidelijk was. Deze strepen waren veel dunner, dus vandaar mijn lichte twijfel. Maar donderdag nog een test dan zal het vast wel goed zijn denk ik.

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ze zeggen dat het makkelijker gaat als je er niet teveel mee bezig bent, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
    Zolang je maar een eisprong hebt en geregeld klust moet het goed komen ;)

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik weet nog dat ik de eerste 2 rondes nog opgelucht was als ik ongesteld werd.... (die vele jaren proberen niet zwanger te raken hebben toch aardig impact gehad ;) )

11. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Gefeliciteerd zwangere! :)

Het is moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn. Ik denk er best wel veel over na,maarja dat doet denk ik bijna iedereen wel.

12. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    hahahah, dank je wel! We hebben het gisteren gedaan en nu wachten we tot morgen dan ben ik volgens mijn berekening op mijn vruchtbaarst. Dus ik ben benieuwd. En hoe zit het trouwens met je eisprong? :D

Groetjes Chantal

13. Chantallie24

Chantallie24 Actief lid

20 okt 2008
    380
    0
    16
    Kapster
    Ergens in Noord-Holland
    Ik ben nu al bijna een jaar van de pil af, met een normale ongesteldheid en een goeie cyclus. Ben alleen een beetje zwaar, maar dat moet niet uitmaken neem ik aan :D

14. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Ja! Dat had ik ook de eerste ronde, gek he? Wel heel gericht geklust maar vond het zooo spannend dat ik ook eigenlijk opgelucht was toen ik ongesteld werd, haha. Intussen wel goed bijgedraaid!

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Goed nieuws: ik heb zojuist een ovulatietestje gedaan om te kijken of ernog hcg in mijn lichaam zat en die was negatief! pffff

Raar eigenlijk dat ik enthousiast ben over een negatieve ovulatietest...

16. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik vind dat altijd een lastig onderwerp. Dat je er teveel mee bezig bent en dus niet zwanger wordt. Je hoort inderdaad van die verhalen van mensen die even een rustperiode inlassen en dan wel zwanger zijn. Kan me wel voorstellen dat een stresshormoon je eigen hormoonhuishouding van regel brengt. naja, ik weet het ook niet.

Iedereen die bezig is zwanger te worden, denkt daar over na en heeft het er (veel) over. Dat lijkt mij logisch.
    Maar om nou je afscheiding uitvoerig te bestuderen op geur, regelmaat en consistentie vind ik wat ver gaan. Of bij elk pijntje 'ongerust' te worden.

Ik hou zelf wel bij welke 'klachten' ik rond mijn menstruatie heb en dat vind ik wel handig, zeker nu mijn cyclus wat raar doet.

Maar ik denk wel dat het belangrijk is om inzicht te krijgen in hoe je lichaam functioneert op dat gebied. Kijk, de een is heel lang aan de pil geweest en kan zich eigenlijk niet meer herinneren hoe de cycli waren voor de pil, de ander heeft zich daar niet mee bezig gehouden en weer een ander zit sowieso nog in een fase van het zichzelf ontdekken.

En dan snap ik ook zo'n reactie van Suus wel, dat ze wil weten bijv. wat het precies is wat ze voelt en ze er onzeker van wordt. Zeker als je zo jong bent.

Maar goed, waar reageerd ik nu precies op :p

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    In jou geval helemaal niet meis. Hoop dat alles snel weer op regel is.
    Knuffie

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Er werd gevraagd of je minder snel zwanger wordt wanneer je er teveel mee bezig bent. Ik vraag me dat ook weleens af. Het eitje en zaadje weten dat toch helemaal niet...T is zoiets natuurlijks. Dan zou t zo zijn dat je gedachten het tegenhouden...Het is ws zo dat wanneer het wat langer duurt, je het gaat denken; ik zal er wel teveel mee bezig zijn.

Je hoort ook weleens, toen we er niet veel mee bezig waren, waren we zwanger. Misschien was je dat ook wel geweest als je er wel mee bezig was geweest...

Er moet gewoon sprake zijn van de juiste 'omstandigheden', je hebt ook iedere maand maar rond de 10% kans op een zwangerschap...Dat is eigenlijk best wel weinig.

@chantallie, spannend de 1ste ronde! Ik weet wel dat wanneer je zwaar overgewicht hebt, je kans hebt dat het langer duurt voor je zwanger bent. Dus als je iets te zwaar bent zal dat vast geen probleem zijn! Succes meid.

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    NOD LIJST NOVEMBER

1: Saskia1982 & Claire85 & Twinkle & Miracles & Angelea & Carla1980, & Springmuis & Bapsie & BBKane & SSV & karoliene & Diem
    2: Jutte & Natascha74 & UK2008 & Monica076 & Femmy & nynke1980 & xgabyx & kenzogirl & Ellen27 & Tigerlady
    3: Nadine29 & KwiePark & xMamaDianax & linnie123 & ilona77 & maartje84 & Sweepy & marieke & pookie66 & Nina010
    4: AlexiaR & Beverly & Pioen & Pooh69 & gyino & alice & miepke & WyckydClausy & Lisannemiek & Shaar & MamaD & Sanneke & tania & Ryanne & klein chrisje & Inkerbell & sam1986
    5: Lonny & debbedebs & Wen1976 & Mencintai & Pupke1979 & Moosje25
    6: cjpt & daisy28 & Nien21 & MyPrecious & Olove & Daffie1977 & Lieselke & Ninoshka
    7: ladyjoey & Love Child & Daantje27 & LieseLeentje & Knippy & An1302 & smiley18 & goudappeltje & LadyDii
    8: DrewB & Lietje & Black Daliya & Brotherhood & jessy83 & Bonsai & Nadinneke & BarbaBeer
    9: misslizzy & Loel & MiaMel & Jaleesa & Tessa8
    10: Catje86 & Daiquiri & katjak79 & Isla & Flower72 & Deebie & Puzzcat24 & Csillag
    11: Miepie74 & hanneke78 & Milla Rose & Annie1979 & Muppetje & cimu27 & Nickie1978
    12: Frownupsidedown & annettevl & Fedi
    13: Suzie80 & Spriet & Klingel & pelikaantje & meggytje
    14: Sharon78 & Miranke & Bowen & mystiklady & Toetje
    15: Kaatjesmam & evemarlin & Milkhd & Sikki & Meilan & Dwarrel
    16: Melanina & Joyce84 & Muis82 & Plienneling & xxSuuzxx & ikkuh22 & Bright
    17: Nicole84 & Sterre82
    18: Napje & Bruisje & beebie82 & SuuuS & kleintjevoorons & Ellenk & Sannie82 & Spirit70 & mikki80
    19: robertha & IlonaHokkeling & jammie & Silvana81
    20: wendyvanliemde & Moor & Chantallie24 & Emma21
    21: Rianne80 & naliey & Miekiepluis & Daan78
    22: djaar77 & Afrola & nikky1 & Shamaria & burningkarma & Sjoukje
    23: klusser1980 & Alies05 & Loesje84 & Lieni44
    24: hanna1974 & Mama van Youri
    25: morgenzon & Daliya & Kita29 & lindaentessa
    26: Dragonfly & conijn & Sam28
    27: NourElHouda & Marty & Rootje79
    28: Nadine29 & Coni & BBKane& beverly & Tigger & karoliene & Pupke1979 (2e keer in nov)
    29: winnie pooh & mir25 & Sammie88 & KwiePark
    30: SylviaM & Ilona77 & Drieske32 & Dreamer1971 & Angelea & Giegel & linnie123 & Pookie66

TESTMARATHON

1 November:
    - Claire85
    - Carla1980 posi test op 30-10-2008
    - BBKane

2 November:
    - Jutte
    - UK2008
    - Tigerlady

4 November
    - Sanneke

5 November
    - Lisannemiek
    - mamaD
    - Mencintai
    - sam1986

8 November
    - Pupke1979
    - Moosje25

9 November
    - LadyJoey
    - beverly
    - jessy83
    - Loel
    - Puzzcat24
    - Tessa 8

10 November
    -Catje86
    -Daiquiri
    -katjak79
    -Isla
    -Flower72
    -Deebie
    -Puzzcat24
    -Csillag

12 November
    - hanneke78

15 November
    - MyPrecious
    - evemarlin
    - Sikki
    - mystiklady

17 november
    - Nicole84
    - Toetje

22 November
    - wendyvanliemde
    - Meilan
    - Sjoukje

24 November
    - burningkarma

29 November
    - Pupke1979

182 passagiers voor de roze motor!
    14 Zwanger, 14 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * Neem de laatste geupdate lijst
    * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in en check gelijk of er nieuwe meiden bijstaan die ook hun NOD ingevuld willen hebben, maar niet weten hoe het moet.
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://motorkat.zapto.org/102005/BarbieCruiser.jpg[ /img]

*En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen!

Vandaag toch maar getest omdat ik het idee had dat er iets niet klopte, en jahoor... Zwanger! In mijn album staan twee positieve testen.

Liefs

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    @Daan volgens mij waren wij ons hetzelfde aan t afvragen wbt er teveel mee bezig zijn!

Deel Deze Pagina