Volgens mij kan je lichaam wel van de stress je ovulatie overslaan... maar dan moet je volgens mij wel heel erge stress hebben en dat gebeurt volgens mij niet omdat je er zoveel mee bezig bent. Wel lekker dat we er zo mee bezig kunnen zijn hier he?
Haha, jah thanks... Had deze keer maar weer mn langste cyclus aangehouden, omdat mn vorige NOD een mk was... dus meteen na een MK weer raak... vandaar dat ik nog heel voorzichtig blij ben ...
Ja idd. Wel fijn om er met anderen hier over te praten. Als ik het in mijn omgeving vertel dan krij je alleen maar van die vragen of het al een keer raak is. @ Suuz: Dankje! Hoop he natuurlijk voor jou ook!
Lady Joey gefeliciteerd! Hier nog steeds niets, geen druppie bloed te zien en tja, die vage test van vanmorgen draagt ook niet echt bij aan mijn gemoedstoestand....
Hoi allemaal, Wat zijn er al veel zwangeren! GEFELICITEERD! Ook al aardig wat rood... Hoop dat het voor jullie de volgende ronde raak is! Volgens mij ben ik ondertussen in m'n vruchtbare dagen, leukste tijd van de maand! Vanaf volgende week wordt het weer wachten, wachten, wachten en wat duren die twee weken dan lang hè... Ga tot die tijd gewoon lekker veel werken en nog een weekendje weg dus het komt vast goed! Allemaal heel veel succes deze maand! Groetjes, Jammie
Lady Joey gefeliciteerd! Vorig jaar was ik er ook best wel veel met zwanger worden bezig en was toen binnen 2 maanden al zwanger! Mijn cyclus is nu ook erg regelmatig dus dat word bij mij niet beinvloed omdat ik er veel mee bezig ben!