zo het heeft een uur geduurd, maar ben weer helemaal bijgelezen @alle zwangeren: GEFELICITEERD! Het is jullie van harte gegund! @alle wachtende: Succes en fingers crossed! @alle vruchtbaren : Klus ze ! Het blijft leuk en spannend om bij te houden wie er zwanger is en wie door moet naar de volgende ronde... x-je ps. lig nu ook in bed met laptop, ziek naar huis
Zieken verzorg u en degene die balen ,ik heb ook de fut nog moed om ik weet niet wat te doen. Seffes met dochtertlief naar de arts want die is al 2 weken op en af koorts aan't maken en vanaf een uur of 2 s'nachts wakker . Denk ooronsteking voor't eerst. Groetjes Nadine & co
wowie wat veel roze erbij!! proficiat! @ degene met de rooie duivels, duim hard voor jullie de volgende ronde! ik zal ook wat strooien wel vangen hoor! we willen nog veel meer roze *HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG*
Hoihoi, Ik kon het natuurlijk niet laten om nu al te testen... en natuurlijk negatief... ben ook nog veel te vroeg... ( hebben jullie daar ook last van ?) vind het erg spannend worden nu ... heb alleen nog last van ongi krampen maar de steekjes in mijn buik zijn weg.. ben wel snel misselijk met name van koffie.. maar zoals ik lees kan een vrouwe lichaam gekke dingen doen. Mn boops steken we wat naar voren.. maar zijn niet pijnlijk.. grrrr wat kan wachten lang duren. Liefs Diana
Ik kon het ook niet meer uithouden om te testen en was ook te vroeg maar kijk maar in mijn album voor het resultaat en dat met een gewone test juist. Doe het op 6 nov. nog wel een keertje over maar deze zegt eigenlijk al wel genoeg.
ps, ik heb geprobeerd van hcgtjes op te vangen.. misschien hept het Alle roze naampjes gefeliciteerd!
Ze zeggen trouwens dat als je zwanger bent je flokjes in je urine hebt.. ( beetje goor praatje sorry) heeft iemand hier vaker over gehoord? of laat ik me nu weer van alles wijs maken liefs Diana
heb ik idd vaak gehoord, tijdens een zwangerschap heb je ook meer kans op blaasontsteking... dit kan ook die vlokjes veroorzaken.
Nou ja, heb geprobeerd een foto te maken, maar dan zie je niets. Eigenlijk zie je praktisch niets, alleen als je beweegt in het licht....dan zie je waar de streep zou moeten zitten zeg maar. En nu hoor ik vaak dat de Kruidvattesten hagelwit blijven en dus geen indroog of voorgedrukte lijnen heeft, WEET IEMAND DAT?!?!?!?! Heb de cb testen al in huis, dus morgen weten we weer meer. thx voor het aanbod Pupke
Vlokjes! Wat lees ik.. Die heb ik namelijk ook! Heb gisteren en eergisteren flinke ongibuikpijn gehad de hele dag door, vandaag nergens last van en nog geen bloed! Ow ik vind het nu wel spannend worden hoor.. Heb zin in veel eten en heb af en toe steekjes in mijn buik... Morgen maar een testje wagen als er nog geen bloed gekomen is...
Aan alle mama's in spe...proficiat! Aan alle afwachtertjes...duimduimduim! Hoi, hier nog steeds niets van duiveltjes te zien, wel af en toe krampjes, maar ik hoop echt heel erg hard dat ik ook bij de roze dames mag komen te staan... Testje ligt klaar moest (en vooral 'mocht') het zijn... Groetjes en iedereen evenveel geluk gewenst! Liesbeth
Ik zou zeker testen als ik jou was. Een collega van mij weet ook net dat ze zwanger is en kan geen brood zien of ruiken. Gigantisch misselijk, zelfs als ze er al aan denkt. Succes morgen.
Dat van die kruidvattesten moet vast wel ergens hier op het forum staan. Ik gebruik het eigen merk van de DA en die heeft geen indrooglijntjes. Misschien hier even kijken? Zegt dat kruidvat wel indrooglijntjes heeft: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=117685 Ik hoop dat er morgen meer te zien is. Misschien dat ik het gemist heb, maar op hoeveel dagen zit je nu in je cyclus?